اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207187522516287
در دسترس نیست

مزایا و معایب استخدام در تهران

استخدام در تهران

کد: 140207187522516287

، (اخبار رسمی): به لحاظ موقعیت سیاسی، وجود سفارتخانه ها و از جنبه ی اقتصادی، وجود کارخانجات بزرگ  صنعتی و تولیدی، استخدام در تهران و پیدا کردن شغل نسبت به سایر شهرها شرایط بهتری دارد و افراد با تمامی مهارت ها و رشته های متفاوت می توانند به جستجوی شغل بپردازند. 

استخدام در تهران
تازه ترین آگهی های استخدام در تهران

تازه ترین آگهی های استخدام در تهران در شرکت های معتبر

استخدام در تهران

از آنجایی که پرجمعیت ترین شهر ایران، تهران است در این کلان شهر آمار اشتغال و استخدام به نسبت سایر شهر بالاتر است. استخدام در تهران به علت موقعیت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی در این شهر وضعیت مساعدتری دارد.

به لحاظ موقعیت سیاسی، وجود سفارتخانه ها و از جنبه ی اقتصادی، وجود کارخانجات بزرگ  صنعتی و تولیدی، استخدام در تهران و پیدا کردن شغل نسبت به سایر شهرها شرایط بهتری دارد و افراد با تمامی مهارت ها و رشته های متفاوت می توانند به جستجوی شغل بپردازند. 

در شهر تهران کسب و کارهای مختلفی وجود دارد و آمار اشتغال و استخدام در تهران نیز بالا است ؛ با این حال زندگی و شاغل شدن در تهران مزایا و معایبی با خود به همراه دارد. از مزایای اشتغال و استخدام در تهران موارد زیر است:

•    حقوق و مزایای بالا

•    ارتقاء شغلی و پیشرفت کاری بهتر

•    سرعت عمل بالا در یافتن شغل با موقعیت جدید

•    تنوع شغلی بالا و بازار کار بهتر

•    موارد دورکاری بیشتر 

•    سیستم حمل و نقل و جابجایی نیرو بهتر

از معایب استخدام در تهران موارد زیر است:

•    هزینه‌های زندگی بالاتر 

•    آلودگی هوا و ترافیک بیشتر

•    تراکم جمعیت بالا 

•    پذیرش زیاد افراد مهاجر با قومیت های مختلف

میزان دستمزد برای آگهی های استخدام در تهران

میزان دستمزد برای آگهی های استخدام در تهران نسب به سایر شهرها بالا است چرا که زندگی در شهر تهران بیشتر از زندگی در سایر شهرها هزینه دارد.

بطور کلی در استان تهران میزان درآمد و هزینه باتوجه به توانایی ها و مهارت های هر فرد متفاوت است. اما در حالت کلی، نرخ دلار و ارز از عوامل مهمی است که کاملا روی هزینه‌ها تاثیر می گذارد.

هزینه‌های زندگی در چند سال اخیر به دلیل نوسانات شدید ارز، به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، در نتیجه میزان درآمد در تهران نیز بالاتر است.

استان تهران در سال های گذشته به دلیل ایجاد مشاغل نوظهور و کارآفرینی افراد، شاخص های بیکاری و اشتغال را به سمت هرچه بهتر شدن سوق داده است و به دنبال آن نسبت به سایر استان ها رتبه بالاتری در استخدام داشته است.

بعضی مشاغل در تهران پر طرفدارتر هستند که از جمله آن می توان به حوزه فروش و بازاریابی، حوزه های هتل داری، پزشکی وپرستاری و انواع شاخه های مهندسی مانند مهندس صنایع، مهندس برق و الکترونیک، مهندس مکانیک، شاخه های کامپیوتر و it ، برنامه نویسی و غیره اشاره کرد.

 از مشاغل نوظهور که اتفاقا درآمد بالایی هم دارند مشاغل تولید محتوا، طراحی وبسایت، ترید ارزهای دیجیتال و آموزش های آن، مشاغل مربوط به هوش مصنوعی، بلاک چین، دیجیتال مارکتینگ، کارشناس سئو کار و غیره است. 

شغل‌های پردرآمد و جدید در چند سال اخیر در تهران افزایش یافته اند که اکثر آن ها بازار کار خوبی دارند. مشاغلی مانند بازار بورس و سهام.، ادمین شبکه های اجتماعی، مشاغل مربوط به تور و لیدر و گردشگری، مشاغل مربوط به تهیه غذا و آموزش آن، صنعت زیبایی و آرایشگری، طراحی مد و لباس، حوزه های مربوط به ارزهای دیجیتال، بازاریابی دیجیتالی و غیره اشاره نمود.

کارجوها و دانشجوها به راحتی میتوانند با عضویت در کاریابی های داخلی و الکترونیکی  با توجه به توانایی و مهارت ها و ویژگی های شخصیتی خود مورد مناسب خود را پیدا کنند.

همچنین با توجه به گستردگی و تنوع شغل ها در تهران، افراد  به راحتی می توانند با کمک سایت های کاریابی آنلاین، رزومه خود را بسازند و برای کارفرما ارسال نمایند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام