اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207277639622959
در دسترس نیست

خرید دریل شارژی رونیکس

خرید دریل شارژی رونیکس

کد: 140207277639622959

، (اخبار رسمی): خرید دریل شارژی رونیکس با تخفیف ویژه

خرید دریل شارژی رونیکس
دریل شارژی رونیکس

خرید دریل شارژی رونیکس

انواع دریل شارژی رونیکس

دریل برقی از ابزار آلاتی است که با وجود عدم تفاوت ظاهری زیاد میان نمونه اولیه و نمونه کنونی‌اش، تغییرات ساختاری عمده و خوبی را از ابتدا (نمونه اولیه) تا کنون تجربه کرده است، هرچند بسته به نوع استفاده، هنوز هم مدل‌هایی با همان ویژگی‌های قدیمی یافت می‌شوند که مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند. به طور مثال حذف سیم برق و اضافه کردن باطری به دریل‌های برقی تحولی بود که کار بسیاری از استفاده کنندگان را آسان‌تر کرد و این محصول را برای آن‌ها محبوب و کاربردی‌تر نمود.

با حذف سیم (کابل) برق و عدم نیاز به اتصال دستگاه به برق، کاربر این امکان را پیدا کرد که از دستگاه در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلفی استفاده کند که قبلاً امکان استفاده از آن وجود نداشت. شرکت رونیکس هم که همواره در حال تلاش برای جلب رضایت مشتریان بوده و هست از این احساس نیاز مشتریان غافل نشده و انواع دریل شارژی رونیکس را هم مانند بسیاری از محصولات خود در مدل‌ها و انواع مختلفی طراحی و تولید کرده و در سبد محصولات خود قرار داده است. در این مقاله قصد داریم انواع دریل شارژی رونیکس را به شما معرفی کرده و به تفاوت‌ها و شباهت‌های آن‌ها بپردازیم.

انواع دریل شارژی رونیکس
شرکت رونیکس جهت برطرف کردن نیاز کاربران مختلف انواع دریل شارژی رونیکس را با قابلیت های متفاوت تولید کرده است. انواع دریل شارژی رونیکس به دلیل برخورداری از قابلیت پیچ گوشتی با نام دریل پیچ گوشتی شارژی شناخته می شوند که این قابلیت امکان باز و بسته کردن انواع پیچ ها را برای کاربران امکان پذیر می کند.

دریل شارژی رونیکس مانند تمام دریل های شارژی دیگر، برای تامین نیروی مورد نیاز خود از باتری استفاده می کند و تنها زمانی نیاز به برق پیدا می کند که باتری آن احتیاج به شارژ شدن داشته باشد. یکی از دلایل محبوبیت دریل پیچ گوشتی رونیکس نیز همین قابلیت شارژ شدن آن است، زیرا اگر در پروژه ای دسترسی به برق میسر نباشد، به راحتی می توان برای انجام کارها از این دستگاه استفاده کرد. دریل رونیکس مدل شارژی ، از جمله دریل های شناخته شده ای می باشد که با داشتن تنوع، کیفیت بالا و قیمت مناسب مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. با توجه به این مسئله، هایپر صنعت فامکو نیز اقدام به ارائه دستگاه دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس در انواع مدل های زیر کرده است:

دریل شارژی رونیکس 8012 (با گشتاور 21 نیوتون متر)

دریل شارژی رونیکس 8012C (مگا با گشتاور 21 نیوتون متر)

دریل شارژی رونیکس 8014 (با گشتاور 26 نیوتون متر)

دریل شارژی رونیکس 8018 (چکشی با گشتاور 30 نیوتون متر)

دریل شارژی رونیکس 8530 (با گشتاور 5 نیوتون متر)

دریل شارژی رونیکس 8612 (دو سرعته با گشتاور 25 نیوتون متر)

دریل شارژی رونیکس 8614 (چکشی دو سرعته با گشتاور 30 نیوتون متر)

دریل شارژی رونیکس 8616K (ضد آب با گشتاور 30 نیوتون متر)

دریل شارژی رونیکس 8618 (چکشی با گشتاور 35 نیوتون متر)

دریل شارژی رونیکس 8812 (نیم تنه فلزی با گشتاور 30 نیوتون متر)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091441*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید