اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208047651016118
در دسترس نیست

تعمیر یخچال وستینگهاوس در تهران

تعمیر یخچال وستینگهاوس

کد: 140208047651016118

، (اخبار رسمی): تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در سراسر تهران با ضمانت 6 ماه اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت مشاوره و درخواست کارشناس 66593368-22669196-44284743-55795334-77241505

تعمیر یخچال وستینگهاوس
تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس

تعمیرات یخچال فریزر وستینگهاوس در سراسر تهران با ضمانت 6 ماه اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت مشاوره و درخواست کارشناس 66593368-22669196-44284743-55795334-77241505

نحوه ارائه خدمات نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس
مراحل ارائه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس پس از ثبت درخواست مشتریان توسط تعمیرکار تهران سرویس آنلاین به صورت زیر می باشد:
بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و کد اشتراک به همراه لینک پنل کاربری مخصوص شما برایتان پیامک می شود.
پنل کاربری مشتریان سایت تهران سرویس آنلاین شامل اطلاعاتی مانند مشخصات فردی تعمیرکار، زمان تعمیرات دستگاه، فاکتور هزینه ها، مدت زمان گارانتی و ... می باشد.
تکنسین متخصص مجموعه طبق زمانبندی که با شما صورت گرفته است، برای تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل حاضر می شود.
بعد از ارائه خدمات، به شما فاکتور و گارانتی رسمی 3 الی 12 ماهه تقدیم خواهد شد.
برای امتیازدهی به خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار مربوطه، می توانید به پنل کاربری خود در سایت تهران سرویس آنلاین مراجعه کنید.
در انتها، واحد نمایندگی تهران سرویس آنلاین، از شما بابت رضایتمندی از خدمات تعمیرکار مربوطه نظرسنجی نموده و هرگونه پیشنهاد و انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می دهد.
از ابتدای مدت زمان گارانتی تا پایان آن، یک کارشناس از شما پشتیبانی خواهد کرد. همچنین شما می توانید در پنل کاربری خود به صورت آنلاین و 24 ساعته با واحد پیگیری، پشتیبانی و شکایات تهران سرویس آنلاین در ارتباط باشید.
هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس
هزینه تعمیرات یخچال وستینگهاوس به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات، مدل یخچال فریزر و ساید و … بستگی دارد. به طور کلی محاسبه هزینه تعمیرات پس از عیب یابی و بررسی یخچال توسط تکنسین متخصص نمایندگی تعمیر یخچال وستینگهاوس مشخص می شود. تمامی هزینه های دریافتی توسط این مرکز بسیار منصفانه و تحت نظارت اتحادیه می باشد. همچنین مشتریان با استفاده از این خدمات می توانند کاهش 75 درصدی در هزینه های خود را تجربه نمایند.

اگرچه امکان تعیین دقیق هزینه های مربوط به تعمیر یخچال وستینگهاوس پیش از رویت دستگاه توسط تکنسین امکان پذیر نمی باشد، اما در جدول زیر قصد داریم به بررسی هزینه تقریبی خدمات یخچال وستینگهاوس در تهران سرویس آنلاین برای شما بپردازیم. جدول درج شده در این بخش از مطلب به شما کمک خواهد کرد تا هزینه تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل را محاسبه نمایید.
خدمات یخچال وستینگهاوس که توسط تعمیرکار تهران سرویس آنلاین ارائه می شود
یخچال فریزرهای وستینگهاوس نیز مانند سایر برندها ممکن است با مشکلاتی نظیر سرد نکردن یخچال، برفک زدن، روشن نشدن، یکسره کار کردن و ... مواجه شده و نیاز به تعمیرات داشته باشند. در همین راستا، تعمیرکاران مجرب و متخصص نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس، انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزرها و ساید بای سایدهای این برند را با تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال به مشتریان ارائه می نمایند. از جمله خدمات یخچال فریزر وستینگهاوس که توسط تهران سرویس آنلاین به مشتریان ارائه می شود، شامل موارد زیر است:

شارژ گاز یخچال فریزر و ساید
تعمیر و تعویض فن موتور یخچال
تعمیر آبسردکن و یخساز یخچال
تعمیر و تعویض قطعات دیفراست یخچال
تعمیر برد یخچال فریزر و ساید بای ساید
تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال
رفع انواع ارورهای یخچال
سرویس و عیب یابی کامل یخچال
در صورت نیاز به هریک از خدمات ذکر شده توسط تکنسین های متخصص نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس، می توانید از طریق شماره تلفن 021557953334 با تهران سرویس آنلاین تماس بگیرید.

نمایندگی یخچال وستینگهاوس در تهران
نمایندگی یخچال وستینگهاوس در کلیه روزهای هفته و به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال وستینگهاوس در تمامی نقاط شهر تهران می باشد. چنانچه ساکن شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران هستید، تنها با برقراری یک تماس با شماره 02144284743 یا 02122669196 می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس در تهران سرویس آنلاین بهره مند شوید. این مجموعه انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیرات یخچال های وستینگهاوس را در تمامی نقاط شهر تهران و در محل مشتریان در سریع ترین زمان ممکن ارائه می دهد.
تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس در محل
این روزها بسیاری از افراد برای پیدا کردن نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس با مشکلات مختلفی مواجه می شوند و هزینه و وقت زیادی را صرف می کنند. همچنین حمل و انتقال دستگاه به نمایندگی برای تعمیرات نیز کاری بسیار زمان بر و مشکل می باشد. برای جلوگیری از این مشکل، تهران سرویس آنلاین خدمات تعمیر یخچال در محل را ارائه می کند. تعمیر یخچال وستینگهاوس در محل یکی از اصلی ترین و بهترین خدماتی است که مزایای زیادی برای متقاضیان خدمات به همراه خواهد داشت. شما می توانید پس از تماس با نمایندگی و در سریع ترین زمان ممکن، از خدمات تکنسین متخصص در محل مورد نظرتان با بهترین کیفیت بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر یخچال در منزل به شرح زیر است:

هزینه کمتری پرداخت خواهید نمود.
خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل برای شما وجود ندارد.
می توانید در وقت خود صرفه جویی نمایید.
از نزدیک شاهد خدمات تعمیرکار یخچال هستید.
می توانید سوالات خود را از تکنسین مربوطه بپرسید.
تعمیرکار یخچال وستینگهاوس
یخچال ها پس از گذشت مدت زمان طولانی ممکن است دچار ایراداتی در کارکرد خود شوند. از آنجایی که ساختار این وسایل پیچیده است، امکان تعمیر آنها توسط افراد غیرمتخصص و بی تجربه وجود ندارد. نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس دارای تکنسین های متخصصی است که می توانند مشکل دستگاه شما را برطرف کنند. تکنسین های تهران سرویس آنلاین پس از ثبت درخواست مشتریان، در سریع ترین زمان و طبق زمابندی که با مشتری انجام شده است، همراه با تجهیزات لازم در محل حاضر می شوند.

از جمله ویژگی های تعمیرکار تهران سرویس آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه شما را در محل و با استفاده از قطعات اصلی تعمیر می کند.
برای تعمیرات یخچال شما فاکتور رسمی و گارانتی معتبر ارائه می نماید.
در کوتاه ترین زمان ایراد یخچال شما را تشخیص داده و سریعا اقدام به رفع آن می کند.
از دانش و مهارت به روز در زمینه تعمیرات یخچال وستینگهاوس برخوردار می باشد.
برای رفع هریک از مشکلات یخچال وستینگهاوس، تکنسین مربوطه در این زمینه به محل شما اعزام می شود.
اولویت تکنسین تعمیر قطعات یخچال و در نهایت تعویض آنها می باشد.
تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید وستینگهاوس
وستینگهاوس یکی از برندهای آمریکایی است که مدل های متنوعی از انواع یخچال فریزرها و ساید بای سایدها با بهترین کیفیت و فناوری پیشرفته را تولید و روانه بازار کرده است. محصولات این برند به دلیل استفاده از مواد اولیه و قطعات باکیفیت از محبوبیت زیادی برخوردار است. هریک از یخچال های این برند ممکن است با گذشت زمان دچار مشکلاتی شده و نیاز به تعمیر داشته باشند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس به دلیل تکنولوژی پیشرفته آنها دارای اهمیت بالایی بوده و باید توسط نمایندگی مجاز و تکنسین های متخصص در این زمینه انجام شود. تعمیرکاران مجرب تهران سرویس آنلاین، به دلیل تخصص و مهارت بالای خود می توانند انواع یخچال های این برند را عیب یابی و تعمیر نمایند. از جمله مدل های یخچال های وستینگهاوس که توسط تهران سرویس آنلاین تعمیر می شوند، شامل:

یخچال فریزرهای ساید بای ساید وستینگهاوس
یخچال فریزرهای درب فرانسوی (فرنچ) وستینگهاوس
یخچال فریزرهای چهار درب وستینگهاوس
یخچال فریزرهای دوقلو وستینگهاوس
یخچال فریزرهای وستینگهاوس فریزر پایین
یخچال فریزرهای وستینگهاوس فریزر بالا
یخچال فریزرهای تک درب وستینگهاوس
یخچال فریزرهای مینی وستینگهاوس
فرقی نمی کند که کدامیک از یخچال فریزرهای وستینگهاوس را مورد استفاده قرار می دهید؛ زیرا تکنسین های متخصص تهران سرویس آنلاین می توانند انواع مدل ها را سریعا عیب یابی و ایرادات آنها را برطرف کنند. برای استفاده از خدمات تعمیرگاه ساید بای ساید وستینگهاوس می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

سرویس یخچال وستینگهاوس
سرویس یخچال فریزر وستینگهاوس مانند هر دستگاه دیگری امری واجب است و عدم انجام آن می تواند عواقب بدی به دنبال داشته و عمر دستگاه شما را کاهش دهد. اما مسئله ای که برای مصرف کندگان دانستن آن اهمیت زیادی دارد، این است که سرویس یخچال چگونه از خرابی دستگاه جلوگیری می کند و شامل چه خدماتی می شود که در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته ایم:

خرابی های یخچال فریزر به گونه ای است که اگر به موقع از آنها اطلاع پیدا کرده و سعی در جلوگیری آنها داشته باشید، نیازی به تعمیر یخچال وستینگهاوس در طولانی مدت نخواهید داشت.
در فرآیند سرویس یخچال فریزر و ساید وستینگهاوس، تکنسین متخصص از تمامی بخش های دستگاه نظیر کمپرسور، فن، قطعات دیفراست، سنسورها، درین، لاستیک درب و ... به صورت دقیق بازدید کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل، ایرادات آنها را برطرف خواهد کرد.
همچنین در صورتی که یخچال دارای نشتی یا کمبود گاز باشد، شارژ گاز توسط سرویس کار تهران سرویس آنلاین با تجهیزات لازم صورت خواهد کرد.
علاوه بر این، عدم رعایت برخی از نکات می تواند منجر به بروز مشکلاتی در عملکرد یخچال شما شود که به هنگام سرویس دستگاه، می توانید از این نکات مهم اطلاع پیدا نمایید.
زمانی که سرویس کار یخچال وستینگهاوس در تهران سرویس آنلاین به منزل شما مراجعه می کند، تمامی این موارد را به شما گوشزد خواهد کرد تا بتوانید بهتر از دستگاه خود استفاده نمایید.
مشکلاتی که توسط نمایندگی یخچال وستینگهاوس رفع می شوند
با وجود اینکه یخچال فریزر وستینگهاوس از بالاترین تکنولوژی روز و باکیفیت ترین قطعات برخوردار است، ممکن است گاهی دچار مشکل شده و مصرف کننده را مجبور به برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال وستینگهاوس نماید. برخی از مشکلات احتمالی که ممکن است مصرف کنندگان یخچال های وستینگهاوس با آن مواجه شوند را در ادامه بیان کرده ایم. در صورت مواجهه با هریک از این مشکلات، برای جلوگیری از بروز خرابی های بیشتر، می توانید با تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.

علت صداهای غیر عادی یخچال وستینگهاوس
در صورت بروز مشکل سر و صدای زیاد در یخچال وستینگهاوس خود، می توانید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

تمام قسمت های یخچال را به دقت بررسی کنید.
محل نصب یخچال باید صاف و محکم باشد.
در صورتی که کمپرسور یخچال دچار خرابی و یا عیب شده باشد، از یخچال صدای بلندی شنیده خواهد شد.
در صورتی که متوجه شدید صدا از قسمت فن یخچال است، ممکن است فن معیوب شده باشد و یا نیاز به روغن کاری داشته باشد.
صداهای غیر عادی و ناهنجار در یخچال می تواند به دلیل مشکل در برد کنترل اصلی باشد که نیاز به سرویس و تعمیرات تخصصی دارد.
اگر دستگاه شما صدای غیر عادی دارد و باعث آزار شما شده است، می توانید از خدمات نمایندگی یخچال وستینگهاوس در تهران سرویس آنلاین بهره مند شوید.

علت سرد نکردن یخچال وستینگهاوس
اگر دستگاه شما سرد نمی کند، می توانید برای بررسی علت بروز مشکل موارد زیر را در نظر بگیرید:

ممکن است در ترموستات و یا کندانسور دستگاه مشکلی به وجود آمده باشد.
خرابی برد کنترل دما از به گردش درآمدن سیستم خنک کننده جلوگیری خواهد کرد و یخچال سرد نخواهد شد.
خراب شدن موتور فن اواپراتور از دیگر علت­ های سرد نشدن یخچال است.
در صورتی که هنگام کار یخچال متوجه سر و صدای زیادی شدید، باید نسبت به تعویض موتور اقدام کنید.
در صورتی که قادر به رفع مشکل دستگاه خود نیستید، می توانید برای تعمیرات یخچال وستینگهاوس از خدمات تهران سرویس آنلاین بهره مند شوید.

علت جمع شدن آب در کف یخچال وستینگهاوس
در صورتی که آب از کف یخچال نشت پیدا می کند، می تواند مربوط به موارد زیر باشد:

لوله ها و مجرای تخلیه یخچال را به دقت مورد بررسی قرار دهید و آن را رفع انسداد نمایید.
لاستیک درب یخچال را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید هوای گرم به درون دستگاه وارد نمی شود.
پوسیدگی و خرابی لاستیک درب یخچال نیز از دلایل بروز این مشکل است.
پر شدن یخساز و آبسردکن یخچال نیز می تواند موجب جمع شدن آب گردد که باید آن را تخلیه کنید.
در صورت مشاهده آب در کف یخچال، می توانید پیش از حضور تعمیرکار یخچال وستینگهاوس، موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید.

دلیل یکسره کار کردن موتور یخچال وستینگهاوس
اگر دستگاه شما بدون وقفه کار می کند، می توانید از نکات زیر برای بررسی علت بروز مشکل کمک بگیرید:

قطع نشدن اتوماتیک یخچال فریزر یا می‌تواند به دلیل مشکل در سیم پیچی‌ های کندانسور و یا چفت نشدن درب یخچال باشد.
وجود نشتی در گاز یخچال از دیگر علت­ های یکسره کار کردن موتور یخچال وستینگهاوس است.
همچنین ممکن است ترموستات یا موتور یخچال دچار مشکل شده باشد که باید توسط تکنسین تهران سرویس آنلاین بررسی شود.
علت خاموش و روشن شدن مداوم یخچال وستینگهاوس
خاموش و روشن شدن ناگهانی دستگاه می تواند یک آسیب جدی باشد. می توانید در ادامه دلایل بروز این مشکل را مطالعه نمایید:

این مشکل می تواند ناشی از کثیف بودن سیم پیچی‌ های پشت دستگاه، مشکل در فن کندانسور یا مشکل در کمپرسور باشد.
با استفاده از یک قلم موی درشت این قطعات را به آرامی تمیز کنید.
از وارد کردن هرگونه فشار به فن یا موتور خودداری کنید.
همچنین ممکن است این مشکل مربوط به ترموستات باشد که باید بررسی شود.
چنانچه با این مشکل مواجه شدید، کافی است برای تعمیر یخچال وستینگهاوس از خدمات تهران سرویس آنلاین بهره مند شوید تا در همان روز تعمیرکار به محل شما اعزام شود.

علت نوسان درجه یخچال وستینگهاوس
نوسان درجه دمای یخچال فریزر وستینگهاوس یکی از رایج ترین مشکلاتی است که علت بروز آن را در ادامه شرح داده ایم:

خرابی ترموستات از عواملی است که می تواند موجب نوسان در درجه یخچال شود.
در صورت وجود مشکل و ایراد در سیم ها و اتصالات یخچال ممکن است درجه دستگاه دچار نوساناتی شود.
ممکن است سنسور محیطی یخچال که تاثیر مستقیمی بر نوسان دمای یخچال دارد، دچار خرابی شده باشد.
در مواقعی که درجه یخچالتان دچار نوسان شده است، می توانید برای تعمیر یخچال وستینگهاوس با تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.

علت یخ زدایی نکردن یخچال وستینگهاوس
در مواردی که با مشکل یخ زدایی نکردن یخچال خود مواجه شده اید، می توانید پیش از حضور تعمیرکار، موارد زیر را بررسی کنید:

در صورتی که سنسور یخ زدایی دچار خرابی شده باشد، این مشکل ایجاد خواهد شد.
باید برد الکترونیکی را به دقت بررسی نموده و در صورت نیاز آن را تعمیر یا تعویض نمایید.
معیوب بودن المنت یخ زدا نیز از دلایل عدم انجام این عملیات در یخچال است.
بهتر است این قطعات را به دقت بررسی کنید و در صورت مشاهده خرابی آنها را تعویض کنید.
دلیل کار نکردن فن یخچال وستینگهاوس
چنانچه با مشکل کار نکردن فن یخچال وستینگ هاوس خود مواجه شده اید، می توانید موارد زیر را چک کنید:

اگر فن یخچال دچار شکستگی، خرابی یا آسیب دیدگی شده باشد کار نخواهد کرد.
ممکن است در قسمت پره های فن گرد و غبار زیادی جمع شده باشد که مانع از کارکرد صحیح آن شود.
باید فن یخچال را خارج کرده و آن را از هرگونه گرد و غبار تمیز نمایید.
در صورتی که فن دستگاه کار نمی کند، می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 با نمایندگی یخچال وستینگهاوس تماس بگیرید.

علت تشکیل رطوبت در دیواره یخچال وستینگهاوس
چنانچه رطوبت در دیواره های دستگاه خود مشاهده نمودید، می توانید پیش از حضور تعمیرکار یخچال وستینگهاوس، به موارد اشاره شده دقت نمایید:

درصورتی که هوا شرجی باشد، این مساله طبیعی است.
ممکن است درب را به صورت کامل نبسته باشید.
گذاشتن مقادیر زیاد سبزیجات و یا مواد آبکی از دیگر علت ­های تشکیل رطوبت بر روی دیواره یخچال است.
علت کار نکردن آبسردکن یخچال وستینگهاوس
در صورت کار نکردن آبسردکن یخچال خود می توانید به بررسی موارد زیر بپردازید:

در بسیاری از موارد این مشکل به علت عدم بسته شدن درب فریزر است.
درب را به دقت بررسی کنید و یک بار دیگر با فشار کمی بیشتری آن را ببندید.
شیر لوله اصلی آب را چک کنید.
در صورتی که بسته باشد آن را باز کنید.
مسیر لوله آب را جهت وجود هرگونه انسداد یا پیچ خوردگی بررسی کنید.
دمای یخچال وستینگهاوس را بررسی کنید در صورتی که دما پایین تر از حد استاندارد است، ممکن است مخزن آب یخ بسته باشد.
اگر آبسردکن دستگاه شما آب را بیرون نمی دهد، برای تعمیرات یخچال وستینگهاوس با تعمیرکار تهران سرویس آنلاین تماس بگیرید.
تعمیر یخچال وستینگهاوس در شمال تهران :
تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبه در شمال تهران امکان اعزام نیرو در کمتر از یک ساعت را برای مشتریان عزیز شمال شهر فراهم نموده است. کافی است با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل نمایید .

تعمیر یخچال وستینگ هاوس در غرب تهران:
همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت سفارش‌ها خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین با ضمانت ۶ ماه بهرمند شوند.

تعمیر یخچال وستینگ هاوس در شرق تهران :
تهران سرویس آنلاین تعمیر یخچال را در سراسر شرق تهران در کمترین مدت زمانی با ضمانت‌نامه و ارائه داغی قطعات تعویضی انجام می‌دهد. تمامی خدمات بر اساس نرخ اتحادیه و در پایان کار از مشتریان عزیز دریافت می‌شود. تماس با ۷۷۲۴۱۵۰۵

تعمیر یخچال وستینگ هاوس در مرکز تهران :
متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر یخچال مشتریان عزیز می‌نمایند. ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد. شماره‌تلفن شعبه مرکزی ۶۶۵۹۳۳۶۸

تعمیر یخچال وستینگ هاوس در جنوب تهران :
تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعب این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب یخچال را به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

نحوه ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین :
برای ثبت سفارش در تهران سرویس آنلاین می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه ما به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید و یا با ارسال پیامک مشخصات خود برای کارشناسان ما ارسال کنید، پس از ارسال پیامک کارشناسان تهران سرویس آنلاین با شما تماس خواهند گرفت و نزدیک‌ترین تکنیسین را برای شما اعزام می‌کنند. مشترکین قبلی با بیان کد اشتراک و یا شماره فاکتور قبلی می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف مجموعه ما بهرمند شوند.

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:
در حال عادی بعد از تماس شما با مجموعه تهران سرویس آنلاین و ثبت سفارش نزدیک‌ترین تکنیسین در کمتر از ۱ ساعت به محل شما اعزام خواهد شد. در صورت درنظرداشتن ساعت خاصی از شبانه‌روز برای حضور تکنیسین ساعت مدنظر را با کارشناسان در میان بگذارید، تا در ساعت مقرر شده تکنیسین به محل شما اعزام شود.

اگر از ارائه خدمات یخچال ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:
بعد از اتمام ارائه خدمات توسط کارشناسان در صورت عدم رضایت از نحوه انجام کار و یا هرگونه مشکل پیش‌آمده کافی است با شماره تماس مرکزی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید، تا شکایت شما از طریق دفتر مرکزی پیگیری شود و نتیجه آن به شما ابلاغ شود.

چرا تعمیرکار یخچال‌فریزر وستینگ هاوس خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:
۱ – دارای تکنسین‌های باسابقه کاری حداقل ۱۰ سال و مختص تعمیرات یخچال‌فریزر وستینگ هاوس
۲ – تکنسین‌های دوره‌دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضرشدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت‌نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس‌دهی به طور شبانه‌روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها
۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
۱۰-بالاترین رضایت مردمی
۱۱-ارائه خدمات تمامی برندهای یخچال‌فریزر در تهران
۱۲-اعزام نیرو در کوتاه ترن بازه زمانی به سراسر پایتخت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید