اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208257687416118
در دسترس نیست

علت اصلی آبریزش پکیج دیواری

بررسی 9 علت آبریزش پکیج دیواری

کد: 140208257687416118

، (اخبار رسمی): بررسی 9 علت اصلی آبریزش پکیج دیواری -ارائه تعمیرات تمامی برندهای پکیج دیواری در تهران به همراه ضمانت نامه 6 ماه اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت مشاوره و ثبت درخواست 66593368-44284743-22669196-77241505-55795334

بررسی 9 علت آبریزش پکیج دیواری
ابریزس پکیج

بررسی 9 علت اصلی آبریزش پکیج دیواری -ارائه تعمیرات تمامی برندهای پکیج دیواری در تهران به همراه ضمانت نامه 6 ماه اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت مشاوره و ثبت درخواست

علت اصلی آبریزش پکیج دیواری یکی از پر تکرارترین علت های درخواست تکنسین جهت تعمیر پکیج از سوی مشتریان تهران سرویس آنلاین آبریزش از پکیج دیواری است.پکیج که امروزه به عنوان محبوب ترین و پر استفاده ترین سیستم گرمایشی جایگزین سیستم های قدیمی مانند : آبگرمکن ، موتورخانه و حتی بخاری شده است ، ممکن است به دلایل زیادی دچار آبریزش شود.پکیج دیواری که علاوه بر گرمایش منزل، وظیفه گرم کردن آب مصرفی منزل را نیز به عهده دارد، به ۹ علت شایع که در ادامه قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم ، ممکن است دچار آبریزش شده و نیاز به سرویس داشته باشد.
در ادامه با ما همراه باشید ،چرا که قصد داریم، به بررسی ۹ علت اصلی آبریزش پکیج دیواری پرداخته و راهکار برطرف کردن آنها را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.
چنانچه با مطالعه این مقاله قادر به رفع مشکلات پکیج خود نبودید ، کافیست تا با یکی از شعب تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و از آنها بخواهید جهت سرویس پکیج شما در محل حاضر شوند.
برای دانلود فایل علت اصلی آبریزش پکیج دیواری اینجا کلیک کنید.
تعمیر پکیج در تهران :
فرقی نمی‌کند که برند پکیج شما چیست، اگر پکیج شما دچار آبریزش شده است باید سریعاً این مشکل قبل از آسیب‌زدن به قطعات اصلی پکیج و کابینت‌های آشپزخانه این مشکل برطرف گردد. برای تعمیر پکیج فرقی نمی‌کند که در کدام منطقه از تهران ساکن هستید، تهران سرویس آنلاین با بیش از ۵ شعبه در سراسر تهران اعزام تعمیر را به کمتر از ۱ ساعت کاهش داده است.
برای ثبت درخواست تعمیرکار پکیج خود کافی است همین حالا با نزدیک‌ترین شعبه تهران سرویس آنلاین تماس حاصل کرده و یا از طریق چت آنلاین نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید.
مجموعه ما با دارابودن بهترین تیم تخصصی تعمیرکاران بالاترین سطح کیفی خدمات را به شما عزیزان ارائه داده و ضمانت ۶ ماه را برای تمامی خدمات خود به مشتریان عزیز عرضه می‌کند.

چرا پکیج اب میده
۹علت آبریزش پکیج :

آبریزش در پکیج های دیواری ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود.برای برطرف کردن آبریزش پکیج باید تمامی موارد را بررسی کرده و تک به تک آنها را برطرف نمایید.

۱-نصب غیر اصولی پکیج
۲-پوسیدگی اتصالات پکیج
۳-افزایش بیش از حد دمای آب مصرفی
۴-وجود شکستگی و ترک بر روی مبدل
۵-رسوب گرفتن مبدل پکیج
۶-ضربه خوردن به اتصالات و لوله های پکیج
۷-شل شدن واشر
۸-خرابی شیر اطمینان پکیج
۹-خرابی پمپ پکیج

در ادامه به بررسی کامل تر این دلایل میپردازیم، تا حد ممکن بتوانیم از بروز نشتی در پکیج جلوگیری کنیم.به خاطر داشته باشید با سرویس به موقع پکیج میتوان از بروز هزینه های بیشتر ناشی از خرابی قطعه در پکیج جلوگیری کرد.
نصب غیر اصولی پکیج:

نصب پکیج بسیار کار حساس و حائز اهمیتی است ،که باید توسط نصاب ماهر انجام گیرد ، بروز کوچکترین خطا در عملیات نصب پکیج باعث بروز مشکلات زیادی از جمله آبریزش در پکیج دیواری خواهد شد.
برای نصب پکیج خود در هنگام خرید از یگ برند ایرانی باید با پشتیبانی آن شرکت تماس حاصل کرده و بخواهید جهت نصب پکیج به محل شما اعزام شوند . از طرفی نصب پکیج از سوی شرکت های نامعتبر باعث از بین رفتن گارنتی ۲ ساله پکیج شما خواهد شد.آبریزش پکیج
پوسیدگی اتصالات پکیج:

کاملا روشن است، که با گذشت زمان اتصالات پکیج دچار فرسایش و خرابی خواهند شد، اگر مدت زمان زیادی است، که از پکیج خود استفاده میکنید باید نصب به تعویض اتصالات آن اقدام نمایید.
به یاد داشته باشید، در سرویس پکیج باید قسمت های داخلی دستگاه  مورد بررسی قرار گیرند ، از جمله شامل لوله هایی است که وظیفه انتقال آب را برعهده دارند، این فرسودگی میتواند در طول گذر زمان باشد. علت این مشکل میتواند به دلیل بالا رفتن گرما، جوش آوردن، عدم رسوب زدایی منظم و حتی تکان های شدید دستگاه در طی زمان های مختلف اتفاق افتد.
برای مطالعه مقاله تعمیر پکیج بوتان اینجا کلیک کنید.9 علت آبریزش پکیج دیواری
افزایش بیش از حد دمای آب مصرفی:

در برخی موارد به علت بروز مشکل در پکیج آب مصرفی بیش از حد مجاز داغ شده که این عمل باعث بروز خرابی در شلنگ های اتصالی و سایر اتصالات خواهد شد.
در مواجه با این مشکل پکیج دیواری را از برق جدا کنید و با تعمیرکار پکیج تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید .
وجود شکستگی و ترک روی مبدل پکیج :

ایجاد ترک یا سوراخ در مبدل پکیج یکی دیگر از شایع ترین دلایل آبریزی پکیج می باشد، که مشتریان با ان دست و پنجه نرم می کنند. این مشکل در پکیج های تک مبدله و دو مبدله به شکل های مختلف خود را نشان می دهد.
در پکیج تک مبدله گاها پیش می آید، که به دلیل سوراخ شدن یکی از راه های ورودی و حرکت آب در پکیج آب مصرفی و یا آب رادیاتور ها بدون دلیل داغ می شوند و هیچ نشتی آبی هم در پکیج دیده نمی شود. اما گاها با سوراخ شدم بخصوص بدنه بیرونی مبدل این نشتی خود را با نشان دادن قطراتی در زیر دستگاه نشان می دهد.
اما در پکیج های دو مبدل این اتفاق شایع تر است و با سوراخ شدن یکی از مبدل ها به راحتی آب از دستگاه بیرون می ریزد.
در زمان استفاده از سیستم گرمایشی دستگاه باید حسابی دقت کنید، که در زمان نشتی این موضوع باعث افت فشار دستگاه نشود. در چنین شرایطی احتمال دارد نشتی آب پکیج باعث تخلیه مدار گرمایش و افت فشار دستگاه شود. اگر این حالت رخ داده باید تا رفع عیب دستگاه را خاموش کنید.
اما اگر نشتی از مدار مصرفی آب گرم دستگاه باشد، معمولا افت و یا افزایش فشار در دستگاه پکیج مشاهده نمی شود و اغلب در زمان هایی که برای استفاده از آب مصرفی شیری در داخل خانه باز می شود این نشتی بیشتر می شود.
برای تعمیر پکیج در زمانی که نشتی از مبدل دستگاه و یا یکی از مبدل های دستگاه می باشد هر چند امکان امکان جوشکاری مبدل هم هست اما توصیه می شود مبدل دستگاه را تعویض کنید.
تعمیر مبدل پکیج :

اگر ترک ایجاد شده بر روی مبدل کوچک باشد و مبدل پکیج تا به حال تعمیر نشده باشد، میتوان در مواردی آن را تعمیر کرد.اگر مبدل پکیج شما دچار شکستگی و ایجاد نشتی شده است میتوانید برای تعمیر ان همین حالا با ما تماس بگیرید.
پوسیدگی قطعات پکیج:

پکیج سیستم گرمایشی است که تمام سیستم کاری آن بر اساس آب است.و این کاملا طبیعی است که قطعات داخلی آن در اثر آبریزش پکیج دیواری دچار زنگ زدگی شود . در نتیجه این زنگ زدگی خود قطعات دچار خرابی و از کار افتادگی شده باشند.برای جلوگیری از این خرابی و مشکلات باید سرویس دوره ای پکیج صورت بگیرد.
رسوب گرفتن مبدل پکیج:

رسوب گرفتن پکیج منجر به گرفتگی در این قطعه خواهد شد ،که باید توسط سرویسکار مجاز اقدام به رسوب گیری شود .در صورت عدم توجه به رسوب گیری پکیج منجر به آبریزش پکیج خواهد شد.
مبدل پکیج یکی از اصلی ترین قطعات پکیج است که در بالای مشعل پکیج قرا رگرفته و باعث گرم شدن آب پکیج میشود.
تجمع رسوبات در مبدل پکیج باعث ایجاد سوراخ و شکستگی در پکیج شده و منجر میشود که پکیج از همان نقطه شروع به آبریزش نماید.
رسوب ردایی پکیج توسط سرویسکاران تهران سرویس آنلاین در کمترین زمان و با محلول های خاص برای شست و شو در سراسر تهران انجام خواهد شد.
برای مطالعه مقاله چرا پکیج دائما دچار افت فشار میشود اینجا کلیک کنید.علت آبریزش پکیج دیواری چیست؟
خرابی دیافراگم در منبع انبساط پکیج:

با افزایش دما، حجم آب نیز افزایش پیدا می کند، این حجم اضافی آب بر اثر پیام دیافراگم منبع انبساط مبنی بر افزایش انبساط دستگاه، کنترل می شود.حال اگر دیافراگرم منبع انبساط دچار نقص شود، حجم آب اضافی در پکیج نشت خواهد کرد.اگر پکیج شما از زیر آن آبریزی دارد شما این شانس خوب را داشته اید که در قسمت بیرونی از سیستم برق دستگاه این اتفاق رخ داده. گرچه که همه قسمت های برقی پکیج دارای روکش هستند ولی باز هم توصیه ما به شما این است که با متخصص آن تماس بگیرید.
خراب شدن شیر اطمینان:

شیر اطمینان یکی از مهم‌ترین و البته اصلی‎ترین قطعات پکیج است، که وظیفه‌ی کنترل فشار داخلی پکیج را برعهده دارد. گاهی اوقات شیر اطمینان  بسته به دلایل مختلفی مانند ضربه دیدن، وارد شدن شوک گرمایی به آن، فرسوده شدن و …، خراب می‌شود. خراب شدن شیر اطمینان مساوی است با نشت یا سرریز شدن آب از پکیج. هنگامی که شیر اطمینان دچار آسیب شود، پکیج به شدت دچار افت فشار می‌شود و نمی‌تواند آب را گرم کند، برای برطرف کردن این مشکل تنها کافی است، مدل مشابه شیر اطمینان را تهیه، و جایگزین شیر اطمینان قبلی کنید.
آبریزی پکیج از ناحیه پمپ پکیج:

یکی دیگر از دلایل مهم در آب دادن پکیج، نشتی پمپ و لوله های دستگاه می باشد، که بیشتر به دلیل فرسوده بودن پمپ و لوله های آن رخ می دهد. پمپ سیرکولاتور وظیفه گردش آب در مسیر مدار گرمایش و گرم کردن رادیاتورها را برعهده دارد. این پمپ ها قابلیت کارکرد بالایی دارند ولی بعد از چند سال یا می سوزند و یا ضعیف شدن می شوند.
گاهی مواقع با خراب شدن این پمپ ها ، نشتی آب از اطراف پمپ دیده می شود که باز هم با افت فشار پکیج همراه خواهد بود. در بسیاری از مواقع در صورتیکه خرابی پمپ باعث افت فشار و نشتی آب پکیج باشد می توان اقدام به تعمیر برخی از قسمت های پمپ کرد اما در برخی از مواقع جهت رفع آبریزی پکیج سرویسکار پکیج تنها راه تعمیر پکیج را تعویض پمپ اعلام می کند.
عدم آب بندی صحیح اتصالات پکیج:

مهم ترین دلیل اینکه پکیج آب میدهد عدم آببندی صحیح اتصالات آن می باشد. حتما در هنگام نصب پکیج کار را به سرویسکار ماهر واگذار کنید، چرا که در هنگام نصب پکیج باید علاوه بر شیلنگ های پیسواری که به خود پکیج نصب می‌شوند، اتصالات دیگر را هم در قسمت زیر دستگاه به دقت و با کیفیت مناسبی متصل کنند و همه اتصالات را عایق بندی کنند تا بعد از نصب دچار نشتی آب نشود.
البته آب دادن پکیج گاها به دلیل بالا رفتن دمای آب و یا پوسیدگی در مدت زمان زیاد کارکرد هم اتفاق می افتد.آبریزش پکیج
جلوگیری از آبریزش پکیج:
۱-استفاده از خدمات نصب شرکت های معتبر:

نصب پکیج باید توسط یک شخص مطمئن و کار بلد صورت گیرد.نصب با دقت و اصولی علاوه بر افزایش طول عمر پکیج شما از آبریزش پکیج شما جلوگیری به عمل می آورد.
برای نصب پکیج دیواری خود کافیست با یکی از شعبات تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید.
۲-استفاده از شیر و اتصالات معتبر:

شیر ها و اتصالات پکیج خود را تنها از بهترین و معتبرترین برندها انتخاب کنید.چرا که در صورت کیفیت پایین این قطعات میزان آبریزش و خرابی سایر قطعات شما بیشتر خواهد شد.
۳-سرویس دوره ای پکیج :

سرویس پکیج باعث عیب یابی و تشخیص زودهنگام خرابی های پکیج شود و ایجاد هزینه های زیاد در این وسیله جلوگیری به عمل می آورد. سرویس پکیج خود را جدی بگیرید. و به صورت دوره ای انجام دهید.آبریزش پکیج دیواری
آیا چکه کردن آب از پکیج به معنی از دست دادن فشار در آن است ؟

در هر پکیجی، چکه کردن آب سبب کاهش فشار در آن می شود. در حقیقت، هر نوع نشتی در سیستم گرمایش مرکزی صورت بگیرد، باعث پایین آمدن فشار می شود.پایین آمدن فشار پکیج منجر به پایین آمدن عملکرد دستگاه مانند کاهش گرمایش شوفاژ ها و کاهش گرمایش اب مصرفی خواهد شد.این موضوع در ادامه باعث خرابی و از کار افتادن دستگاه خواهد شد.
آیا نشتی آب از زیر پکیج خطرناک است؟

به یاد داشته باشید ، ابریزش پکیج از هر نقطه ای که صورت گیرد ، باید به سرعت بررسی و قطع شود ، چرا که ممکن است ، در ابتدا آبریزش پکیج مشکل جدی برای شما ایجاد نکند ، اما در ادامه به دلیل نفوذ آب به قسمت های برقی از جمله برد پکیج ممکن  است ، هزینه های بالای تعمیراتی را برای شما به همراه داشته باشد.
ابریزش از زیر پکیج به دلیل اینکه از قسمت های برقی فاصله داشته به شما این امکان را میدهد که سریعا پکیج را از برق جدا کرده و با تکنسین مربوطه تماس حاصل نمایید.اتصالات پکیج
برطرف کردن مشکل ابریزش پکیج در شمال تهران :

تهرانیان عزیز در مناطق شمالی شهر در صورت نیاز به خدمات پکیج کافی است، با شماره‌تلفن ۲۲۶۶۹۱۹۶ تماس حاصل کرده، و در خواست خدمات خود را ثبت کنید.
تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱ ساعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل پکیج شما خواهند کرد.
ارائه خدمات در شعبه شمال به‌صورت شبانه‌روزی در ۷ روز هفته بدون داشتن تعطیلی انجام می‌پذیرد.
ارائه فاکتور رسمی ، و ضمانت‌نامه برای تعمیرات و قطعات مصرفی جزء اصول اولیه کار ماست.
برطرف کردن مشکل آبریزش پکیج در غرب تهران:

همشهریان عزیز ساکن غرب تهران برای ثبت درخواست خود کافی است با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ تماس بگیرند ،تا از تمامی خدمات تهران سرویس آنلاین بهرمند شوند.
ارائه خدمات در شعبه غرب از شنبه تا جمعه بدون داشتن تعطیلی به‌صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.
در صورت شلوغی خط‌ها کافی است از طریق فرم درخواست خدمات برای ثبت خدمت موردنظر اقدام نمایید. پشتیبانی گروه فنی مهندسی تهران سرویس آنلاین در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس گرفته و اقدام به ثبت آدرس شما عزیزان می‌نمایند.
برطرف کردن مشکل آبریزش پکیج در شرق تهران :

مشتریان عزیز در در تمامی مناطق شرق و شمال شرقی پایتخت می توانند در صورت بروز مشکل در پکیج دیواری خود به صورت ۲۴ ساعته با شماره تماس ۷۷۲۴۱۵۰۵ تماس حاصل کرده و درخواست تعمیرکار خود را ثبت نمایند.
تعمیرات تمامی برندهای ایرانی و خارجی توسط متخصص ترین تعمیرکاران پایتخت با ارائه فاکتور و گارانتی شش ماهه به شما مشتریان عزیز عرضه می گردد. برای ثبت درخواست خود در تمام طول هفته حتی ایام تعطیلات میتوانید با شعبه شرق تهران تماس حاصل کرده و یا از طریق چت آنلاین سایت اقدام به ثبت درخواست خود نمایید.
برطرف کردن مشکل آبریزش پکیج در مرکز تهران :

متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیرات پکیج مشتریان عزیز می‌نمایند.
ضمانت‌نامه تهران سرویس آنلاین برای تمامی تعمیرات صادر و مشتریان عزیز با عضویت در باشگاه مشتریان ما از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌گردد.
شماره تماس شعبه مرکز تهران سرویس آنلاین ۶۶۵۹۳۳۶۸ است ، تکنسین‌های ما به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.
برطرف کردن مشکل آبریزش پکیج در جنوب تهران :

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعبه این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تأسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب پکیج را به مشتریان عزیز به صورت حضوری و غیر حضوری ارائه می‌دهد.
در تعمیرگاه جنوب تهران سرویس آنلاین امکان حضور مشتریان جهت تعمیرات حضوری و یا خرید قطعه به‌صورت مستقیم فراهم شده است، کافی است جهت هماهنگی با این شعبه تماس حاصل نمایید.
مشتریان عزیز ساکن سایر شهرها میتوانند ، برای تعمیر پکیج خود آن را با هماهنگی قبلی به این شعبه ارسال کرده تا تعمیرات پکیجشان توسط تکنسین های متخصص تهران سرویس آنلاین انجام شده و پس از انجام تعمیرات مجددا از طریق تیپاکس برای آنها ارسال گردد.
چرا تعمیرکار پکیج خود را باید از تهران سرویس آنلاین سفارش دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیر پکیج
۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان
۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن
۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما
۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی
۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال
۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها
۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت
۱۰-بالاترین رضایت مردمی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید