اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209047699823936
در دسترس نیست

مقایسه بین دستکش های وینیل و لاتکس

تفاوت دستکش وینیل و لاتکس

کد: 140209047699823936

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب به مقایسه بین دستکش های وینیل و لاتکس می پردازیم با ما همراه باشید.

تفاوت دستکش وینیل و لاتکس
تفاوت دستکش وینیل و لاتکس

دستکش لاتکس و وینیل از انواع دستکش های پزشکی و یکبار مصرف هستند که در بازار مشاهده می شوند. مواد اولیه و طراحی متفاوت موجب شده برخی محصولات برای محیط های مختلف پزشکی مناسب تر باشند. اگر کاربر دچار اشتباه در انتخاب نوع دستکش شود پیامدهایی از جمله به خطر افتادن سلامتی و هدر رفت منابع را خواهد داشت.

در این مطلب به مقایسه بین دستکش های وینیل و لاتکس می پردازیم با ما همراه باشید.

دستکش لاتکس چیست؟  

اگر راحتی و محافظت همزمان می خواهید دستکش لاتکس گزینه مناسب شماست. این دستکش مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن ارائه می دهد. همچنین در برابر آلاینده های بیولوژیکی نیز بسیار مقاوم است.

از دیگر مزایای دستکش لاتکس انعطاف پذیری و راحتی حین کار است. همچنین این دستکش ها سطوح بالایی از حساسیت لمسی را ارائه می دهند.

مهم ترین نکته درباره پوشیدن دستکش های لاتکس آلرژی به لاتکس است که در برخی افراد مشاهده می شود. این حساسیت از کم (به شکل خارش و کهیر) تا شدید (آنافیلاکسی) می تواند باشد.

دستکش وینیل چیست؟

اگر به دستکش های لاتکس حساسیت دارید، باید یک گزینه غیر لاتکس انتخاب کنید. دستکش های وینیل می توانند گزینه های خوبی باشند. اگرچه دستکش‌های وینیل از دوام کمتری نسبت به لاتکس برخوردار هستند، اما با تعویض مکرر دستکش‌های خود می‌توانید درجه محافظت مشابهی با دستکش لاتکس به دست آورید.

به طور کلی دستکش وینیل برای افرادی که باید با مواد شیمیایی خطرناک کار کنند یا در محیط‌های پزشکی استفاده نمی‌شود، اما انتخاب خوبی برای کارهای عمومی است.

از مزایای فوق العاده دستکش وینیل

کشسانی و راحتی آنها است و قابلیت لمسی فوق العاده ای را ارائه می‌دهند که راحتی حین کار را برای کاربران فراهم می آورد. این دستکش ها مقاوم در برابر سوراخ شدن، کشش بیش از حد و سایش و پارگی عمومی هستند.

دستکش های وینیل برای استفاده کوتاه مدت طراحی و ساخته شده اند و یک جایگزین ایده آل برای دستکش های لاتکس به حساب می آیند. با این تفاوت که محافظت کمتری در برابر آلاینده های بیولوژیکی دارند.

تفاوت دستکش لاتکس و وینیل

دستکش های وینیل در مقایسه با دستکش های لاتکس:

  • مقاومت کمتری در برابر کشش و کشیدگی دارند.
  • حین استفاده عادی بیشتر احتمال سوراخ شدن دارند.
  • مقاومت ضعیفی در برابر بسیاری از مواد شیمیایی دارند.
  • انعطاف پذیری و کشسانی کمتری دارند.
  • احتمال نفوذ باکتری و ویروس بیشتری دارند.

دستکش لاتکس از کجا بخریم؟ اکنون که با تفاوت های اساسی دستکش لاتکس و وینیل آشنا شدید بهتر است بدانید که یکی دیگر از عوامل مهم در فرآیند خرید دستکش، شرکت تامین کننده است. خرید دستکش از یک تامین کننده معتبر با قیمت مقرون به صرفه در هزینه های شما تا حد زیادی صرفه جویی می کند. شرکت کالا پزشکی درمارز طب به آدرس dermarozteb.com انواع دستکش های یکبار مصرف و پزشکی را با قیمت های عمده ارائه می دهد. همچنین شرایط ارسال به سراسر ایران را فراهم کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالا پزشکی تهرانی

درمارز طب فروشگاه اینترنتی فروش لوازم پزشکی مصرفی و تجهیزات بیمارستانی است که به عنوان یکی از معتبرترین شرکتهای توزیع کننده تجهیزات پزشکی شناخته می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید