اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209207722716118
در دسترس نیست

تعمیر لباسشویی

تعمیر لباسشویی در تهران با ضمانت 6 ماه

کد: 140209207722716118

، (اخبار رسمی): تعمیر لباسشویی - تعمیرات انواع برند لباسشویی در سراسر تهران با ضمانت 6 ماه اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت مشاوره و اعزام نیرو با 5 شعبه فعال 02166593368-02122669196-02144284743-02155795334-02177241505-

تعمیر لباسشویی در تهران با ضمانت 6 ماه
تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی - تعمیرات انواع برند لباسشویی در سراسر تهران با ضمانت 6 ماه اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت مشاوره و اعزام نیرو با 5 شعبه فعال 02166593368-02122669196-02144284743-02155795334-02177241505-

یک روز ماشین لباسشویی شما صادقانه لباس های شما را تمیز می کند. سپس، به دلیل هر چند سناریو، دستگاه شما به طور ناگهانی متوقف می شود و منجر به جستجوی دیوانه وار برای کتابچه راهنمای مالک می شود که امیدواریم همه چیزهایی را که باید در مورد تعمیر ماشین لباسشویی بدانید در آن وجود دارد.
تعمیر لباسشویی

برای ماشینی که خیلی سخت کار می کند، تعجب آور نیست که ماشین لباسشویی شما گهگاه خراب شود، آب آن متوقف شود، چرخیدن متوقف شود، یا عملکرد آن به حدی کاهش یابد که لباس ها به اندازه کافی تمیز نشوند. به جای اینکه ابتدا با یک تکنسین لوازم گران قیمت تماس بگیرید، سعی کنید ماشین لباسشویی خود را خودتان تعمیر کنید. اکثر این تعمیرات به ابزار ساده ای نیاز دارند و می توانند توسط صاحبان خانه هایی که فقط مهارت های محدودی در تعمیر لوازم خانگی دارند انجام دهند.

ملاحظات ایمنی

همیشه قبل از کار کردن ماشین لباسشویی خود را از برق بکشید، مهم نیست که تعمیرات چقدر جزئی به نظر می رسد. همچنین به یاد داشته باشید که ماشین های لباسشویی بسیار سنگین هستند و می توانند واژگون شوند. دستگاه را کج نکنید و بدون کمک آن را حرکت ندهید.

تعمیر ماشین لباسشویی که روشن نمی شود

این اساسی ترین خرابی ماشین لباسشویی است: ماشین روشن نمی شود. لباس ها را در لگن ماشین لباسشویی گذاشته اید، دکمه «روشن» را فشار داده اید یا صفحه را چرخانده اید، اما هیچ اتفاقی نمی افتد.

    مطمئن شوید که دستگاه به برق متصل است

    سیم برق پشت ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به برق متصل است. به دلیل حرکات شدید واشرها، به خصوص زمانی که بار نامتعادل است، ماشین ها ممکن است حرکت کنند. هنگامی که دستگاه حرکت می کند، ممکن است به طور ناخواسته سیم برق را جدا کند.

    طناب هایی که با کراوات کوتاه شده اند، هیچ عذابی ندارند. در این حالت، طناب را باز کنید تا انعطاف بیشتری داشته باشید.

    سیم برق ماشین لباسشویی از برق جدا شده است

    مدار شکن را بررسی کنید

    آیا قطع کننده مدار به واشر خاموش است؟ برای تنظیم مجدد یک قطع کننده مدار، تابلوی خدمات برق را پیدا کنید. قطع کننده مدار صحیح را پیدا کنید، آن را در جهت "خاموش" بچرخانید و سپس به موقعیت "روشن" برگردید.

درب را بررسی کنید

    ضربه سوئیچ درب واشر لودر جلوی شما ممکن است معیوب باشد. این قسمت از قاب در است که به دستگاه اطلاع می دهد که درب به درستی بسته شده است و مشکلی ندارد که شروع به پر کردن با آب کنید. درب را ببندید و مراقب باشید که قطعه روی در به قطعه روی دستگاه متصل می شود. قسمت بالایی باید در قسمت پایین قرار گیرد.

    اگر لودر بالایی دارید، درب آن را با قرار دادن دستگاه روی «روشن» و سپس فشار دادن به داخل سوراخ با انتهای صاف یک خودکار امتحان کنید. اگر درست کار کند، آب باید شروع به پر شدن کند، حتی اگر درب آن باز باشد.

    فشار دادن درب درب جلوی ماشین لباسشویی تا بسته شود

تعمیر ماشین لباسشویی که لباس ها را تمیز نمی کند

این ممکن است یکی از ناراحت‌کننده‌ترین مشکلات لباس‌شویی باشد، زیرا تنها پس از شستشوی لباس‌ها در یک چرخه کامل متوجه آن می‌شوید. پس از شستن لباس، آن را در می آورید و لباس های ظاهراً تمیز خود را با پرز، مو و سایر زباله های سبک پوشانده می شوید.

    اضافه بار را بررسی کنید

    از بارگذاری بیش از حد ماشین لباسشویی خودداری کنید. یک ماشین لباسشویی بیش از حد پر فضای کافی برای آب شستشوی تمیز برای بیرون کشیدن مواد شوینده و زباله ندارد. برای حداکثر بارگذاری خاص، با دفترچه راهنمای مالک خود مشورت کنید.

    ماشین لباسشویی پر از لباس

    مواد شوینده را تنظیم کنید

    کمتر از مواد شوینده استفاده کنید. مواد شوینده بیش از حد می تواند به جای بیرون کشیدن لباس، پرز و سایر مواد زائد را دوباره روی لباس رسوب کند.

    مواد شوینده لباسشویی در حال ریختن و اندازه گیری برای تمیز کردن لباس ها

    محصولات حیوان خانگی را جداگانه بشویید

    وسایل مربوط به حیوانات خانگی مانند پتو، تخت گربه و سگ را بشویید و اسباب بازی ها را جدا از بقیه لباس بجوید. اگر بار حیوان خانگی به خصوص کثیف است، پس از شستشو وان ماشین لباسشویی را با دست تمیز کنید.

    ملحفه ها و اسباب بازی های حیوانات خانگی از لباس های کثیف جدا شده اند

تعمیر ماشین لباسشویی که نمی چرخد

با این مشکل بسیار رایج ماشین لباسشویی، حوضچه از آب تخلیه شده است اما از چرخش خودداری می کند. چرخش با سرعت بالا عملی است که آب را از لباس خارج می کند تا بتوان آن را در خشک کن خشک کرد.

    توزیع مجدد لباس

    سعی کنید لباس ها را در وان ماشین لباسشویی دوباره توزیع کنید. هنگامی که واشر از تعادل خارج می شود، به طور خودکار متوقف می شود تا زمانی که بتوانید لباس را به حالت تعادل برگردانید. پس از توزیع مجدد لباس، درب آن را دوباره ببندید. اگر توزیع بار درست باشد، ماشین باید به طور خودکار شروع به چرخش کند. بارهایی که شامل مواد با جذب بالا مانند حوله، ملحفه، و لباس های ضخیم مانند شلوار جین و ژاکت است، اغلب نامتعادل می شوند.

مطمئن شوید که دستگاه در سطح است

    سطح دستگاه را روی زمین بررسی کنید. یک ماشین خارج از سطح چرخش را متوقف می کند. این عمل برای ایمنی در لباسشویی شما برنامه ریزی شده است. سطح دستگاه را با یک سطح حباب بررسی کنید و با تنظیم پایه ها دستگاه را به سطح بازگردانید. اگر این کار نکرد، ممکن است لازم باشد کف را مجدداً تراز کنید یا یک سکوی تراز زیر واشر اضافه کنید.

    سطح نقره ای در بالای ماشین لباسشویی قرار می گیرد

    از زهکشی مناسب اطمینان حاصل کنید

    زهکشی و شلنگ تخلیه را بررسی کنید. اقلام کوچک ممکن است سیستم زهکشی دستگاه را مسدود کند. ممکن است بتوانید پمپ تخلیه واشر را بدون برداشتن آن بررسی کنید. در نهایت، شیلنگ تخلیه که از پشت دستگاه به یک نقطه زهکشی منتهی می شود ممکن است مسدود شود.

    شیلنگ تخلیه از ماشین لباسشویی چک می شود

تعمیر ماشین لباسشویی که صداهای بلند تولید می کند

یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات ماشین لباس‌شویی زمانی است که ماشین لباسشویی در طول چرخه‌های هم زدن یا چرخش صداهای کوبیدن، ساییدن یا کوبیدن صدا ایجاد می‌کند. این مشکل را در اسرع وقت تعمیر کنید، زیرا این نوع حرکت می تواند به ماشین لباسشویی آسیب برساند و مشکلات جدیدی ایجاد کند.

    روغن کاری یا تعویض بلبرینگ وان را در نظر بگیرید

    بلبرینگ وان که مستقیماً در زیر وان قرار دارد، ممکن است فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشد. اگر ماشین لباسشویی صدای جیر جیر می دهد، یاتاقان های وان ممکن است به روغن کاری (گریس) نیاز داشته باشند.

    وان روغن کاری برای رفع صداهای ماشین لباسشویی نگه داشته می شود

    کمربندها را چک کنید

    ممکن است تسمه یا قرقره موتور ماشین لباسشویی فرسوده شده باشد. این یک تعمیر نسبتاً پیچیده است که در آن باید بخش قابل توجهی از دستگاه را جدا کنید تا به موتور برسید. تسمه قرقره پمپ ممکن است ترک خورده، فرسوده شده باشد یا شکل دیگری نداشته باشد. اغلب تسمه بوی لاستیک سوخته نیز می دهد.

    تسمه محرک موتور جلوی ماشین لباسشویی نگه داشته شده تا صداها را برطرف کند

تعمیر ماشین لباسشویی که تکان نمی خورد

یکی از مشکلات رایج مربوط به ماشین های لباسشویی این است که حوض یا وان ماشین پر از آب می شود اما همزن مرکزی حرکت نمی کند.

هم زدن حرکت رفت و برگشتی است که لباس را تمیز می کند. این عمل توسط دستگاه مخروطی شکل پلاستیکی مرکزی به نام همزن انجام می شود. دندانه های کوچک جهت دار پلاستیکی (همچنین به عنوان "سگ" شناخته می شوند) قسمت بالایی همزن را به قسمت پایین متصل می کنند.

    عملکرد چرخ دنده ها را تست کنید

    در حالی که دستگاه در حالت هم زدن است، درب را باز کنید. سوئیچ درب را با انتهای صاف یک خودکار فشار دهید تا وقتی درب باز است دستگاه متوقف نشود. اگر دستگاه صداهای معمولی از هم زدن یا حتی صدای خراش می دهد، اما همزن حرکت نمی کند، ممکن است چرخ دنده ها فرسوده یا شکسته شده و نیاز به تعویض داشته باشند.

    دندانه های ماشین لباسشویی برای تعویض خارج می شوند

    دستگاه را ریست کنید

    موتور واشر دستگاه شما ممکن است تحت تأثیر یک برق قرار گرفته باشد و باید تنظیم مجدد شود. همه مارک ها روش های مختلف تنظیم مجدد دارند. برای اطلاعات در مورد تنظیم مجدد موتور، دفترچه راهنمای مالک خود را بررسی کنید. به عنوان مثال، بسیاری از ماشین‌های لباسشویی جنرال الکتریک از شما می‌خواهند که ماشین را از برق بکشید، دوباره آن را به برق وصل کنید، سپس ظرف 12 ثانیه شش بار درب را بردارید و پایین بیاورید و درب را حداقل 2 اینچ بالا ببرید تا اتصال مغناطیسی سوئیچ درب قطع شود.

تعمیر ماشین لباسشویی که با آب پر می شود اما تخلیه نمی شود

بسیاری از صاحبان خانه تجربه ناخوشایندی از بلند کردن درب ماشین لباسشویی را داشته اند تا متوجه شوند که لباس های شناور در یک وان پر از آب خاکستری تیره است. اگر به اندازه کافی زود دستگاه را بگیرید، آب هنوز گرم یا ولرم است.

    به دنبال کلگ بگردید

    پمپ دستگاه شما ممکن است با یک تکه پارچه یا موارد دیگر مربوط به شستشو مسدود شده باشد. آب را با یک پیمانه اندازه گیری آشپزخانه خارج کنید و سپس دستگاه را از برق بکشید. پیچ های پنل جلویی را بردارید. دستگاه را به سمت بالا خم کنید و جلوی دستگاه را روی تخته ها یا آجرهای 2×4 برای دسترسی آسان تر قرار دهید. محفظه پمپ دستگاه شما ممکن است به راحتی قابل مشاهده باشد، بنابراین ارزیابی اینکه آیا در پمپ گرفتگی دارید یا خیر. اگر چنین است، از انبردست استفاده کنید تا گرفتگی پمپ را به آرامی باز کنید.

    انبردست که گرفتگی شلنگ پمپ ماشین لباسشویی را تمیز می کند

    لوله را بررسی کنید

    از طرف دیگر، گرفتگی ممکن است در لوله راه راه که به پمپ منتهی می شود قرار داشته باشد. لوله را باز کنید. یک سطل یا سطل در نزدیکی خود داشته باشید، زیرا این لوله با آب پر می شود. آب را تخلیه کنید. اگر گرفتگی در شیلنگ وجود داشته باشد، معمولاً در انتهای شلنگ است. آن را با دست یا با انبردست بیرون بکشید.

    گرفتگی موی ماشین لباسشویی با انبردست

تعمیر ماشین لباسشویی که می لرزد، تکان می خورد یا راه می رود

هنگامی که ماشین لباسشویی شما کار می کند، به خصوص در طول چرخه چرخش، ممکن است به شدت تکان بخورد یا لرزش داشته باشد، اغلب به حدی که ماشین راه می رود. اگر ماشینی با راندمان بالا داشته باشید که چرخه چرخش سریع‌تری نسبت به ماشین‌های بارگیری از بالا دارد، ممکن است این حالت تلفظ شود. ماشین های پیاده روی بسیار خطرناک هستند زیرا می توانند از خطوط آب یا خط زهکشی جدا شوند یا ممکن است سیم برق را تحت فشار قرار دهند و باعث آتش سوزی الکتریکی شوند.

    اطمینان حاصل کنید که دستگاه متعادل است

    ممکن است دستگاه شما نیاز به تعادل مجدد داشته باشد. از یک سطح حباب برای ارزیابی سطح دستگاه از یک طرف به سمت دیگر و از جلو به عقب استفاده کنید. با چرخاندن پاهای دستگاه به بالا یا پایین، سطح دستگاه را دوباره تنظیم کنید. برخلاف خشک کن که فقط دو پایه قابل تنظیم در جلو دارد، اکثر ماشین های لباسشویی دارای چهار پایه قابل تنظیم هستند.

    سطح ماشین لباسشویی را بالا نگه دارید تا تعادل را بررسی کنید

    تسمه های اتصال را سفت کنید

    با ترکیب ماشین لباسشویی و خشک کن انباشته، ممکن است تسمه های اتصال شل شده باشد و باعث تکان شدید دستگاه شود. این می تواند یک وضعیت خطرناک باشد، زیرا ممکن است خشک کن از ماشین لباسشویی بیفتد. تسمه های اتصال را سفت کنید یا در صورت لزوم تسمه ها را تعویض کنید.

    بند اتصال برای ماشین لباسشویی و خشک کن انباشته سفت شده است

    از متعادل بودن بار اطمینان حاصل کنید

    کلاسیک‌ترین و راحت‌ترین علت تکان دادن لباسشویی، بار نامتعادل است. وسایل بلند و سنگین را در اطراف همزن مرکزی بپوشانید تا در یک طرف گروه بندی نشوند. اقلام بزرگ را به طرف دیگر اقلام به همان اندازه بزرگ منتقل کنید.

یک پد ضد لرزش را در نظر بگیرید

    خرید یک پد ضد لرزش را در نظر بگیرید. آزمایش مستقل نشان داده است که لنت هایی با ضخامت 3 اینچ در از بین بردن لرزش و لرزش بسیار عالی عمل می کنند.

    Inside Consumer Reports Test Labs: دستگاه های ضد لرزش برای ماشین لباسشویی. گزارش های مصرف کننده

    پدهای ضد لرزش اگرچه ارزان نیستند، اما می توانند ابزار ارزشمندی برای کاهش انتقال لرزش واشر در کف خانه شما باشند.

    پد ضد لرزش برای جلوگیری از لرزش ماشین لباسشویی نگه داشته می شود

چه زمانی با یک متخصص تماس بگیرید

ممکن است تعمیر ماشین لباسشویی بسیار دشوار باشد و فقط یک متخصص تعمیر لوازم خانگی می تواند مشکل را تشخیص دهد، قطعات مناسب را تهیه و نصب کند. هر اقدامی که انجام می‌دهید می‌تواند به طور بالقوه استرس بیشتری به دستگاه وارد کند و به قطعات بیشتری آسیب برساند. خطاهای کد ممکن است به معنای چیز ساده ای باشد یا ممکن است به این معنی باشد که شما به حسگرهای جدید نیاز دارید. آنچه شما فکر می کنید صدای جیر جیرهای جزئی است، در واقع مکانیزم های عریان شده یا خورده داخلی هستند که نیاز به تعویض دارند. با یک متخصص تعمیر لوازم خانگی معتبر که انواع ماشین لباسشویی را مدیریت می کند تماس بگیرید، اما اشتباه نکنید که با یک لوله کش که تخصصش در تعمیر لوله های آبرسانی و فاضلاب است تماس بگیرید.

سوالات متداول

    آیا ارزش تعمیر ماشین لباسشویی را دارد؟

    اگر دستگاه شما نیاز به تعمیر اساسی دارد، مانند موتور جدید، گیربکس یا حتی وان جدید، ممکن است بخواهید یک دستگاه جدید بخرید. قاعده کلی این است که اگر قرار است هزینه تعمیر بیش از نیمی از قیمت یک دستگاه جدید باشد، بهتر است یک واشر جدید خریداری کنید.

    هزینه تعمیر ماشین لباسشویی چقدر است؟

    تعمیرات ساده تا متوسط ماشین لباسشویی می تواند به طور متوسط بین 100 تا 400 دلار هزینه داشته باشد، از جمله نیروی کار و قطعات و بسته به نوع و پیچیدگی ماشین.

    عمر متوسط ماشین لباسشویی چقدر است؟

    ماشین های لباسشویی مدرن به طور متوسط 10 تا 13 سال عمر می کنند، اما برخی از آنها می توانند تا 15 سال عمر کنند. این به برند و میزان نگهداری آن بستگی دارد.

    چگونه بفهمم ماشین لباسشویی من نیاز به تعویض دارد؟

    اگر ماشین لباسشویی شما به حداکثر طول عمر خود رسیده است و کار خود را به خوبی انجام نمی دهد، ممکن است به یک ماشین لباسشویی جدید نیاز داشته باشید. اگر وان ترک خورده و نشتی دارد، آن را رها کنید. اگر قبلاً آن را رفع کرده‌اید و مشکل همچنان وجود دارد یا مشکل جدیدی وجود دارد، به فروشگاه لوازم خانگی بروید.

تعمیر ماشین لباسشویی در شمال تهران:

مشتریان عزیز ساکن مناطق شما پایتخت به‌منظور ثبت درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی خود می‌توانند از طریق تماس با شماره ۲۲۶۶۹۱۹۶ و یا چت آنلاین سایت اقدام نمایند.از زمان ثبت درخواست شما عزیزان تا حضور تکنسین تنها ۱ ساعت به طول خواهد انجامید.تیم تخصصی تهران سرویس آنلاین با داشتن بیش از ۱۰۰ تکنسین مجرب و حرفه‌ای در زمینهٔ تعمیرات ماشین لباسشویی در کنار شماست تا کیفیت بالای خدمات را با کمترین هزینه تجربه کنید.گارانتی ۶ ماه خدمات ارائه شده تضمین گر کیفیت ماست.

تعمیر ماشین لباسشویی در غرب تهران:

اگر شما عزیزان ساکن مناطق غربی پایتخت هستید، دیگر نگران تعمیرات ماشین لباسشویی خود نباشید. تهران سرویس آنلاین با داشتن شعبهٔ غرب تهران با شماره تماس ۴۴۲۸۴۷۴۳ امکان اعزام نیرو در کمتر از ۱ ساعت در تمام طول شبانه‌روز برای شما عزیزان فراهم کرده است.تعمیرات ماشین لباسشویی توسط بهترین متخصصان پایتخت در کمترین زمان و با ارائه ضمانت‌نامه ۶ ماه خدمات صورت‌گرفته و شما عزیزان با دریافت کد اشتراک مجموعه می‌توانید از تخفیف‌های ویژه مشتریان مجموعه برخوردار شوید.

تعمیر ماشین لباسشویی در شرق تهران:

شهروندان عزیز ساکن شرق و یا جنوب شرق تهران به جهت ثبت درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی خود با شماره تماس ۷۷۲۴۱۵۰۵ تماس حاصل کرده و یا از طریق چت آنلاین مشخصات خود را ثبت نمایند.اعزام نیرو به‌تمامی مناطق شرق پایتخت در کمتر از ۱ ساعت امکان‌پذیر خواهد بود.شعبه شرق تهران به‌صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشتریان عزیز بوده و ارائه تمام خدمات تعمیراتی با گارانتی ۶ ماه صورت خواهد گرفت.

تعمیر ماشین لباسشویی در مرکز تهران:

یکی از مشکلات مشتریان عزیز ساکن مناطق مرکزی تهران وجود طرح ترافیک بوده که ارائه بسیاری از خدمات را برای این شهروندان با مشکل مواجه کرده است.اما متخصصان تهران سرویس آنلاین در تمام مناطق مرکزی پایتخت حتی مناطق دارای طرح ترافیک در کمتر از یک ساعت حاضر و اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی مشتریان عزیز می‌نمایند. تنها کافی است برای ثبت درخواست تعمیرکار ماشین لباسشویی با شماره تماس ۶۶۵۹۳۳۶۸ تماس حاصل کرده و یا از طریق چت آنلاین سایت مشخصات خود را ثبت نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی در جنوب تهران:

تهران سرویس آنلاین برای رفاه حال مشتریان عزیز جنوب تهران شعبه این منطقه را با شماره تماس ۵۵۷۹۵۳۳۴ تاسیس و تمامی خدمات تعمیر سرویس و نصب یخچال را به مشتریان عزیز ارائه میدهد.شعبه جنوب تهران باتوجه‌به درخواست بسیاری از مشتریان عزیز به‌صورت حضوری به ارائه خدمات تعمیراتی پرداخته و امکان خرید حضوری قطعات را نیز برای همکاران فراهم کرده است.پیش از حضور در این شعبه ضمن تماس قبلی ساعت مراجعه خود را فیکس نمایید.

نحوه ثبت درخواست در تهران سرویس آنلاین:

برای ثبت سفارش در تهران سرویس آنلاین می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه ما به محل سکونت خود تماس حاصل نمایید و یا با ارسال پیامک مشخصات خود برای کارشناسان ما ارسال کنید، پس از ارسال پیامک کارشناسان تهران سرویس آنلاین با شما تماس خواهند گرفت و نزدیک‌ترین تکنیسین را برای شما اعزام می‌کنند. مشترکین قبلی با بیان کد اشتراک و یا شماره فاکتور قبلی می‌توانند از ۱۰ درصد تخفیف مجموعه ما بهرمند شوند.

ساعت مراجعه تکنیسین چه ساعتی از روز خواهد بود:

پس از ثبت درخواست توسط مشتریان عزیز نزدیک‌ترین تکنسین در کمتر از ۱ ساعت در محل شما حاضر بوده و نسبت به رفع مشکل ماشین لباسشویی شما عزیزان اقدام خواهد کرد.اما درصورتی‌که ساعت مشخصی را برای حضور تعمیرکار ماشین لباسشویی خود در نظر گرفته‌اید، در هنگام ثبت درخواست با کارشناس پشتیبان ساعت حضور را اعلام نمایید.برای دریافت خدمات در روزهای تعطیل و بخصوص جمعه‌ها می‌توانید از چند روز قبل ساعت و روز مدنظر را با کارشناس پشتیبانی فیکس کرده تا تعمیرات شما در تایمم مقرر انجام گردد.

اگر از ارائه خدمات ماشین لباسشویی ناراضی باشیم چه کاری باید انجام دهیم:

مجموعه ما با داشتن بیش از ۱۰۰ پشتیبان فعال در راستای ثبت نظرات شما عزیزان آماده است، تا تمامی نظرات و انتقادات شما را در بهبود ارائه خدمات تهران سرویس آنلاین به کار گیرد.بعد از اتمام ارائه خدمات توسط کارشناسان در صورت عدم رضایت از نحوه انجام کار و یا هرگونه مشکل پیش‌آمده کافی است با شماره تماس مرکزی تهران سرویس آنلاین تماس حاصل نمایید، تا شکایت شما از طریق دفتر مرکزی پیگیری شود و نتیجه آن به شما ابلاغ شود.

چرا تعمیرکار ماشین لباسشویی خود را باید از تهران سرویس آنلاین درخواست دهید:

۱ – دارای تکنسین‌های باسابقه کاری حداقل ۱۰ سال و مختص تعمیرات ماشین لباسشویی

۲ – تکنسین‌های دوره‌دیده و آشنا به زبان

۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن

۴ – حداقل زمان برای حاضرشدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما

۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی

۶ – ضمانت‌نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه

۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال

۸ – سرویس‌دهی به طور شبانه‌روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه‌ها

۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت

۱۰-بالاترین رضایت مردمی

۱۱-ارائه خدمات تمامی برندهای ماشین لباسشویی در تهران

۱۲-اعزام نیرو در کوتاه ترن بازه زمانی به سراسر پایتخت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید