اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210047742023712
در دسترس نیست

داتیس لیزر عرضه کننده مستقیم انواع تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی

شرکت داتیس لیزر عرضه کننده مستقیم انواع تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی

کد: 140210047742023712

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت داتیس لیزر عرضه کننده مستقیم انواع تجهیزات پزشکی زیبایی و دستگاه های لیزر پزشکی تحت لیسانس آلپاین تک انگلستان مفتخر است با بیش از  5 سال تجربه طولانی مدت در این زمینه جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات را به جامعه پزشکی ارائه کند.

شرکت داتیس لیزر عرضه کننده مستقیم انواع تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی
داتیس لیزر عرضه کننده مستقیم انواع تجهیزات پزشکی لیزر و زیبایی

تمامی دستگاه های داتیس لیزر تحت لیسانس آلپاین تک انگلستان می‌باشد و دارای بارکد قابل استعلام از  شرکت آلپاین تک انگلستان هستند.

شرکت داتیس لیزر عرضه کننده مستقیم انواع تجهیزات پزشکی زیبایی و دستگاه های لیزر پزشکی همچنین نمایندگی کندلا در ایران ، تحت لیسانس آلپاین تک انگلستان مفتخر است با بیش از  5 سال تجربه طولانی مدت در این زمینه جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات را به جامعه پزشکی ارائه کند.

داتیس لیزر همچنین با تکیه بر دانش و مهارت افراد متخصص و استفاده از بروزترین تجهیزات و دستگاه های زیبایی موجود گامی بزرگ در جهت رفع به موقع نیازهای پزشکان و سرمایه گزاران عزیز برداشته است و می تواند برای تاسیس کلینیک زیبایی شما بهترین ها را معرفی کند.

دستگاه لیزر مو‌های زائد داتیس لیزر :

  • دستگاه لیزر رادو پلاس
  • دستگاه لیزر کندلا دایود ادیشن ۲۰۲۴
  • دستگاه لیزر وندورا پلاس

دستگاه لیزر زیبایی و جوانسازی :

  • دستگاه لیزر CO2 فرکشنال
  • دستگاه هایفو اولترا فورمر
  • دستگاه هایفو اولترا
  • دستگاه هایفو سه کاره دلتا

دستگاه لیزر لاغری :

  • دستگاه لاغری ترکیبی کرایولیپولیز
  • دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

دستگاه لیزر رفع تتو :

  • دستگاه لیزر کیوسوئیچ

در خرداد ماه ۱۴۰۱ و همگام با بازدید نمایندگان شرکت آلپاین تک از هولدینگ بهین جهش داتیس در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، شرکت بهین جهش داتیس با افتخار موفق شد پس از مذاکرات گسترده با این شرکت معتبر انگلیسی، نمایندگی انحصاری فروش تولیدات آن را در کشورهای ایران و ترکیه اخذ نماید.

شرکت آلپاین تک بر اساس استراتژی های تولید خود ، مجموعه صنعتی تولیدی را در شهر  شانگهای کشور چین در اختیار دارد و اقلام تولیدی برای فروش در نمایندگی های جنوب غرب آسیا ( دبی ، تهران و استامبول ) از کشور چین به آن کشور ها صادر می گردد.

شرکت داتیس لیزر افتخار دارد  تا با سابقه ۵ ساله در تولید ، تامین و فروش تجهیزات پزشکی و زیبایی در کشور ، با ارتقاء استانداردها و استراتژی های میدانی خود ، تنها نمایندگی مجاز شرکت معتبر آلپاین تک انگلستان را در ایران و کشور ترکیه اخذ نماید.

لازم به ذکر است تمامی دستگاه های داتیس لیزر تحت لیسانس آلپاین تک انگلستان می‌باشد و دارای بارکد قابل استعلام از  شرکت آلپاین تک انگلستان هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داتیس لیزر

هلدینگ بهین جهش داتیس عرضه کننده مستقیم انواع تجهیزات پزشکی زیبایی و دستگاه‌های لیزر پزشکی تحت لیسانس آلپاین تک انگلستان مفتخر است با بیش از 6 سال تجربه در این زمینه، جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات را به جامعه پزشکی ارائه کند.

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید