اطلاعات تماس
  • 091404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211157805725315
در دسترس نیست

سفارش تابلو تبلیغاتی شیک و با دوام

کد: 140211157805725315

، تبریز , (اخبار رسمی): مجموعه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی الماس در خدمت شماست تا بتواند بهترین و باکیفیت‌ترین ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. در این مجموعه قیمت‌ها بسیار مناسب است.

سفارش تابلو تبلیغاتی شیک و با دوام
نمونه تابلو ساخته شده چلنیوم

تابلو تبلیغاتی نقش مهمی در دیده شدن کسب و کارتان دارد. وظیفه تابلو تبلیغاتی این است که تا حدودی برای دیده شدن کسب و کارتان کمک کند. همچنین وظیفه دارد مشتری را در پیدا کردن آدرس دقیق مغازه‌تان راهنمایی نماید. البته تمامی این موارد در گرو سفارش یک تابلو اختصاصی و در عین حال باکیفیت است.

تابلو تبلیغاتی چلنیوم

سفارش تابلو تبلیغاتی اختصاصی جذاب شاید شما جزو آن دسته از مشتریانی باشید که قصد تعویض تابلو تبلیغاتی‌تان دارید. چرا که تابلو قبلی‌تان به اندازه کافی برای جذب مشتری‌ گیرایی نداشته است. همچنین ممکن است در فکر راه‌اندازی کسب و کاری جدید بوده و قصد سفارش تابلو تبلیغاتی دارید. ما می‌دانیم که نیت شما از خرید تابلو تبلیغاتی جذب مشتری است. از این رو تمام سعی خود را برای ساخت تابلو تبلیغاتی شیک و بادوام به کار می‌بریم.

تیمی که ما برای طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در اختیار داریم جزو مجرب‌ترین افرادی هستند که در این زمینه فعالیت دارند. این افراد نه تنها در ساخت دقیق تابلوهای تبلیغاتی مجرب هستند، بلکه خلاقیت بالایی در طراحی تابلو نیز دارند. امروزه خلاقیت جزو مهم‌ترین ارکان شکل‌گیری کسب و کارهای موفق به شمار می‌آید. خلاقیت این تیم در چگونگی چینش نوشته‌ها روی تابلو و استفاده از فونت‌های مناسب است. ناگفته نماند که توجه به چینش نوشته‌ها و فونت استفاده شده روی تابلو تاثیر مهمی در جذب مشتری دارد. امروزه در علم بازاریابی به عنوان چنین مطالبی پرداخته می‌شود.

مراحل سفارش تابلو تبلیغاتی از طریق سایت تابلو سازی الماس بسیار راحت است. درون سایت چندین شماره مختلف جهت ارتباط با تیم تابلو سازی الماس وجود دارد. طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی توسط این تیم در مدت زمان کم و باکیفیت بالا صورت می‌گیرد.

چلنیوم و نقش آن در طراحی تابلوهای تبلیغاتی چلنیوم نوعی آلیاژ است که پایه‌ی اصلی آن فلز آلومینیوم است. این آلیاژ در صنایع مختلفی به کار گرفته می‌شود. اما از آنجایی که وزن بسیار کمی داشته و به راحتی شکل می‌گیرد، وارد بازار ساخت تابلو چلنیوم تبلیغاتی نیز شده است. استفاده از فلزهایی که به راحتی شکل می‌گیرند میزان اعمال خلاقیت در ساخت تابلو را نیز بالا می‌برند. با استفاده از فلز چلنیوم می‌توان تابلوهایی را ساخت که کاملا مطابق میل مشتری باشد. از آنجایی که ما نمی‌دانیم مشتری در سفارش تابلو تبلیغاتی دقیقا چه چیزی در سر دارد، خود را برای طراحی و ساخت پیچیده‌ترین تابلوها آماده کرده‌ایم.

در ساخت تابلو چلنیوم تنها از فلز استفاده نمی‌شود. بلکه این تابلوها ترکیبی از فلز چلنیوم و پلکسی گلاس هستند. پلکسی گلاس روی کار قرار می‌گیرد و فلز چلنیوم کناره‌های آن را می‌پوشاند. به عبارتی فلز چلنیوم نقش چهارچوب تابلو را ایفا می‌کند. دلیل استفاده از پلکسی گلاس در روی کار به دلیل شفاف بودن آن است. برای آنکه بتوان در داخل تابلو لامپ های LED قرار داد، به متریالی مانند پلکسی گلاس احتیاج داریم. پلکسی گلاس نه تنها نور را انتقال می‌دهد، بلکه جلوه زیبایی در برخورد با نور نیز دارد. پلکسی گلاس انواع مختلفی داشته و در رنگ‌های مختلف قابل خریداری است.

از مهم‌ترین مزایای تابلو چلنیوم مقاومت بالای آن در برابر نور آفتاب، باد و باران و قابل شستشوبودن آن است.

تابلو تبلیغاتی چلنیوم

قیمت سفارش تابلو تبلیغاتی حروف برجسته با چلنیوم ساخت تابلوهای تبلیغاتی ساده جذابیت خاصی ندارد. امروزه در بازار ساخت تابلوهای تبلیغاتی، تابلو حروف برجسته بسیار محبوبیت دارد. البته محبوبیت تابلو حروف برجسته بی دلیل نیست. تابلو حروف برجسته بسیار چشم گیر است. تابلوهایی که با حروف برجسته طراحی شده‌اند از فاصله دور نیز دیده می‌شوند. تلفیق خلاقیت، برجستگی و لامپ های‌‎ LED تماما در دیده شدن هرچه بیشتر تابلو نقش دارند.

برای ساخت تابلو حروف برجسته نیز از فلز چلنیوم استفاده می‌شود. برای آنکه بتوان نوشته روی تابلو را برجسته کرد در ابتدا بیس کار را به کمک فلز چلنیوم آماده می‌کنند. سپس روی  آن را با پلکسی گلاس (همانطور که در بند قبل به آن اشاره شد) می‌پوشانند.

قیمت تمام شده تابلو حروف برجسته به ابعاد تابلو بستگی دارد. علاوه بر ابعاد به مرغوبیت چلنیوم استفاده شده در تابلو، کیفیت پلکسی گلاس و تعداد لامپ‌های استفاده شده در آن نیز بستگی دارد. همچنین اگر طراحی تابلو بسیار تخصصی باشد، قیمت تمام شده نیز افزایش خواهد داشت.

خرید تابلو حروف برجسته یک سرمایه‌گذاری ثابت شده است. شما به عنوان صاحب کسب و کار یک بار برای سفارش تابلو حروف برجسته هزینه پرداخت می‌کنید ولی بعدها به کمک همین تابلو چندین برابر درآمد خواهید داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو الماس

گروه تبلیغاتی و تابلو سازی الماس در سال ۱۳۹۱ بعد از اخذ مجوز های رسمی و قانونی لازم تاسیس و از همان سالهای اولیه گام های بزرگی را در جهت جلب اعتماد برند های معتبر برداشت گروه الماس مجموعه کاملی از خدمات ساخت و راه اندازی را برای اجرای موفق پروژه ها فراهم می نماید و با بهره گیری از سوابق و تجربیات بدست آمده در تحویل پروژه های برتر و بزرگ می کوشد اعتماد مشتریان را جلب نماید

اطلاعات تماس
  • 091404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی