اطلاعات تماس
  • 091404*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211247816125315
در دسترس نیست

تابلو نئون فلکسی یک روش تبلیغاتی عالی

کد: 140211247816125315

، تبریز , (اخبار رسمی): شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تابلوسازی چیست و این حرفه به چه منظور می باشد. می توان گفت افراد زیادی امروزه به ساخت تابلو مشغول هستند و این حرفه بسیار رونق گرفته است. این حرفه در کنار سختی هایی که دارد نتیجه ای بسیار عالی را رقم‌ می زند.

تابلو نئون فلکسی یک روش تبلیغاتی عالی
نمونه تابلو نئون ساخته شده

تابلونئون فلکسی

تابلوسازی یک ابزار بسیار عالی برای تبلیغات در بین مردم است. این روش امروزه بسیار توسعه و رواج یافته است. تابلوسازی دیگر جزو هزینه های اضافه محسوب نمی شود.اگر شما قصد  ساخت تابلو برای کسب و کار خود را دارید می توانید آن را به صورت سرمایه گذاری نگاه کنید. هرچقدر تابلوهای ساخته شده از کیفیت بالایی برخوردار باشند می توانند تأثیر بسیار بیشتری در جذب مخاطب داشته باشند. همچنین زیبایی و نورپردازی در تابلوها بسیار مهم می باشند. این تابلو ها انواع مختلفی دارند که در در ادامه می خواهیم به بررسی آن ها بپردازیم.

بررسی انواع تابلو

تابلو ها انواع مختلفی دارند که می‌ توان گفت تابلو چلنیوم ، تابلونئون فلکسی ،تابلو های ترکیبی ،تابلو ال ای دی، تابلو لایت باکس و ... جزو تابلو های بسیار پرکاربرد در صنعت تابلوسازی می باشند. افراد می توانند با توجه به نیاز خود یکی از انواع این تابلو ها را سفارش داده و آن را در محیط مورد نظر خود قرار دهند. می‌ توان گفت بیشتر کسب و کارها نیاز به نصب تابلو دارند. به عنوان مثال اگر شما دارای یک مغازه باشید برای سردر مغازه خود نیازمند این تابلو ها می باشید. افراد با استفاده از تابلو ها می توانند کسب و کار خود را بیشتر نمایش داده و یک هویت تازه به کارشان ببخشند.
 پرکاربردترین تابلو ها از نوع تابلو های پلاستیکی، تابلوهای فلزی، تابلو های رنگی، تابلوهای چلنیوم، تابلوهای ال ای دی ثابت و روان، تابلوهای کوچک، تابلو های بک لایت، تابلو های فلکس ( نور از پشت و بدون نور) و تابلوسازی بنر می باشند. هر کدام از این تابلو ها دارای ویژگی ها و مزیت های زیادی هستند که افراد به دلیل این مزیت ها تمایل دارند از آن ها استفاده‌ کنند.
به عنوان مثال تابلوهای چلنیوم جزو تابلوهای برجسته می باشند که با استفاده از نورپردازی در آن می توان یک زیبایی و جذابیت را برای مخاطبین به نمایش درآورد. تابلوهای نئون فلکس جزو تابلوهایی می باشند که از گذشته تا امروز بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفتند. اما این تابلوها نیز دارای عیب هایی مانند شکستگی‌ نئون، نصب دشوار، مصرف برق بالا، شوک نئون می باشند. با وجود این معایب مهندسان سعی کردند تابلویی به وجود بیاورند که عیب های تابلو نئون فلکس را نداشته باشد. تابلو نئون فلکسی جزو تابلوهایی می باشد که بسیار رونق گرفته است و مزایای زیادی دارد. همچنین از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد. شما می توانید برای تبلیغات مغازه، دکوراسیون داخلی و موارد بسیار گوناگون از این تابلو های بسیار متنوع استفاده کنید. 

روش های تولید نئون فلکس

در ساخت تابلونئون فلکسی از نئون فلکس استفاده شده است. نئون فلکس مانند یک المان نوری می باشد که از نظر ظاهری بسیار به نئون شیشه ای شباهت دارد. این محصول از دو ماده اصلی ساخته شده است.‌ مواد اولیه در ساخت نئون فلکسی pvc نرم و ال ای دی می باشند. می توان گفت طیف رنگی در تولید تابلو های نئون فلکسی به سه شکل می باشند. در شکل اول  از پی وی سی های رنگ شده و ال ای دی های سفید استفاده می شود. در حالت دوم از پی وی سی سفید و ال ای دی رنگی استفاده می شود و در شکل سوم از پی وی سی رنگی و ال ای دی رنگی استفاده می شود.
افراد بسیار زیادی تمایل دارند که از تابلوهای نئون فلکسی برای تبلیغات خود استفاده کنند. این تابلو ها علاوه بر کیفیت بالایی که دارند از زیبایی بسیار زیادی نیز برخوردار می باشند و می توانند نظر هر بیننده ای را به خود را جلب کنند.

ویژگی های تابلونئون فلکسی

تابلونئون فلکسی دارای ویژگی‌ های بسیار زیادی هستند. به دلیل این ویژگی ها و مزیت ها افراد بسیار زیادی تمایل دارند از این تابلو ها استفاده کنند. اولین مزیت این تابلو زیبایی و مدرن بودن آن ها می باشد. می توان به ساخت سریع، نصب آسان، انعطاف پذیری بالا، طول عمر بسیار بالا، مصرف پایین برق در این تابلو ها اشاره نمود. تمامی این مزیت ها سبب شده است که افراد در ساخت تابلو، تابلوهای نئون فلکسی را انتخاب کنند. البته افراد می توانند از تابلوهای چلنیوم نیز استفاده کنند.
 ساخت تابلو چلنیوم تبریز یک ویژگی بسیار عالی است که در اختیار افراد قرار گرفته تا بتوانند تابلو خود را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت سفارش دهند. شما با مراجعه  به سایت تابلو الماس می توانید از تنوع بالای کیفیت و قیمت در ساخت تابلو ها بهره ببرید. همچنین می توانید تابلو های ترکیبی بسیار زیبایی را سفارش داده و در سریعترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

تابلو سازی یک امکان و بسترعالی است که افراد از طریق آن می توانند محصولات و کسب و کار خود را تبلیغ نمایند. امروزه ساخت تابلو بسیار رونق گرفته است. از این تابلوها در مکان‌ های بسیار مختلف استفاده می شود. اگر محصول شما به افراد بیشتری نشان داده شود، فروش شما نیز افزایش پیدا می‌ کند. همه افرادی که دارای یک کسب و کار هستند به دنبال به دست آوردن سود بیشتر می باشند.
تابلو یک روش تبلیغاتی بسیار عالی بوده و توانسته است جای خود را امروزه در بین افراد باز کند. امید است با این مطالب توانسته باشید اطلاعات بسیار مفیدی در رابطه با تابلونئون فلکسی و مدل های دیگر‌ تابلو به دست آورده باشید. همچنین اگر شما قصد سفارش تابلو را دارید با یک سایت عالی در این زمینه آشنا شده باشید و سفارش ساخت تابلو را به این سایت معتبر دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تابلو الماس

گروه تبلیغاتی و تابلو سازی الماس در سال ۱۳۹۱ بعد از اخذ مجوز های رسمی و قانونی لازم تاسیس و از همان سالهای اولیه گام های بزرگی را در جهت جلب اعتماد برند های معتبر برداشت گروه الماس مجموعه کاملی از خدمات ساخت و راه اندازی را برای اجرای موفق پروژه ها فراهم می نماید و با بهره گیری از سوابق و تجربیات بدست آمده در تحویل پروژه های برتر و بزرگ می کوشد اعتماد مشتریان را جلب نماید

اطلاعات تماس
  • 091404*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی