اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140302207911819105
در دسترس نیست

تعمیر پکیج در تهران

تعمیر پکیج با ضمانت 6 ماه

کد: 140302207911819105

، تهران , (اخبار رسمی): تعمیرات انواع برند پکیج دیواری در سراسر تهران همراه با ضمانت نامه 6 ماه خدمات اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت تماس با 02122669196-02144284743-02177241505-02166593368-02155795334

تعمیر پکیج با ضمانت 6 ماه
تعمیرات پکیج در تهران

تعمیرات انواع برند پکیج دیواری در سراسر تهران همراه با ضمانت نامه 6 ماه خدمات اعزام نیرو در کمتر از 1 ساعت تماس با 02122669196-02144284743-02177241505-02166593368-02155795334

تعمیر پکیج (gas boiler water heater Repair) پیشرفت روزافزون علم باعث آسودگی و ایجاد آرامش بیشتری در منازل ما شده است، در قرن 21 کمتر کسی نگران سرما و نبود آبگرم برای استحمام و شست‌وشوی شخصی خود است، در طول چندین سال و آزمون‌وخطا بسیاری از سیستم‌های گرمایشی پکیج دیواری به‌عنوان بهترین سیستم گرمایشی برای منازل برگزیده شده و به‌سرعت در تمامی مناطق کشور در حال جایگزین‌شدن با سیستم‌های قدیمی گرمایشی است.
پرواضح است که با همه‌گیرشدن یک سیستم گرمایشی نیاز به خدمات پس از فروش آن بیش از قبل احساس خواهد شد. در این میان تهران سرویس آنلاین با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تعمیرات انواع برند پکیج اقدام به ارائه خدمات پکیج در سراسر تهران نموده است.
تعمیرات پکیج از جمله خدماتی است که بیشتر سرویس‌کاران حتی بیشتر از نصب پکیج و یا سرویس‌های دوره‌ای به آن مشغول هستند.
در فصل سرما و با افزایش میزان آب گرم مصرفی و نیاز به سیستم گرمایشی پکیج میزان در خواست سرویس‌کار برای تعمیرات پکیج افزایش می‌یابد، تهران سرویس آنلاین با ارائه خدمات گسترده در زمینه نصب پکیج، تعمیرات پکیج و سرویس پکیج آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.
اما این نکته لازم به ذکر است که اگر سرویس پکیج به‌صورت منظم و دوره‌ای انجام شود، هزینهٔ تعمیرات پکیج شما به‌شدت کاهش‌یافته و شما دیگر متحمل هزینه‌های زیاد تعویض قطعات اصلی پکیج نخواهید بود.
سیستم گرمایش محل سکونت و همچنین تأمین آب گرم برای مصارف بهداشتی بخشی از نیازهای اصلی ساختمان محسوب می‌شود.
امروزه پکیج‌های مختلف با نوع سوخت متفاوت در بازار موجود است که هرکدام به سرویس و نگهداری مخصوص به خود نیاز دارند؛ اما به دلیل قیمت مناسب سوخت در کشور ما، پکیج گازی و پکیج گازوئیلی از محبوبیت بیشتری نسبت به پکیج برقی برخوردار هستند.

تعمیر پکیج در تهران:

در صورت نیاز به هریک از خدمات پکیج دیواری مانند سرویس، تعمیر و نصب پکیج کافی است با نزدیک‌ترین شعبه تهران سرویس آنلاین به خود تماس حاصل نمایید، کارشناسان ما در کمتر از یک ساعت در محل موردنظر حاضر و اقدام به رفع مشکلات پکیج شما خواهند کرد.
تمامی خدمات پکیج ما دارای ۶ ماه ضمانت و پشتیبانی ۲۴ ساعته بوده و به مشتریان عزیز این نوید را می‌دهیم که تمامی قطعات مورداستفاده از برند اصلی پکیج شما خواهد بود.
انجام خدمات تعمیرات پکیج در فصل زمستان به‌صورت شبانه‌روزی در سراسر پایتخت انجام می‌شود، کافی است با نزدیک‌ترین شعبه تهران سرویس آنلاین به خود تماس حاصل کرده و خدمات موردنظر خود را ثبت نمایید، از آن ساعت تا حضور تکنسین در محل شما تنها یک ساعت زمان باقی است.
مجموعه تهران سرویس آنلاین ازآنجایی‌که واردکننده قطعات بدون واسطه است، این نوید را به مشتریان عزیز می‌دهد که تمامی قطعات مورداستفاده تعمیرکاران در این مجموعه اصلی و دارای ضمانت ۶ الی یک‌ساله بوده که در صورت بروز مشکل در این مدت تمامی خدمات ارائه شده از سوی شرکت برای شما بدون هزینه خواهد بود.
از طرف دیگر مشتریان این مجموعه تجربه شیرین دریافت خدمات با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را با این مجموعه تجربه خواهند کرد.
در تهران سرویس آنلاین شما هزینه کمتری پرداخت می‌کنید، اما کیفیت بیشتری را تجربه خواهید کرد.
برای دانلود فایل تعمیر پکیج اینجا کلیک کنید.

درخواست فوری تعمیرکار پکیج :

لاین خدمات فوری تعمیرات پکیج به دلیل درخواست مشتریان عزیز در حدود ۱ سال است که در مجموعه فعال شده و استفاده از آن برای تمامی مشتریان عزیز امکان‌پذیر است. این خدمت در تمامی شعب مجموعه توسط تعمیرکاران حرفه‌ای انجام شده و هدف از ایجاد آن تعمیرات سریع در زمان‌های ویژه است.
تصور کنید در روز میهمانی پکیج شما با مشکل مواجه شده و امکان دسترسی به آبگرم برای مهمان های شما وجود نداشته باشد برای رفع این مشکل میتوانید به راحتی از خدمات تعمیرات فوری پکیج در تهران استفاده کنید.
برای استفاده از این سرویس ویژه در هنگام ثبت درخواست خدمات خود حتماً از کلمه فوری استفاده کرده و از پشتیبان بخواهید این سرویس را برای شما فعال نماید.
مدیران این مجموعه بیشتر به دلیل امدادرسانی به خانواده‌های دارای کودک نوزاد و افراد سالخورده این سرویس ویژه را در نظر گرفته‌اند.
استفاده از خدمات فوری هیچ‌گونه هزینه اضافی برای شما مشتریان عزیز و همراه نخواهد داشت.

ضمانت تعمیرات پکیج :

تمامی خدمات تهران سرویس و آنلاین شامل ۶ ماه گارانتی و پشتیبانی آنلاین کارشناسان تهران سرویس خواهد بود.
بدین صورت که از زمان صدور فاکتور توسط تکنسین ۶ ماه گارانتی برای شما محاسبه می‌شود.
پس از انجام خدمات توسط تکنسین کارشناسان تهران سرویس آنلاین فاکتور شما در این مجموعه ثبت کرده و یک کد اشتراک اختصاصی برای شما در نظر گرفته می‌شود.
در طول این ۶ ماه تمامی موارد فاکتور شامل گارانتی بوده و در صورت بروز مشکل مجدد ارائه خدمات توسط شرکت بدون هزینه خواهد بود.
تنها در نظر داشته باشید که هرگونه تماس مستقیم با کارشناس اعزامی مجموعه به‌منظور لغو گارانتی مشتری عزیز خواهد بود.
هرگونه طرح شکایت سؤال و یا نیاز مجدد به بازبینی دستگاه باید با پشتیبانی کامل شرکت انجام شود.

آموزش رایگان تعمیر پکیج دیواری :

تهران سرویس آنلاین با جمع‌آوری اطلاعات از تمامی برندهای پکیج موجود در کشور سعی در آن داشته تعمیر انواع برند پکیج را به تعمیرکاران تازه‌کار آموزش و با مشاوره رایگان از آنها حمایت نماید.
این آموزش‌ها برای افرادی که قصد دارند، پکیج خود را در منزل تعمیر نمانید نیز بسیار مفید واقع شده و به عیب‌یابی و نگهداری صحیح از پکیج‌های دیواری منجر شده است. خواهشمندیم تا انتهای این مقاله با کارشناسان تهران سرویس آنلاین همراه بوده و سؤالات خود را در بخش کامنت و یا چت آنلاین با پشتیبانی در میان بگذارید.

مراحل ثبت درخواست تعمیرکار پکیج :

برای ثبت درخواست تکنسین تنها کافی است با شماره تماس موجود در سایت تماس گرفته و با ثبت نشانی و مشخصات دستگاه خود ساعت حضور تکنسین در منزل را تعیین نمایید.
دومین راه ثبت درخواست از طریق فرم درخواست خدمات تهران سرویس آنلاین است که در این قسمت شما با ثبت مشخصات دستگاه و نشانی خود منتظر تماس از سوی پشتیبانی شرکت بمانید، پس از تماس پشتیبان با شما درخواست ثبت شده و تعمیرکار پکیج در ساعت معین شده در محل حاضر خواهد بود.
به‌خاطر داشته باشید ، در صورت ثبت درخواست مدت‌زمان حضور تکنسین تا محل شما تنها یک ساعت خواهد بود.
۱. ثبت درخواست تعمیر پکیج از طریق چت آنلاین و یا تماس با پشتیبانی تهران سرویس آنلاین
۲. ارسال پیامک تأیید درخواست به همراه کد اشتراک مشتری از طرف پشتیبانی تهران سرویس آنلاین
۳. ارسال پیام حاوی مشخصات تکنسین از سوی پشتیبانی تهران سرویس آنلاین
۴. تماس تکنسین به جهت فیکس کردن تایم ورودی و دریافت لوکیشن منزل مشتری عزیز
۵. انجام خدمات دریافت تعمیر پکیج
۶. ارائه فاکتور به مشتری عزیز و پرداخت آن بعد از اتمام تعمیرات
۷. تماس پشتیبانی تهران سرویس آنلاین به جهت ثبت گارانتی و ثبت میزان رضایت مشتریان

نکته مهم :

به‌خاطر داشته باشید، هرگونه تماس مشتریان عزیز با نیروی اعزامی به‌منزلهٔ لغو گارانتی مشتری عزیز خواهد بود و مجموعه هیچ‌گونه مسئولیتی برای خدمات انجام شده توسط تعمیرکار به عهده نمی‌گیرد.
طرح هرگونه سؤال، نیاز مجدد به حضور تکنسین در محل تنها باید توسط پشتیبانی مجموعه هماهنگ شود.
توجه داشته باشید فاکتور تحویلی به مشتری عزیز باید فاکتور رسمی شرکت بوده و در صورت مشاهده هرگونه مهر شماره تماس و یا ارائه کارت شخصی توسط تکنسین حتماً مورد را با پشتیبانی در میان بگذارید.

مشکلات احتمالی پکیج :

فارغ از برند پکیج های دیواری به دلیل یکسان بودن طراحی انجام شده و قطعات مصرفی مشکلات آنها اغلب یکسان بوده و در صورتی که شما عزیزان با عیب یابی یکی از برندها آشنایی داشته باشید، برای عیب یابی و تعمیر سایر برندها با مشکل مواجه نخواهید شد.
ما در ابتدا قصد داریم به مشکلات رایج در پکیج پرداخته و شما را با نواع انها آشنا سازیم پس با ما همراه باشید.

• ظاهراً مدارگرمایشی فعال بوده؛ ولی رادیاتورها گرمای مطلوب را ندارند.
• دمای آب مصرفی مناسب است ولی سیستم گرمایشی عمل نمی‌کند.
• سیستم آب گرم مصرفی گرمای مطلوب را ندارد.
• پکیج به حالت انفجاری روشن می‌شود.
• افت فشار مکرر مدار گرمایش پکیج.
• با افزایش دما در مدار گرمایش، فشار هم زیاد می‌شود.
• نوسان دمای آب مصرفی.
• افزایش خودبه‌خود فشار در مدار گرمایش، تاحدی‌که گاهی شیر اطمینان فعال می‌شود.
• غیرفعال‌شدن پمپ پکیج
• کاهش دمای آب مصرفی
• سروصدای بیش از اندازه پکیج
• یخ‌زدن آب پکیج

اگر بخواهیم از اولین قدم تعمیرات پکیج در منزل برای شما عزیزان توضیح دهیم باید بدانید که پکیج‌های دیواری برای عملکرد خود نیازمند به چهارعنصر زیر هستند:

آب

برق

گاز

اکسیژن

اختلال در هر کدام از این موارد موجب بروز مشکلات متعدد در پکیج می‌شود.
به همین دلیل زمانی که پکیج شما با مشکل مواجه می‌شود باید در اولین قدم این ۴ عنصر را بررسی کرده و مطمئن شوید که این ۴ عنصر برای پکیج شما تأمین می‌شود.
در بیشتر موارد با بررسی همین ۴ مورد مشکل پکیج برطرف شده و اصلاً نیازی به حضور تکنسین نخواهد بود.

کد خطا و یا ارور پکیج چیست؟

کد خطای پکیج دیواری به علائمی گفته می‌شود که توسط برد الکترونیک برای عیب‌یابی مشکل دستگاه به ما نشان داده می‌شود، برد الکترونیک پکیج دیواری که به عبارتی مغز دستگاه است، روی عملکرد تمام قطعات پکیج نظارت دارد، این نظارت به‌وسیله سنسورهایی صورت می‌گیرد که در نقاط مختلف پکیج وجود دارد و در مواقع بروز مشکل در قسمتی از پکیج برد کنترل توسط این سنسورها به وجود عیب پی برده و برای اینکه به مصرف‌کننده اطلاع دهد که عیب موردنظر از کدام قسمت است.
اگر پکیج دیجیتال باشد، با مشخص‌کردن حروف و اعداد لاتین روی نمایشگر و اگر پکیج آنالوگ باشد، به‌وسیله چشمک زدن برخی از چراغ‌ها اطلاع می‌دهد.

پس همان‌طور که گفتیم کد خطا و ارور اکثر پکیج‌هایی دیواری معمولاً به دو صورت به ما اعلام می‌شود :
در پکیج‌های آنالوگ کد خطا و یا ارور با چشمک زدن چراغ‌های سبزرنگ روی پانل که اعدادی از ۳۰ تا ۸۰ دارا است، مشخص می‌شود. البته بهتر این چشمک زدن را با مواقعی که آبگرم باز است اشتباه نگیرید.
درصورتی‌که پکیج دیواری منزل شما خراب شده است، به نکات زیر دقت کنید چون ممکن است، مشکل جزئی بوده و خودتان توانایی تعمیر شوفاژ دیواری را داشته باشید: فشار بار پکیج را چک کنید و اگر مشاهده کردید عقربه بار پکیج کمتر از یک است، به‌وسیله شیر پرکن که در همه پکیج‌ها در قسمت زیرین دستگاه نصب شده است، (برای مشاهده شیر پرکن باید خم شوید و زیر پکیج را ببینید) این شیر به‌صورت گِرد و به رنگ مشکی یا آبی است. آن را باز کنید تا عقربه بار روی ۱/۵ بیاید و سپس ببندید.
• مطمئن شوید شیر ورودی گاز و همچنین کلیه شیرهای زیر پکیج در وضعیت باز قرار دارند. (دسته شیر باید در امتداد شیر باشد).
• پریز برق ورودی را با فازمتر چک کنید برق داشته باشد.
• در زمستان از باز بودن شیرهای بالا و پایین رادیاتورها اطمینان حاصل کنید.
• اگر پکیج در بالکن نصب است یک‌بار دودکش را از روی پکیج بردارید و ریست کنید.
• دریچه‌های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کنید.
اگر با باز کردن شیر پرکن عقربه فشار بار هیچ تغییری نکرد، به‌طورقطع نافی پرکن رسوب گرفته که به این صورت می‌توانید، مشکل را برطرف کنید: ابتدا شیر ورودی آب سرد را ببندید، سپس با استفاده از یک آچار تخت شماره ۱۳ یا ۱۴ اقدام به باز کردن شیر پرکن نمایید و با یک سیم مفتول سوراخ نافی شیر پرکن را خالی از رسوب کنید و پرکن را ببندید.

نکات تاثیر گذار در قیمت تعمیر پکیج :

پکیج شما از چه برندی است و چه شرکت‌های مختلفی این پکیج‌ها را ارائه می‌دهند؛ و از کدام نمایندگی پکیج خریداری شده است شایان‌ذکر است که نمایندگی پکیج بوتان، نمایندگی پکیج ایران رادیاتور رایج‌ترین برندهای موجود در بازار است و چون معمولاً قطعات تولیدی شرکت‌های مختلف باتوجه‌به کیفیت قطعات، قیمت یکسانی ندارند، پس این عامل می‌تواند تأثیر زیادی بر روی تعرفه تعمیرات پکیج شود.

برند پکیج

قطعات معیوب پکیج دیواری

نیاز به سرویس داشتن پکیج

سختی کار

خرابی برد پکیج

روش های کاربردی برای بالا بردن عمر پکیج :

همیشه سعی کنید، دمای پکیج را زیر ۶۰ درجه سانتی‌گراد نگه دارید، زیرا آب بالاتر از ۶۰ درجه رسوب آزاد می‌کند. این کار به‌صورت چشمگیری عمر پکیج را افزایش می‌دهد.
فیلتر پلی فسفات و رسوب‌زدای مغناطیسی و یا فیلتر پلی مگنت که نقش هر دو را بازی می‌کند نصب کنید.
وقتی قصد دارید طولانی‌مدت آب گرم مصرف کنید، از پکیج دیواری استفاده کنید. می‌توانید برای شست‌وشوی دست‌ها از آب سرد استفاده نمایید.
نصب صافی برنجی برگشت و همچنین محافظ برق الزامی است.
شستشوی مدار شوفاژ و همچنین تزریق محلول پروتکتور به داخل مدار سیستم در ابتدای شروع به کار پکیج و یا نهایتاً بعد از مدتی از استفاده پکیج امری ضروری است به‌منظور جلوگیری از تشکیل رسوب در پکیج و رادیاتورها این کار را انجام دهید.

آیا سرویس پکیج شما به تعویض قطعه نیاز دارد یا خیر؟

توجه داشته باشید که انجام سرویس منظم قبل از شروع فصل سرما، در کارکرد درست قطعات پکیج مؤثر است و باعث کاهش احتمال خرابی قطعات و نیاز به تعویض قطعات است. پس خدماتی که برای سرویس پکیج ارائه می‌شود روی تعرفه تعمیر پکیج تأثیرگذار است .
اگر برای تعمیرات پکیج یا سرویس پکیج خود به تعمیرکار پکیج نیاز دارید با تهران سرویس آنلاین تماس بگیرید.

تفاوت تعمیر و سرویس پکیج :

سرویس پکیج یکی از مهمترین فاکتورها در نگهداری و افزایش طول عمر پکیج دیواری محسوب میشود.سرویس پکیج به صورت سالانه باید توسط سرویسکار مجاز انجام شده و تمامی بررسی های لازم صورت گیرد.تا از بروز مشکل در فصل زمستان جلوگیری به عمل آید.
در حقیقت سرویس پکیج مادامی که پکیج کاملا سالم است ، باید انجام شود، تا از بروز خرابی و هزینه های تعمیراتی کاسته شود.
اما تعمیر پکیج زمانی صورت میگیرد ، که در اثر عدم سرویس سالانه پکیج دیواری دچار مشکل حادی شده و باید قطعه ای از آن تعمیر و یا تعویض گردد.
سرویس پکیج با هزینه ای بسیار معقول شما را از انجام هزینه های تعمیراتی رها میسازد.از طرفی شما عزیزان میتوانید با دریافت کد اشتراک از تهران سرویس آنلاین از تخفیف های ویژه باشگاه مشتریان برخوردار شوید.

سرویس پکیج چه کمکی می کند؟

ماه‌ها و شاید سال‌هاست که پکیج شما برایتان بی‌نقص کار می‌نماید. احتمالاً بر این باورید که هیچ مشکلی برای آن پیش نیامده است. ممکن است در خلال کارکرد پکیجتان کم‌کم مشکلی پیش آید که از آن خبر ندارید و همین مشکل ادامه‌دار می‌شود و طی یک ماه به‌کلی عملکرد سیستم شما را به هم خواهد ریخت. در این‌گونه از موارد است که اگر اقدام به سرویس پکیج خود می‌کردید دیگر شاهد این زیان‌های گزاف نخواهید بود.
سرویس پکیج دیواری یکی از مهمترین اقداماتی است، که باید هرسال توسط سرویسکار مجاز انجام شده  و رسوبات ناشی از حرارت آب از بین رفته و از اختلال عملکردی در پکیج شما جلوگیری شود.
به خاطر داشته باشید، در برخی مناطق که آب بسیار سخت بوده و املاح بسیاری در آب وجود داشته باشد باید در آب ورودی پکیج خود فیلتر تصفیه بسته و از ورود زیاد املاح به داخل پکیج جلوگیری نمایید.

آیا تعمیر پکیج از تعمیر موتورخانه کم هزینه تر است؟

با افزایش استفاده از پکیج های دیواری توجهات مردم به مزایای استفاده از این محصول نسبت به موتور خانه های قدیمی بیشتر شده است، چرا که این محصول با داشتن کارایی کاملاً مشابه موتورخانه ها با ایجاد استقلال در عملکرد و تعمیر و نگهداری آنها این امکان را به شما خواهد داد که در صورت بروز مشکل در پکیج خود به راحتی، بدون منتظر ماندن برای سایر افراد بتوانید تعمیر کنید و مشکل آن را برطرف نمایید.
از دیگر مزایای پکیج نسبت به موتورخانه ها هزینه‌های کمتر تعمیرات آن است چراکه با توجه به کوچکتر بودن ابعاد پکیج نسبت به موتور خانه قطعات آن نیز دارای قیمتی کمتر بوده و پرداخت هزینه های تعمیراتی آن برای افراد آسان تر است.
از دیگر مزایای استفاده از پکیج به جای موتورخانه ها می‌توان به استهلاک کمتر این وسیله گرمایشی اشاره کرد.

ضمانت قطعات پکیج:

یکی از از وجه تمایز های بسیار ویژه تهران سرویس آنلاین نسبت به سایر شرکت های تعمیراتی ارائه ضمانت ۶ ماهه برای خدمات است.
به کارگیری تیم تخصصی تعمیرات تهران سرویس آنلاین با مدرک های معتبر فنی و سابقه کاری بالای ۷ سال در کنار استفاده از قطعات یدیکی اصلی و کیفیت باعث اطمینان خاطر مدیران این مجموعه از کیفیت بالای خدمات خود شده و با کمال میل گارانتی ۶ ماه خدمات را به مشتریان عزیز ارائه میدهند.
این گارانتی از زمان تحویل فاکتور به مشتریان عزیز محاسبه خواهد شد.
در کنار این ضمانت نامه ارائه کد اشتراک به مشتریان عزیز ۱۰% تخفیف درصدی در نظر گرفته است.

تعمیرات تمامی برند پکیح:

در هنگام مواجه شدن با مشکلات پکیج خود کافی است با ما تماس حاصل نمایید، تا تعمیرکار تهران سرویس آنلاین برای رفع مشکل به محل اعزام شود. در تهران سرویس آنلاین تمامی برندهای پکیج مورد بازبینی و تعمیر قرار گرفته و تا جای ممکن از خرید مجدد پکیج برای مشتریان جلوگیری به عمل می‌آوریم .
مهم نیست که برند پکیج شما چیست و ایرانی است و یا وارداتی است تهران سرویس آنلاین تیم تخصصی تعمیرکاران تمامی برندهای پکیج را داشته و در کمتر از ۱ ساعت مشکل پکیج شما برطرف خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید