توسط پژوهشگران پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی

سامانه مدیریت نشریات راه اندازی شد

کد: 139308031880043

https://goo.gl/yVuVz8

، تهران , (اخبار رسمی): سامانه مدیریت نشریات توسط پژوهشگران پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی طراحی و راه‌اندازی شد.

سامانه مدیریت نشریات راه اندازی شد

هدف اصلی از طراحی و راه‌اندازی این سامانه مکانیزه شدن کلیه فرایندهای مدیریت و انتشار الکترونیکی مجلات علمی بوده است.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، این سامانه که توسط پژوهشگران این پژوهشکده طراحی و راه‌اندازی شده است قابلیت دریافت، ثبت مقاله و رهگیری آن را برای نویسنده دارا است. همچنین فرایند ارزیابی و داوری آن در این سامانه به صورت الکترونیکی و آنلاین صورت می‌گیرد.

هدف اصلی از طراحی و راه‌اندازی این سامانه مکانیزه شدن کلیه فرایندهای مدیریت و انتشار الکترونیکی مجلات علمی بوده است.

لازم به ذکر است تاکنون دو نشریه رشد فناوری و JIST توسط این سامانه مدیریت و نمایه‌سازی شده و قرار است تمامی نشریات علمی جهاد دانشگاهی با این سامانه مدیریت شوند.

همچنین طی مکاتبه معاونت پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی با سایر سازمان‌ها، نشریات دیگری نیز متقاضی استفاده از این سامانه می‌باشند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی

هسته اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی از سال 1372 و با ایجاد گروه پژوهشی مخابرات شکل گرفت و به تدریج و طی سالهای بعد با توسعه فعالیتهای تحقیقاتی این مجموعه و تشکیل دو گروه پژوهشی جدید با نامهای «دیجیتال» و «توسعه مدلهای کسب و کار فناوری اطلاعات» زمینه شکل گیری رسمی این پژوهشکده فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]