اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040258770043

توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود

مسابقه بین‌المللی کشف سرقت علمی Persian Plagdet 2016

کد: 1395040258770043

http://j.mp/28UUIBa

، تهران , (اخبار رسمی): مسابقه بین‌المللی کشف تقلب در مقالات فارسی تحت عنوان PersianPlagDet 2016 توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی با همکاری مسابقات بین‌المللی PAN در شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

پوستر مسابقه بین‌المللی کشف سرقت علمی Persian Plagdet 2016

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پژوهشکده ICT، سالار محتاج مسئول اجرایی مسابقه اظهار داشت اولین دوره مسابقه بین‌المللی کشف تقلب در مقالات فارسی در شهریورماه سال جاری و با همکاری مسابقات بین‌المللی(PAN) در تهران برگزار خواهد شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ارزیابی سامانه‌های دانشگاهی و پژوهشی موجود که در زمینه پردازش متن در کشور فعالیت دارند است. این مسابقات در دو بخش «کشف مشابهت متنی بین اسناد» و «تولید پیکره‌‌‌ی کشف تقلب» برگزار خواهد شد،
بنا بر این گزارش، بیست و پنجم ژولای سال جاری میلادی مهلت انتشار داده‌های آموزشی، بیست و پنجم آگوست انتشار داده‌های تست و اول سپتامبر پایان مهلت اجرای برنامه‌ها بوده و نتایج نهایی مسابقه نیز در 25 سپتامبر برابر 4 مهرماه اعلام خواهد شد. همچنین جوایزی به عنوان پاداش به تیم نخست مسابقات اهدا خواهد شد.
لازم به ذکر است که مقالات حاصل از نتایج این مسابقات در مجموعه کنفرانس و آزمایشگاه انجمن ارزیابی (CLEF) که قرار است در کنفرانس FIRE از هجدهم لغایت بیستم آذرماه 95 (هشتم تا دهم دسامبر 2016)  برگزار شود، ارائه خواهد شد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://www.ictrc.ac.ir/plagdet مراجعه کنند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی

هسته اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی از سال 1372 و با ایجاد گروه پژوهشی مخابرات شکل گرفت و به تدریج و طی سالهای بعد با توسعه فعالیتهای تحقیقاتی این مجموعه و تشکیل دو گروه پژوهشی جدید با نامهای «دیجیتال» و «توسعه مدلهای کسب و کار فناوری اطلاعات» زمینه شکل گیری رسمی این پژوهشکده فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسابقه و فراخوان