اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310152770100

کمپین جمع آوری کمک برای تجهیز مدرسه روستای عاشقلو راه اندازی شد

کد: 139310152770100

http://bit.ly/1HS00ag

، تهران , (اخبار رسمی): خیریه نیک گامان جمشید، دبیرستان دخترانه ای را در روستای زلزله زده عاشقلوی استان آذربایجان شرقی ساخته است و دانش آموزان از مهرماه امسال سر کلاس های درس حضور یافتند، اما هم اکنون برای تجهیز کارگاه کامپیوتر این مدرسه نیاز به کمک عموم مردم دارد.

دختران دبیرستانی روستای عاشقلو، از اول مهر امسال به سر کلاس درس رفتند.

دبیرستان یاران البرز برای تکمیل موارد درسی و برنامه ریزی خود به یک کارگاه کامپیوتر نیازمند است برهمین اساس وب سایت دونیت دست به کار شده و با راه اندازی «کمپین کمک به تجهیز مدرسه روستای عاشقلو» در حال جمع آوری هزینه تجهیز کارگاه کامپیوتر این مدرسه می باشد.

21 مرداد 91 زمین لرزه ای حدود 6 ریشتری استان آذربایجان شرقی را لرزاند و خسارات زیادی را برای این منطقه و شهرستان های حاشیه آن به همراه داشت.

پس از این زلزله بود که خیران زیادی از نقاط مختلف داخل و خارج از کشور به ارسال کمک های نقدی خود به آذربایجان شرقی پرداختند تا بتوانند از درد و رنج هموطنان خود بکاهند.

گفتنی است، روستای عاشقلوی شهرستان کلیبر نیز در این زلزله متحمل ضرر رو زیان زیادی شد که تخریب تنها دبیرستان دخترانه واقع در این منطقه نیز یکی از این موارد بود.

خیریه نیک گامان جمشید نیز در این میان دست به کار شد و با جمع آوری کمک های مردمی ایرانیان مقیم داخل و خارج از ایران و با بودجه ای بیش از 300 میلیون تومان، دبیرستان دخترانه یاران البرز را با مشارکت بومی های منطقه عاشقلو که به صورت خودجوش کمر به احداث این مدرسه بستند در طول 9 ماه بنا نمود.

این درحالی است که دبیرستان یاران البرز برای تکمیل موارد درسی و برنامه ریزی خود به یک کارگاه کامپیوتر نیازمند است برهمین اساس وب سایت دونیت که تا امروز تنها وبسایت جذب حمایت های مالی است که به طور رسمی و قانونی در کشور فعالیت می کند دست به کار شده و با راه اندازی «کمپین کمک به تجهیز مدرسه روستای عاشقلو» در حال جمع آوری هزینه تجهیز کارگاه کامپیوتر این مدرسه می باشد.

افرادی که مایل به مشارکت در این کار خیر می باشند، می توانند به صفحه اختصاصی این کمپین به آدرس asheghlou.2nate.com  مراجعه و در این کار خیر شرکت نمایند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دونیت

دونیت بستری است که در وب فارسی به طور رسمی و تخصصی به تامین مالی جمعی برای پروژه هایی که اثر اجتماعی دارند می‌پردازد. تامین بودجه برای پروژه ها در دونیت به روش کراودفاندینگ صورت می گیرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
https://2nate.com/
وبسایت دونیت