اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310222950158

راه ­اندازی نخستین رسانه ارایه خدمات بازاریابی و تبلیغات از طریق پست

کد: 139310222950158

https://goo.gl/PbJnin

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین رسانه ارایه خدمات بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی کشور با عنوان «پست رسانه» براساس توافق با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توسط کانون تبلیغاتی «آسا نگار» راه اندازی شد.

راه ­اندازی نخستین و جامع ترین رسانه ارایه خدمات بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی کشور

این رسانه با داشتن بانک اطلاعاتی کد پستی 10 رقمی کلیه افراد، اصناف و مشاغل، امکان ارسال تمام بسته های اطلاع رسانی، تبلیغاتی، بازاریابی و نظر سنجی به کد پستی گروه­های هدف را میسر می سازد

حامد جمالی، مدیر عامل شبکه تبلیغات ایران (شَتا) از راه ­اندازی نخستین و جامع ترین رسانه ارایه خدمات بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی کشور با عنوان «پست رسانه» خبر داد.

وی با بیان این  که بهره ­برداری از این خدمات براساس توافق با شرکت پست جمهوری اسلامی ایران توسط کانون تبلیغاتی «آسا نگار» با برند «پست رسانه» صورت می­ گیرد، افزود: « این رسانه با داشتن بانک اطلاعاتی کد پستی 10 رقمی کلیه افراد، اصناف و مشاغل، امکان  ارسال تمام بسته های اطلاع رسانی، تبلیغاتی، بازاریابی و نظر سنجی به کد پستی گروه­های هدف را میسر می سازد. همچنین از سایر خدمات این رسانه می­توان به ارسال هر گونه بسته­ به دریافت کنندگان گذرنامه، کارت خودرو، سند ملکی، سند موبایل و امکان چاپ و رونمایی تمبر برای برند­ها و سازمان­ها اشاره کرد.»

مدیرعامل شبکه تبلیغات ایران (شتا) با اشاره به این که باید تحولی در ساختار شبکه­ های اطلاع رسانی، تبلیغاتی و بازاریابی کشور ایجاد نمود گفت، از 25 دی ماه فعالیت رسمی این رسانه در کشور آغاز خواهد شد و به زودی در کلیه استان­ها نمایندگی «پست رسانه» دایر خواهد شد.

حامد جمالی در پایان اظهار امیدواری کرد این رسانه به زودی به پشتوانه اعتماد و اعتبار شرکت پست به عنوان  موثرترین و کم هزینه ترین رسانه کشور معرفی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسا نگار

شرکت آسانگار درنظردارد با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات مستمر می تواند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در کشور ایفا نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.asanegar.com
سایت کانون تبلیغاتی آسانگار
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی

رویدادمرتبط:

| آغاز فعالیت رسمی پست رسانه