اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051376310155

جایگزین طبیعی قرص برنج عرضه شد

تولید محصول ضد بید گیاهی در کرج

کد: 1395051376310155

http://goo.gl/XXmmdw

، تهران , (اخبار رسمی): به همت کارآفرینان کرجی برای اولین بار در کشور محصول ضد بیدگیاهی تولید و عرضه شد.

دور کننده ی بید و شپشک برنج و حبوبات

به گزارش روابط عمومی آسانگار، یک کارآفرین برتر البرزی از تولید اولین ضد بید صد درصد گیاهی کشور در کرج خبر داد.

حامد جمالی با اعلام این خبر افزود: در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، بر اساس اثرات سوء و آسیب های استفاده از قرص برنج و تبعات منفی ناشی از داشتن بید و شپشک در برنج و حبوبات، به همت کارآفرینان کرجی برای اولین بار در کشور محصول ضد بیدگیاهی تولید و عرضه شد.

وی خاطرنشان کرد: این محصول تمام گیاهی بوده و بر خلاف قرص سیر و قرص برنج (آلومینیم فسفید) غیر شیمیایی و بی خطر است.

جمالی در ادامه اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت خرید، فروش، توزیع و ارائه قرص برنج در عطاری‌ها، تولید این محصول گیاهی می تواند کاهش تلفات ناشی از عدم آگاهی مردم در استفاده از قرص های برنج را به دنبال داشته باشد.

این کارآفرین البرزی با تاکید بر اینکه این محصول بر پایه گیاهان دارویی بوده و مورد تایید مرکز تحقیقات گیاه شناسی کندولوس است، گفت: این محصول از گیاه خشک شده ­ای تهیه شده است که بر روی «لارو» و کرم بید و شپشک تاثیر مخربی دارد و می تواند  مانع خسارات مالی حاصل از بید و شپشک زدگی برنج و حبوبات شود.

جمالی اضافه کرد: این محصول گیاهی و بی خطر در کیسه های کوچک بسته بندی به ازای هر 5 کیلوگرم برنج یا حبوبات یک بسته از این محصول استفاده می شود.

این کارآفرین البرزی در خاتمه یادآور شد: این محصول تا یکسال پس از اولین استفاده نیز قابل مصرف بوده و برای تولید و بسته بندی این محصول برای حداقل 10 نفر به صورت ثابت ایجاد اشتغال شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آسا نگار

شرکت آسانگار درنظردارد با پیشتازی در عرصه نوآوری و تبلیغات یکی از شرکت های برتر ارایه دهنده خدمات تبلیغات در سطح کشور و منطقه شناخته شود. همچنین این شرکت با بهره گیری از ارتباطات مستمر می تواند نقش حلقه ارتباطی را بین نهادهای مختلف تصمیم گیرنده و اجرایی در زمینه ارایه خدمات تبلیغات در کشور ایفا نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان