اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139311133370006

کمپین عکاسی زمستانی تاژ برگزار می شود

کد: 139311133370006

http://j.mp/1DzEmVo

، تهران , (اخبار رسمی): با شروع فصل زمستان، برند تاژ اقدام به برگزاری یک مسابقه گرم در یک فصل سرد نموده است که شرکت کنندگان در این مسابقه می بایست عکس های خلاقانه ای با حضور محصول مشکین تاژ انداخته و از طریق صفحه کمپین «مشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی» ایران برای این شرکت ارسال نمایند .

مسابقه عکاسی مشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایران

کاربران برای شرکت در این کمپین می توانند آثار خود را جهت درج در صفحه رسمی برند تاژ در اینستاگرام (tageadv) تا 20 اسفند ماه 1393 ارسال نمایند، زمان اتمام مسابقه عکاسی «مشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایران» نیز 29 اسفند ماه است.

علیرضا غروی، معاونت بازاریابی شرکت مهد تاژ در همین راستا اعلام کرد: «برند تاژ بعد از برگزاری موفق سه کمپین مسابقه عکاسی «تاژبانو» با موضوع قدردانی از مقام مادر و زن در فصل بهار، مسابقه عکاسی «تاژستانه» در فصل تابستان با موضوع عکاسی از محصولات برند تاژ و مسابقه عکاسی «مهر مهربان» با موضوع بازگشایی مدارس، اکنون در فصل زمستان اقدام به برگزاری کمپین  جدیدی با عنوان «مشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایران » نموده است. »

گفتنی است، این کمپین در سه فاز اجرا میگردد که به این قرار است:

  • فاز اول، تخفیفات زمستانه :  تاژ در فروشگاه های زنجیره ای منتخب تخفیفات 10 الی 20 درصدی زمستانه برای محصولات خود در نظر گرفته است. 
  • فاز دوم، هدیه تاژ: در این مرحله  مصرف کنندگان  به ازای خرید هر 33 هزار تومان از محصولات برند تاژ در فروشگاه های منتخب کشور یک مشکین تاژ 1000 گرمی هدیه خواهند گرفت.
  • فاز سوم، عکاسی و جایزه : شرکت کنندگان می توانند با هدیه های خود و یا مشکین تاژهایی که خریداری کرده اند، یک عکس خلاقانه بگیرند و برای تاژ ارسال نمایند تا صاحب یکی از جوایز ارزنده این کمپین شوند. 

همچنین غروی افزود: «کاربران برای شرکت در این کمپین می توانند آثار خود را جهت درج در صفحه رسمی برند تاژ در اینستاگرام (tageadv)  تا 20 اسفند ماه 1393 ارسال نمایند، زمان اتمام مسابقه عکاسی «مشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایران» نیز 29 اسفند ماه است و علاقمندان برای شرکت در این کمپین میتوانند تمامی اطلاعات لازم جهت شرکت در این مسابقه را در صفحه اصلی این کمپین به طور کامل مشاهده کنند و  امکان پرسش و پاسخ نیز فراهم شده است. عکسهایی که به بخش اصلی مسابقه راه یافته اند در صفحه رسمی برند تاژ در اینستاگرام (tageadv) نمایش داده خواهند شد و قابل مشاهده برای عموم خواهد بود.»       

گفتنی است، جوایز مسابقه مشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایران به این قرار است:

  • 4 عدد گوشی آیفون 6
  • 20 عدد تلویزین 48 اینچ سامسونگ
  • 30 عدد تبلت 7 اینچ سامسونگ 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیمیایی بهداد

شرکت شیمیایی بهداد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.alwaystage.com/
سایت رسمی تاژ
رویدادمرتبط های:

| اتمام زمان ارسال عکس ها ی کمپین جهت درج در صفحه رسمی برند تاژ در اینستاگرام (tageadv) | اتمام مسابقه عکاسی «مشکین تاژ، پرمصرف ترین مشکین شوی ایران»