اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312064110302

برگزاری یک کارگاه آموزشی تخصصی در زمینه الکتروشیمی در بیست و یکمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران

کد: 139312064110302

http://bit.ly/1wwGXRq

، تهران , (اخبار رسمی): بیست و یکمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران در تاریخ 23 الی 25 اسفند ماه در دانشکده شیمی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می گردد که در حاشیه این سمینار، شرکت «سرمد طب»، واردکننده لوازم آزمایشگاه های تحقیقاتی، علاوه بر برپایی یک غرفه در جهت ارائه آخرین تجهیزات و خدمات این شرکت، اقدام به برگزاری یک کارگاه آموزشی-علمی با عنوان «راهکارهای نوین حاصل از ترکیب دستگاههای جدید و دانش الکتروشیمی و مطالعات باتری‌ها » نموده است.

دستگاه های الکتروشیمیایی کاربرد گسترده ای در زمینه های مختلف علم شیمی از جمله خوردگی (Corrosion) و مطالعات باتری دارند و تلاش شده است تا با برگزاری این کارگاه در بالاترین سطح علمی، روشهای نوین الکتروشیمی به پژوهشگران، کارشناسان و سایر علاقه مندان آموزش داده شود.

به گزارش روابط عمومی «شرکت سرمدطب»، دستگاه های الکتروشیمیایی کاربرد گسترده ای در زمینه های مختلف علم شیمی از جمله خوردگی (Corrosion) و مطالعات باتری دارند، و به دلیل دانش و تجربه موجود در شرکت سرمدطب در این زمینه، تلاش شده است تا با برگزاری این کارگاه در بالاترین سطح علمی، روشهای نوین الکتروشیمی به پژوهشگران، کارشناسان و سایر علاقه مندان آموزش داده شود.

همچنین اساتید دانشگاه ها، محققین و پژوهشگران، دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد رشته های شیمی، مهندسی شیمی، مواد، صنعتگران و سایر علاقه مندان به زمینه های مختلف الکتروشیمی، می توانند با بازدید از غرفه شرکت سرمد طب در طی این کنفرانس، ضمن آشنایی با محصولات و خدمات آن، از هدایا و تخفیف های ویژه خرید محصولات این شرکت نیز برخوردار شوند.

علاقمندان می توانند جهت شرکت در این کارگاه آموزشی که با اعطای گواهینامه همراه خواهد بود، مشخصات خود را به آدرس ایمیل [email protected]  ارسال نموده و یا برای اطلاعات بیشتر از بیست و یکمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران 1393 می توانند به وبسایت 21sac-scu.ir  مراجعه نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سرمد طب

شرکت سرمدطب با هدف تامین تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی به ویژه در زمینه شیمی‌تجزیه شامل روش‌های آماده‌سازی نمونه، جداسازی، ردیابی و تعیین مقادیر گونه‌ها و نیز ارائه ترازوهای دقیق آزمایشگاهی پا به عرصه فعالیت نهاد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://21sac-scu.ir/
سایت بیست و یکمین کنفرانس شیمی تجزیه ایران
رویدادمرتبط:

| آغاز بیست و یکمین کنفرانس شیمی تجزیه در دانشگاه شهید چمران اهواز