اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139312274610043

از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛

با صدور مجوز قطعی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی موافقت به عمل آمد

کد: 139312274610043

http://bit.ly/1F4qPtc

، تهران , (اخبار رسمی): پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی موفق به دریافت ابلاغ موافقت قطعی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گردید.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی، به دنبال درخواست این پژوهشکده در خصوص صدور مجوز موافقت قطعی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پس از بررسی‌های انجام شده در کمیسیون تخصصی پژوهشی، موضوع در شورای گسترش آموزش عالی مطرح گردید و این شورا ابلاغ موافقت قطعی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی با سه گروه پژوهشی "سیستم‌های اطلاعاتی پیشرفته"، "دیجیتال و پردازش سیگنال" و "مطالعات راهبردی حوزه فاوا" را تائید کرد.

لازم به ذکر است که این پژوهشکده فعالیت رسمی خود را از سال 1386 آغاز و در سال 1390 با دریافت مجوز اصولی و با هدف ارائه خدمات پژوهشی و آموزشی در حوزه فاوا فعالیت‌های خود را ادامه داد. ماموریت اصلی این پژوهشکده توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تولید محصولات و خدمات جدید در این حوزه از طریق پژوهش‌های توسعه‌ای و کاربردی و ارائه خدمات آموزشی، با بهره‌گیری از تجارب جهانی، دانش متخصصان داخلی و به کارگیری آخرین دستاوردهای فناوری می‌باشد تا به این ترتیب با توسعه تعاملات خود با سایر مراکز تحقیقاتی و آموزشی معتبر در سطح دنیا، ضمن ایجاد الگویی از یک سازمان پژوهشی موفق، بتواند گامی موثر را در راستای بومی سازی و توسعه فناوری و همچنین ارتقای دانش و توان علمی متخصصان داخلی بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی

هسته اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی از سال 1372 و با ایجاد گروه پژوهشی مخابرات شکل گرفت و به تدریج و طی سالهای بعد با توسعه فعالیتهای تحقیقاتی این مجموعه و تشکیل دو گروه پژوهشی جدید با نامهای «دیجیتال» و «توسعه مدلهای کسب و کار فناوری اطلاعات» زمینه شکل گیری رسمی این پژوهشکده فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]