اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401234840378

بزرگان اسنوکر آسیا به ایران می آیند

کد: 139401234840378

https://goo.gl/efJQKc

، تهران , (اخبار رسمی): چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر 6 توپ انفرادی و سومین دوره اسنوکر 15 توپ تیمی قهرمانی آسیا اردیبشت ماه به میزبانی فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران در جزیره زیبای کیش برگزار می شود.

بزرگان اسنوکر آسیا به ایران می آیند

از جمله کشورهای صاحب سبک و قدرتمند حاضر در این دوره می توان به چین، هند، تایلند، هنگ کنگ، مالزی و پاکستان اشاره کرد


به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران، هاشم اسکندری‌راد رئیس فدراسیون خبر از اعلام آمادگی بیست تیم مطرح آسیا جهت حضور در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر 6 توپ انفرادی و سومین دوره اسنوکر 15 توپ تیمی  قهرمانی آسیا داد و اظهار داشت: قهرمانی در این بازیها که اردیبهشت‌ماه در جزیزه کیش برگزار می‌شود، از اهمیت بسیاری برای کشورهای آسیایی برخوردار است، زیرا رشته اسنوکر به احتمال زیاد در زمره رشته های المپیک 2020 توکیو خواهد بود.

وی قهرمانی در این پیکارها را موجب کسب اعتبار و ارتقاء در رنکینگ جهانی دانسته و افزود: نتیجه این تورنمت به نوعی در سهمیه المپیک موثر خواهد بود.

اسکندری‌راد ادامه داد: از جمله کشورهای صاحب سبک و قدرتمند حاضر در این دوره می توان به چین، هند، تایلند، هنگ کنگ، مالزی و پاکستان اشاره کرد.

نایب رئیس کنفدراسیون ورزشهای بیلیاردی و اسنوکر آسیا در خصوص وضعیت تیم ملی کشورمان خاطر نشان کرد: بازیکنان بین المللی و هوشمندی در تیم ایران حضور دارند. در دوره قبلی همین رقابتها در کراچی پاکستان، امیرسرخوش مقام قهرمانی اسنوکر 6توپ انفرادی را  کسب کرد و در این پیکارها نیز یا تمام قوا برای تکرار قهرمانی در هر دو رده تیمی و افرادی به مصاف تمامی حریفان خواهیم رفت.

وی در مورد میزبانی در جزیره زیبای کیش تشریح کرد: کیش برای ما خوش یمن بوده است. در سال 90 در مسابقات قهرمانی آسیا حسین وفایی در 17 سالگی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و به سرعت پله های ترقی را طی کرد به صورتی که تمامی سکوهای آسیایی و جهانی را یکی پس از دیگری فتح و هم اکنون به مسابقات حرفه‌ای های جهان در شفیلد انگلستان رفته است.

اسکندری راد به پتانسیل بالای داوران ایرانی اشاره و تصریح کرد: 18 داور از ایران و8 داور بین المللی دیگر از سایر کشورها دراین رویداد قضاوت خواهند کرد.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس در پایان با بهره گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری، همدلی و همزبانی بین تمامی مسئولین و ارگان‌های مربوطه  و بخش خصوصی با فدراسیون و ورزشکاران را خواستار شد تا انشاالله ضمن یک میزبانی آبرومندانه، مدالهای خوشرنگی نیز نصیب قهرمانان ایران زمین شود و غرور و سرفرازی برای مردم به ارمغان آید.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت فدراسیون مراجعه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس

فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران، در سال 1380 تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.ibcs.ir/
فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش