اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704136770378

نتایج روز نخست رقابت های بیلیارد قهرمانی آسیا

کد: 13950704136770378

https://goo.gl/mPaCM4

، تهران , (اخبار رسمی): ملی پوشان بیلیارد ایران در رشته های ناین بال انفرادی و اسنوکر شش توپ به مصاف حریفان خود رفتند.

نتایج روز نخست رقابت های بیلیارد قهرمانی آسیا

به گزارشاخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ نخستین دوره رقابت های ورزش های بیلیاردی قهرمانی آسیا سوم تا یازدهم مهرماه به میزبانی کشور امارات(فجیره)در رشته های اسنوکر 15 توپ، تیمی، شش توپ، ناین بال انفرادی، ناین بال تیمی و ایت بال چینی در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.
در نخستین روز این رقابت ها در رشته اسنوکر شش توپ( مرحله تک حذفی) آرمان دیناروند با نتیجه 5 بر 3 در مقابل بریجش دامانی شکست خورد و مهران ارشادی با نتیجه 5 بر 3 مغلوب خالد کمالی شد و از دور این رقابت ها در این رشته کنار رفتند. در رشته ناین بال انفرادی علی مقصود نخستین دیدار خود را با پیروزی 9 بر 2 در مقابل احمد اساء آغاز کرد در دیدار دوم خود حاضر نشد و متحمل باخت شد و وارد مرحله بازنده ها شد و در این مرحله با نتیجه 9 بر صفر در مقابل امیر علی به پیروزی رسید و فردا در همین مرحله رقابت خواهد کرد. محمدعلی پردل دیگر بازیکن ایران در این رقابت ها دیدار نخست خود را با نتیجه 9 بر 3 به هان هاکسیانگ واگذار کرد و وارد گروه بازنده ها شد در این مرحله 9 بر صفر در مقابل محمد راجیح به پیروزی رسید و فردا دوشنبه چهارم مهرماه در همین مرحله به رقابت خواهد پرداخت.
تیم ملی بیلیارد  ایران با حضور سهیل واحدی، امیر سرخوش، آرمان دیناروند و مهران ارشادی در رشته اسنوکر، محمدعلی پردل، علی مقصود، کاوه زرعکانی در رشته پاکت بیلیارد، ساسان لشکری در رشته بیلیارد سه توپ  ودر بخش بانوان  اکرم محمدی، بهناز اقدم ، نادیا کامران، در رشته اسنوکر و  مریم ایزدی، پریسا منگلی، اکرم محمدی  در رشته ناین بال در این رقابت ها شرکت می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس

فدراسیون بولینگ و بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران، در سال 1380 تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش