اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139401254900374

بررسی روش صحیح بازاریابی صادرات برای حضور در بازارهای خارجی

کد: 139401254900374

https://goo.gl/HV5i7G

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت‌ها و بنگاه‌هایی که در اندیشه گسترش بازارهای بین‌المللی برای محصول یا خدمات خود هستند باید ابتدا در مورد ورود به بازار صادرات به قطعیت رسیده و سپس در مورد انتخاب مقصد و روش‌های صادراتی جمع‌بندی کنند.

بررسی روش صحیح بازاریابی صادرات برای حضور در بازارهای خارجی

برنامه اجرایی برای پیاده‌سازی استراتژی بازاریابی، دربرگیرنده مجموعه‌ای از اقدامات در حوزه بازاریابی صادرات است که اجرای گام به گام و دقیق آنها منجر به کسب موفقیت در آن حوزه می‌شود

به گزارش روابط عمومی دفتر تهران شرکت اوکی، کم رنگ شدن مرزهای تجارت در جهان امروز ،علاوه برگسترش ارتباطات میان ملت‌ها، توجه به موضوع صادرات را برای همه شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به ضرورتی گریزناپذیر تبدیل کرده است. این پدیده، درک مفهوم بازاریابی صادرات را برای همه فعالان اقتصادی که در اندیشه رشد بنگاه‌های خود هستند، واجد اهمیت می‌کند. 

شرکت‌ها و بنگاه‌هایی که در اندیشه گسترش بازارهای بین‌المللی برای محصول یا خدمات خود هستند باید ابتدا در مورد ورود به بازار صادرات به قطعیت برسند و سپس در مورد انتخاب مقاصد صادراتی و روش‌های انجام صادرات به مقاصد تعیین شده، جمع‌بندی لازم را به عمل آورند.

بازاریابی صادرات در حقیقت مترادف با اجرای دقیق فرآیند تدوین شده در قالب یک استراتژی بازاریابی با هدف کسب موفقیت در بازارهای بین‌المللی است. 

سوالی که مطرح می‌شود این است که برنامه اجرایی برای پیاده‌سازی استراتژی بازاریابی چیست؟ این برنامه دربرگیرنده مجموعه‌ای از اقدامات در حوزه بازاریابی صادرات است که اجرای گام به گام و دقیق آنها منجر به کسب موفقیت در آن حوزه می‌شود.

می توان این اقدامات را در پنج گام کلی بیان کرد. اجرای دقیق این مراحل منجر به افزایش سود و رشد بازار فروش محصولات یا خدمات شرکت در بازارهای بین‌المللی هدف شود.

  • گام نخست: شناسایی بازار هدف
  • گام دوم: تدوین استراتژی‌های بازاریابی صادرات
  • گام سوم: آماده‌سازی ابزارهای ارتباطات بازاریابی
  • گام چهارم: ترویج
  • گام پنجم: ایجاد درخواست

این مراحل پنج گانه با یکدیگر مرتبط بوده و در صورتی منجر به نتیجه مطلوب می‌شود که هر یک به درستی انجام گیرد. 

بازاریابی صادرات فرآیندی پیوسته و دائمی است که با در نظر گرفتن الزامات زمانی و شرایط کلی حاکم بر بازار و اقتصاد در عرصه بین‌المللی می‌توان مراحل گوناگون آن را مورد بازنگری قرار داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت اوکی

شرکت اوکی با شماره ثبت 1059643 در سلطنت عمان با هدف تحکیم و توسعه روابط تجاری بین شرکت های ایرانی و عمانی و استقرار و استمرار روابط حسنه و صمیمانه بین بازرگانان و صاحبان صنایع تاسیس شده است.نماینده حقیقی این شرکت رسما در ایران آغاز بهکار کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]