اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139402265230439

فروشگاه اینترنتی آی سی کالا به منظور مقایسه و انتخاب آسان قطعات الکترونیکی راه اندازی شد

کد: 139402265230439

https://goo.gl/Kg4EnJ

، تهران , (اخبار رسمی): آی سی کالا با استفاده از تجربه ای غنی اقدام به ایجاد سامانه‌ای یکپارچه برای مشاوره و بحث در طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی و الکتریکی و همچنین خرید و مقایسه انواع قطعات الکترونیکی در قالب یک فروشگاه قطعات الکترونیکی کرده است.

فروشگاه اینترنتی آی سی کالا به منظور مقایسه و انتخاب آسان قطعات الکترونیکی راه اندازی شد

سایت آی سی کالا عمومی بوده و استفاده از مطالب علمی آن بر خلاف دیگر سایت ها بدون نیاز به ثبت نام یا پرداخت وجه از سوی کاربران است.

به گزارش روابط عمومی سایت آی سی کالا، احسان قاضی زاده، مدیر این وب سایت، خبر از راه اندازی فروشگاه آی سی کالا، به منظور مقایسه و انتخاب آسان قطعات الکترونیک داد و اظهار داشت: تا کنون در کشور حرکت منسجمی برای ایجاد یک سایت اینترنتی تخصصی در زمینه برق و الکترونیک به منظور امکان مقایسه بین قطعات الکترونیکی و انتخاب قطعات بر اساس ویژگی آن ها وجود نداشته است، لذا با همکاری یک تیم مجرب در زمینه طراحی انواع سیستم های الکترونیکی، مخابراتی و کنترل و قدرت، سایتی علمی مبتنی بر تجربیات متخصصین این امر راه اندازی شد.

قاضی‌زاده با تاکید بر اینکه امکانات مذکور به زبان انگلیسی و به صورت پراکنده در سایت های خارجی وجود دارد، اذعان کرد: البته اکثر این سایت ها متعلق به شرکت‌های تولید کننده قطعات الکترونیک هستند و این امکان به صورت یکپارچه ارایه نشده است.

وی ادامه داد: بهره وری مطالب سایت آی سی کالا، نیازمند تلاش شبانه روزانه مهندسان طراح است که در گسترش و انتشار هر چه بهتر مطالب مفید، کاربران نقش بسزایی خواهند داشت.

مدیر سایت آی سی کالا دانشجویان، استادان دانشگاه و مهندسان طراح را کاربران مهم سایت آی سی کالا معرفی کرد و افزود: از این دوستان می‌خواهیم با طرح سوالات و ارائه مشکلات طراحی که با آن برخورد داشته‌اند و انتقال آن ها به سایت آی سی کالا، بستری به وجود آورند تا این مطالب توسط همکارانشان بررسی شده و پاسخ آن ها به صورت رایگان برای تمامی علاقه مندان به این رشته در سایت قرار گیرد.

قاضی زاده استفاده از این وب سایت را کاملا رایگان اعلام و تشریح کرد: سایت آی سی کالا عمومی بوده و استفاده از مطالب علمی آن بر خلاف دیگر سایت ها بدون نیاز به ثبت نام یا پرداخت وجه از سوی کاربران است. این در حالی است که اکثریت سایت ها حتی برای جستجوی قطعات الکترونیک، کاربرانشان را مجبور به ثبت نام می کنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که آی سی کالا زمینه همکاری فراگیر و گسترده جهت به اشتراک گذاری و استفاده کلیه دانشجویان، اساتید و طراحان در زمینه الکترونیک، مخابرات، کنترل و قدرت را فراهم آورد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت آی سی کالا مراجعه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی سی کالا

شاید پر چالش ترین بخش برای طراحی و ساخت مدارهای الکترونیکی منهای داشتن طرح اولیه و دانش کافی از علم الکترونیک، آگاهی از وجود قطعات موجود در بازار ، شناخت کافی از توانایی های هریک و اطلاع از نحوه کار با آنها بصورت عملی باشد. بدین منظور آی سی کالا به عنوان یک فروشگاه قطعات الکترونیکی، با استفاده از تجربیات مهندسان خود، اقدام به دسته بندی، مقایسه و همچنین ارایه نقشه های الکترونیکی کاربردی نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.ickala.com/
وب سایت آی سی کالا
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید