اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139402305290377

بررسی پیچیدگی و آشفتگی بازار محصولات اصلی و اورجینال مایکروسافت در ایران

کد: 139402305290377

https://goo.gl/AkpSCD

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت‌های بزرگ همچون مایکروسافت به علت نداشتن یک نمایندگی رسمی برای فروش قانونی و رسمی محصولات‌شان در ایران، سالانه مبالغ بسیار زیادی را به جهت استفاده شدن غیر قانونی از محصولات‌شان متضرر می‌شوند.

شرکت رایان نت سهامی خاص

در برخی موارد نیز لایسنس‌های موقت یکساله و یکبار نصب (فعالسازی) به عنوان نسخه اصلی مادام العمر به مشتری ارایه می‌شوند

به گزارش روابط عمومی شرکت رایان نت نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز در ایران، از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آنها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب آن شده که نه تنها بازار محصولات این شرکتها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را به جهت استفاده غیرقانونی از محصولاتشان متضرر شوند.

این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد فراهم کرده تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی (و بعضا در جعبه و بسته بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید کننده) در بازار و سایت‌های اینترنتی اقدام به کلاه برداری و یا سوء استفاده از عدم اطلاع افرادی کنند که قصد بهره‌مندی از مزایای نسخه های اصلی را دارند،

دلیل این مسئله عدم آشنایی خریداران سازمانی و شخصی با نحوه استعلام لایسنس (نسخه اصلی) خریداری شده از شرکت تولید کننده (و نه فروشنده) به طور مستقیم است.

این موضوع در فروش محصولات اصلی مایکروسافت در بازار های غیر رسمی، فروشگاه ها و وبسایت های اینترنتی به دفعات مشاهده شده به نحوی که نسخه های کرک شده در قالب جعبه های اصلی با حاشیه سود بسیار بالایی برای فروشگاه ها در بازار عرضه می‌شوند.

در برخی موارد نیز لایسنس‌های موقت یکساله و یکبار نصب (فعالسازی) به عنوان نسخه اصلی مادام العمر به مشتری ارایه می‌شوند. جالب تر آنکه بعضا اسم و نام هیچ شرکتی در پشت این جعبه های چاپ شده در ایران وجود ندارد و این موضوع امکان هر گونه پیگیری و دریافت پشتیبانی را از خریدار سلب می کند.

برخی از این نسخه ها با شبیه سازی قسمت فعالسازی ویندوز و ارایه دیسک های دستکاری شده و کرک شده امکان تشخیص را از کاربر می‌گیرد، در حالی که لایسنس های این بسته ها بروی دیگر دیسک های کرک شده قابل فعالسازی نیستند.

  لایسنس‌های مایکروسافت به3 صورت در بازار عرضه می‌شوند :

.لایسنس‌های OEM :

از زمان صدور لایسنس 365 روز اعتبار دارند در صورت تعویض مادربرد و یا نصب مجدد لایسنس غیر فعال می‌شود و شامل پشتیبانی و گارانتی مایکروسافت نمی شوند.

.لایسنس‌های MSDN

که از زمان صدور لایسنس به صورت لایف تایم اعتبار دارد ولی در صورت تعویض مادربرد یا نصب مجدد به هر دلیلی، لایسنس غیر فعال می شود و تنها یکبار قابل فعال سازی است.

.لایسنس های Retail

لایسنس های Retail  به صورت نامحدود اعتبار دارند و هیچ گونه محدودیتی برای زمان، تعداد دفعات فعالسازی بر روی یک سخت افزار و آپدیت ندارند

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت رایان نت مراجعه فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی تی ریسرچز

شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.microsoft-co.ir/
وبسایت شرکت رایان نت نمایندگی رسمی سرکت آی تی ریسرچز