اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000115507510377

تنها همکار تجاری و عرضه کننده رسمی (Solution Provider) مایکروسافت در ایران

عرضه ویژه محصولات اوریجینال مایکروسافت توسط Partner رسمی Microsoft در ایران

کد: 14000115507510377

https://bit.ly/3dvANt2

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت رایان‌نت تامین‌کننده رسمی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner)، مفتخر به ارایه محصولات مایکروسافت بدون واسطه، با قیمت مناسب و تحویل فوری از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider مایکروسافت است.

عرضه ویژه محصولات اورجینال مایکروسافت توسط Partner رسمی Microsoft در ایران
تنها همکار رسمی و عرضه کننده مورد تایید مایکروسافت در ایران
عرضه ویژه محصولات اورجینال مایکروسافت توسط Partner رسمی Microsoft در ایران
عرضه لایسنس اورجینال ویندوز، آفیس، ویندوز سرور و ...
عرضه ویژه محصولات اورجینال مایکروسافت توسط Partner رسمی Microsoft در ایران
تنها همکار رسمی و عرضه کننده لایسنس های مایکروسافت در ایران

یکی از مهمترین دلایل تفاوت قیمت قابل توجه و سردرگم کننده محصولات مایکروسافت در ایران ، انواع مختلف لایسنس های ارائه شده میباشند. توجه داشته باشید که قیمت محصولات ، نظر به نوع هر لایسنس متفاوت است.

در کشور ما که اکثر کاربران رایانه‌های شخصی، سازمانی و سرور ها از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند، متاسفانه به دلیل تحریم‌ها، نبود امکانات برای تهیه نرم‌افزارهای اصل، نبود آگاهی از تفاوت نرم‌افزارهای اصلی با غیر اصلی و نبود زیرساخت فرهنگی برای پرداخت هزینه برای کالایی که به راحتی می‌توان آن را با هزینه‌ای ناچیز کپی کرد، موجب شده است بخش زیادی از کاربران از سیستم عامل های کرک شده و نسخه‌های غیراصلی استفاده کنند.

از مهم‌ترین مشکلات سیستم‌های عامل غیر اصلی ناپایداری سیستم‌ها، کاهش سرعت، نبود امنیت کافی، نبود پشتیبانی تولیدکننده و هزینه‌های نگه‌داری (Maintenance) بالاست، این مشکلات در مقیاس سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ می‌تواند هزینه‌ای به مراتب بیش‌تر از هزینه تهیه نسخه اصلی را به مجموعه تحمیل کند.

شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد.

از جمله معضلاتی که برای شرکت‌هایی همچون مایکروسافت در ایران وجود دارد، مشکل نبود یک نمایندگی رسمی برای فروش محصولات آن‌ها به شکل قانونی و رسمی است. این امر موجب شده است که نه تنها بازار محصولات این شرکت‌ها در ایران از دست برود، بلکه سالانه مبالغ بسیار زیادی را برای استفاده غیرقانونی از محصولات‌شان متضرر شوند.

این موضوع فضا را برای سودجویی برخی شرکت‌ها و افراد فراهم کرده است تا با عرضه محصولات به ظاهر اصلی و گاهی در جعبه و بسته‌بندی مشابه و حتی همراه با هولوگرام شرکت تولید‌کننده در بازار و سایت‌های اینترنتی به کلاه‌برداری یا سوء استفاده از عدم اطلاع افرادی اقدام کنند که قصد بهره‌مندی از مزایای نسخه‌های اصلی را دارند.

حتما شما هم جهت تهیه محصولات مایکروسافت به قیمت های متفاوت بسیاری برخورده اید. بررسی دلایل مختلف نشان می دهد که قیمت این محصولات گاهی ممکن است تا چندین برابر با یکدیگر تفاوت داشته باشند. از جمله دلایل تفاوت قیمت ، انواع لایسنس ها با شرایط استفاده متفاوت، فروش لایسنس بیش از ظرفیت فعالسازی همزمان به چندین نفر، فروش لایسنس های جعلی و فروش لایسنس های هک شده متعلق به اکانت مشتریان خارجی است.

گروه شرکت های رایان نت با سابقه نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات و ارایه راهکار های نرم افزاری مایکروسافت به عنوان تنها همکار رسمی مایکروسافت در ایران، با دفاتر و شخصیت حقوقی مستقل در کشور های انگلستان و روسیه موفق به عبور از تمام محدودیت های ناشی از تحریم های آمریکا گردیده و مفتخر به ارایه محصولات مایکروسافت با قیمت های رقابتی، تحویل آنی و استعلام مایکروسافت به عنوان Partner و Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد.

با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده می شوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت است، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

برخی از محصولات مایکروسافت ارایه شده توسط این شرکت عبارتند از:

انواع نسخه های کاربری و سازمانی ویندوز، آفیس، ویندوز سرور، اس کیو ال، اکسچنج، شیرپوینت، پراجکت و ...

علاقه‌مندان به محصولات اصلی مایکروسافت در ایران برای دریافت اطلاعات بیش‌تر می توانند به وب‌سایت فارسی‌زبان این مجموعه در زمینه محصولات اصلی مایکروسافت به نشانی www.MicrosoftLicense.com مراجعه کنند.

در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی، مشاوره و یا وجود هرگونه سوال از طریق مرکز تماس و پشتیبانی ۰۲۱۲۸۴۲۲ با ما در تماس باشید.

عرضه ویژه محصولات اورجینال مایکروسافت توسط Partner رسمی Microsoft در ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی تی ریسرچز

شرکت رایان‌نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین‌کننده رسمی لایسنس‌های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت نزدیک به یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم‌افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM , Academic, Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]