اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394040415750451

تابستان امسال و به همت شرکت دانا انجام می‌شود؛

برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌های بین‌المللی حوزه مدیریت فناوری اطلاعات

کد: 1394040415750451

https://goo.gl/d2BMdA

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت دانا تابستان امسال دوره‌های تخصصی ITIL V3 Foundation ، PRINCE2 Foundation ، COBIT5 و MoP Foundation را به همراه گواهی‌نامه مورد تأیید شرکت Axelos انگلستان برگزار می‌کند.

شرکت دانـــا ارائه دهنده خدمات تخصصی آموزش و مشاوره فناوری اطلاعات

از دیگر حوزه‌های خدماتی این مجموعه، طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای حاکمیت و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و همچنین برگزاری آزمون‌های بین المللی فناوری اطلاعات و مدیریت پروژه با همکاری شرکت PEOPLECERT است

به گزارش روابط عمومی شرکت دانش آفرینان نیک اندیش(دانا)،  این شرکت در فصل تابستان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی و آزمون‌های بین‌المللی ITIL V3 Foundation ، PRINCE2 Foundation ، COBIT5 و MoP Foundation کرده است. شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون، گواهی نامه مورد تأیید شرکت Axelos انگلستان به عنوان تنها مرجع رسمی اعتباردهنده گواهی‌نامه های فوق در حوزه مدیریت پروژه و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را دریافت می‌کنند.

دوره ITIL V3 Foundation از روز 14 مرداد به مدت سه روز، دوره PRINCE2 Foundation از روز 28 مرداد به مدت سه روز، دوره COBIT5 از 12 شهریور به مدت دو روز و دوره MoP Foundation از 18 شهریور به مدت سه روز برگزار می‌شوند.

شرکت دانش آفرینان نیک اندیش در سال 1391به همت جمعی از متخصصان حوزه مدیریت و فناوری اطلاعات با هدف ارائه خدمات تخصصی مشاوره و آموزش تأسیس و با برند تجاری دانا شروع به فعالیت کرد.

مأموریت دانا، ارائه خدمات با کیفیت مشاوره و آموزش در حوزه‌های استراتژی و فناوری اطلاعات در راستای ایجاد ارزش تجاری پایدار برای مشتریان است.

دانا توانست به عنوان مشاور پیاده‌سازی فرایندهای ISO/IEC 20000 با شرکت توسن به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه ارائه راهکارهای بانکداری همکاری کند. این همکاری اولین موفقیت دانا را به همراه داشت. به نحوی که شرکت توسن موفق به اخذ گواهی استاندارد ISO/IEC 20000 به عنوان اولین شرکت ایرانی مورد تایید موسسه APMG انگلستان (معتبرترین مرجع بین المللی در تولید دانش مدیریت و فناوری اطلاعات و پمرجع در ارائه گواهینامه های حرفه‌ای به شرکت‌ها و متخصصان این حوزه ) در ارائه خدمات حرفه‌ای مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات مطابق با ITIL قرار بگیرد.

شرکت دانش آفرینان نیک اندیش  در طول کمتر از 3 سال موفق شد به عنوان مجری پیاده‌سازی ITIL و ISO/IEC 20000 با شرکت‌هایی همچون مپنا، پتروشیمی بندر امام، همراه اول و بانک ملی ایران همکاری کند.

در این مدت فعالیت‌های شرکت دانا به همین حیطه محدود نشده و در حوزه استراتژی به همکاری با شرکت مخابرات ایران و شرکت همراه اول جهت تدوین استراتژی کسب و کار و استراتژی فناوری اطلاعات آن شرکت پرداخته است.

از دیگر حوزه‌های خدماتی این مجموعه، طراحی و پیاده‌سازی راهکارهای حاکمیت و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و همچنین برگزاری آزمون‌های بین المللی فناوری اطلاعات و مدیریت پروژه با همکاری شرکت PEOPLECERT بوده و درحال حاضر به دنبال توسعه حوزه‌های کسب و کار خویش و ارائه خدمات مشاوره حاکمیت فناوری اطلاعات است.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت دانا به نشانی www.daanaa.ir مراجعه فرمایند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دانـــا

شرکت دانـــا (دانش آفرینان نیک اندیش) در سال 1391 به همت جمعی از متخصصان حوزه مدیریت و فناوری اطلاعات با هدف ارائه خدمات مشاوره و آموزش تأسیس گردید. مأموریت دانـــا، ارائه خدمات با کیفیت مشاوره و آموزش در حوزه‌های استراتژی و فناوری اطلاعات در راستای ایجاد ارزش تجاری پایدار برای مشتریان می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینکهای مرتبط:
http://www.daanaa.ir
وبسایت شرکت دانا
http://goo.gl/eKkrWh
لینک ثبت نام در دوره‌های تخصصی شرکت دانا
رویدادمرتبط های:

| آغاز دوره ITIL V3 Foundation شرکت دانا | پایان دوره ITIL V3 Foundation شرکت دانا | آغاز دوره PRINCE2 Foundation شرکت دانا | پایان دوره PRINCE2 Foundation شرکت دانا | آغاز دوره COBIT5 شرکت دانا | پایان دوره COBIT5 شرکت دانا | آغاز دوره MoP Foundation شرکت دانا | پایان دوره MoP Foundation شرکت دانا