اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394040825810361

استیکرهای تلگرامی با موضوع صنعت برق طراحی و منتشر شد

کد: 1394040825810361

https://goo.gl/FFLqLH

، ساری , (اخبار رسمی): سامانه تجهیزات صنعت برق ایران(ایکهربا) با توجه به استقبال کاربران ایرانی از اپلیکیشن پیام رسان تلگرام، استیکرهایی را با موضوع صنعت برق برای فعالان این صنعت طراحی کرده است.

استیکرهای جذاب برقی تلگرام

این استیکرها در حال توسعه و بهینه سازی هستند و هم اکنون در دسترس تمام مهندسین، پیمانکاران، صاحبان صنایع و فروشندگان این حوزه قرار دارد

به گزارش روابط عمومی سامانه تجهیزات صنعت برق ایران(ایکهربا)، با توجه به رشد اپلیکیشن‌های موبایلی پیام رسان در دنیا و استقبال قابل توجه کاربران ایرانی از نرم افزار تلگرام وبسایت ایکهربا استیکرهای تخصصی صنعت برق را برای کاربران تلگرام طراحی کرده است.

کاربران صنعت برق می‌توانند از استیکرهای طراحی شده برای این صنعت و مرتبط با مباحثی چون ایمنی، مصرف بهینه انرژی، روشنایی و نورپردازی مناسب، انرژی های تجدیدپذیر و شبکه های توزیع برق استفاده کنند.

این استیکرها در حال توسعه و بهینه سازی هستند و هم اکنون در دسترس تمام مهندسین، پیمانکاران، صاحبان صنایع و فروشندگان این حوزه قرار دارد.

جهت استفاده از این استیکرها کافیست کاربر با دستگاهی که تلگرام بر روی آن نصب است، بر روی لینک زیر کلیک کرده تا آن‌ها به استیکرهای پیش فرض تلگرام وی اضافه شود.

https://telegram.me/addstickers/ekahroba                                                                                                                     

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ایکهربا به نشانی www.ekahroba.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای کهربا

ایکهربا سامانه جامع اینترنتی در صنعت برق می باشد که حاصل 2 سال تلاش گروهی از متخصصین صنعت برق و IT بوده که به منظور ارائه خدمات به فعالان صنعت برق در حوزه های بازار، دولت و دانشگاه ثبت گردبد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته