اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394050146163550

دانشگاه امیرکبیر میزبان دومین سمینار سراسری مراکز تماس

کد: 1394050146163550

http://bit.ly/1Jkvclz

، تهران , (اخبار رسمی): دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمان‌ها، 14 مرداد 94 در دو بخش اصلی، بررسی دستارودهای نوین مدیریتی و فناوری به مدت 1 روز در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار می‌شود.

پوستر دومین سمینار سراسری مراکز تماس

در عصر اینترنت ،شبکه‌های اجتماعی و تجارت الکترونیک، حجم زیادی از خریدوفروش بدون ارتباط فیزیکی یا حضوری انجام می‌شود. لذا تنها مرکز تماس یا کال سنتر سازمان هستند که ذهنیت مشتری را از مجموعه شکل می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آمیزه، دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان در سازمان‌ها، 14 مرداد 94 در دو بخش اصلی، بررسی دستارودهای نوین مدیریتی و فناوری  به مدت 1 روز  در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این سمینار انتقال دانش و تجربیات روز دنیا در این صنعت به فعالین و علاقمندان آن است تا بتواند با ایجاد یک شبکه گسترده و پویا از فعالین این حوزه، هرچه بیشتر به ارتقاء سطح کیفی و کمی این حوزه کمک کنند.

مشتری در حال حاضر به عنوان با ارزش ترین دارایی هر سازمان و شرکتی محسوب می شود که برای بدست آوردن آن هزینه، زمان و انرژی بسیاری صرف شده است، پس حفظ این دارایی با ارزش همانند همه دارایی‌های دیگر از اهمیت بسزایی برخوردار است. برای بدست آوردن مشتری معمولا برنامه ریزی ها و روشهای زیادی در سازمان اعمال می‌شود ولی اکثرا برای نگهداری از مشتریان خیلی موفقیتی حاصل نمی‌کنند.

در عصر اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و تجارت الکترونیک، حجم قابل توجهی از مبادلات و خریدوفروش بدون ارتباط فیزیکی یا حضوری انجام می‌شود. پس برای مشتری که ساختمان، کارخانه، مدیران، نیروهای فنی یا فروش یک شرکت یا سازمان را شاید هیچ زمانی نبیند، تنها مرکز تماس یا کال سنتر مجموعه است که ذهنیت او را از سازمان شکل می‌دهد.

محل تلاقی مشتریان با سازمان بعد از اینکه اولین خرید یا اولین ارتباط موثر را برقرار کردند، معمولا مراکز ارتباط با مشتریان، خدمات پس از فروش، پشتیبانی و... و به زبان ساده تر مراکز تماس یا همان کال سنترها هستند. تمام تلاش برای به دست آوردن مشتری و نگهداری از آن باید در مراکز تماس سازمان نمودی کامل داشته باشد تا توسط مخاطبین قابل لمس باشد .

نگاه علمی و حرفه‌ای به مراکز تماس و همچنین استفاده از نیروهای کارآمد در این مراکز و از همه مهم‌تر تدوین استراتژی‌های مدرن برای مراکز تماس، شرکت‌ها، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و تمام سازمان‌های خدماتی را با سرعت قابل توجهی در این بازار پر رقابت از رقبای خود پیش خواهد انداخت.

تغییر نگرش به کال‌سنترها از یک کالای پرهزینه و بعضا تشریفاتی به یک ابزار کارآمد برای ایجاد درآمد و سود برای سازمان چه به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم از اهداف سمینار سراسری مراکز تماس است که می‌کوشد با کمک گرفتن از فعالان این حوزه، گامی بلند در پویایی این صنعت و رشد کیفی و کمی ارائه خدمات در کشور شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آمیزه

شرکت آمیزه، به عنوان تنها شرکت تخصصی در حوزه آموزش و مشاوره مراکز تماس در کشور فعالیت خود را با تمرکز بر علمی سازی طراحی و بهره برداری از مراکز تماس آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان