اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394051946583550

دومین سمینار سراسری مراکز تماس در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد

کد: 1394051946583550

https://goo.gl/SgNgbd

، تهران , (اخبار رسمی): دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادارسازی مشتریان در سازمان در دانشگاه امیرکبیر تهران با حضور بزرگان و متخصصان این صنعت برگزار شد. در این رویداد علمی -تخصصی یک روزه، چالش‌ها و تجربیات روز این حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دومین سمینار سراسری مراکز تماس در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شد .

سخنرانان در حوزه‌های مختلف مدیریتی و تکنولوژی، نظرات و تجربیات خود را ارائه کردند و شرکت‌های فعال در این بخش نیز، دستاوردهای نوین خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آمیزه ایده خلاق، سمینار سراسری مراکز تماس ICCS2015 برای دومین سال به صورت جامع‌تر در دانشگاه امیرکبیر تهران به همت شرکت آمیزه برگزار شد. در این سمینار یک روزه، مسائل اساسی و مهمی که در این صنعت بااهمیت وجود دارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمد علی قنادیان، مدیر برگزاری  و یکی از سخنرانان این سمینار ضمن ابراز رضایت از کیفیت برگزاری آن اظهار داشت: به رده‌های بالایی از اهدافی که از برگزاری این سمینار دنبال می‌کردیم رسیدیم و امیدواریم که بتوانیم از تجربیات دو سمینار برگزارشده برای اجرای بهتر رویدادهای بعدی بهره ببریم.

وی ضمن اشاره به اینکه این سمینار تنها رویداد تخصصی در حوزه مراکز تماس در کشور است، تصریح کرد: امیدواریم با کمک سایر متخصصان و فعالان در این صنعت بتوان با ایجاد یک شبکه از همکاران و کسانی که از خدمات مراکز تماس بهره میبرند و با انتقال دانش و تجربیات در این بخش، هرچه بیشتر به بالا رفتن سطح کیفی و کمی خدمات در این صنعت کمک کرد.

سمینار سراسری مراکز تماس در دو بخش مدیریت مراکز تماس و تکنولوژی‌های روز در این صنعت در کنار نمایشگاه محصولات و خدمات مراکز تماس چهارشنبه 14 مرداد 94برگزار شد و سخنرانان در حوزه‌های مختلف مدیریتی و تکنولوژی، نظرات و تجربیات خود را ارائه کردند و شرکت‌های فعال در این بخش نیز، دستاوردهای نوین خود را به نمایش گذاشتند.

قنادیان ضمن تشکر از تمام کسانی که در برگزاری این رویداد علمی همراه و همکار بودند، از شرکت‌های زیرا و سفیر آبی به دلیل حمایت‌ها و همچنین شرکت‌های آسیاتک، سامانه ارتباط باران، خدمات اول مبین  و گاتا که از حامیان این سمینار بودند تشکر ویژه‌ای به عمل آورد. 

در پایان این سمینار از چند از پیشکسوتان این صنعت نیز تجلیل به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت آمیزه

شرکت آمیزه، به عنوان تنها شرکت تخصصی در حوزه آموزش و مشاوره مراکز تماس در کشور فعالیت خود را با تمرکز بر علمی سازی طراحی و بهره برداری از مراکز تماس آغاز کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| دومین سمینار سراسری مراکز تماس با رویکرد وفادار سازی مشتریان