اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394052746804598

گل‌گیس با هدف اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات آرایشی و زیبایی آغاز به کار کرد

کد: 1394052746804598

http://j.mp/1Lt22ND

، تهران , (اخبار رسمی): مجموعه گل‌گیس با هدف اطلاع‌رسانی درست، به موقع و همیشگی در زمینه خدمات مرتبط با آرایش و زیبایی زنان، فعالیت خود را آغاز کرد. گل‌گیس مجموعه‌ای از سرویس‌های آنلاین است که در تلاش است فضایی جذاب، کاربردی و مفید برای خانم‌های ایرانی فراهم کند.

گل گیس کار خود را آغاز کرد

در فروشگاه گل‌گیس تنها محصولات مرتبط با زنان از جمله محصولات مرتبط با زیبایی و مد و لباس ارائه می‌شود و فروش سایر اقلام و کالاهای عمومی و غیرمرتبط با زنان ممنوع است

به گزارش روابط عمومی مجموعه گل‌گیس، فرشته جم، مدیر روابط عمومی این مجموعه درباره فعالیت اصلی گل‌گیس گفت: گل‌گیس، مرکز جامع معرفی خدمات سالن‌های زیبایی زنانه، آرایشگاه‌های زنانه، کلینیک‌های زیبایی زنانه و خدمات آرایشی و زیبایی به شمار می‌رود. در این فهرست که به نوعی با کاربرد دایرکتوری تخصصی ارائه می‌شود، صاحبان مشاغل مرتبط (آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی زنانه، کلینیک‌های زیبایی زنانه) می‌توانند با ثبت‌نام خود در سایت، یک صفحه اختصاصی برای معرفی نوع فعالیت و مجموعه‌شان داشته باشند. درج نام مجموعه، ساعات کاری، خدمات قابل ارائه، آدرس وب‌سایت و حساب شبکه‌های اجتماعی، آدرس و تلفن و اطلاعات تماس، نمونه کارها و اخبار مجموعه، از بخش‌هایی است که اعضا قابلیت استفاده از آنها را برای ساخت صفحه‌ای کامل درباره مجموعه خود در اختیار دارند.

وی افزود: به طور کلی تفاوت اصلی فهرست گل‌گیس با دایرکتوری‌های معمول در قابلیت به‌روزرسانی اطلاعات آن و درج نمونه کارها و اخبار جدید مجموعه‌های مختلف و تفاوت گل‌گیس با آگهی‌نامه‌های معمول نیز، در عدم نیاز به درج متوالی آن اطلاعات است و البته مهم‌‌تر از همه اینکه گل‌گیس می‌کوشد تا ارائه‌دهنده یک فهرست تخصصی در زمینه آرایش و زیبایی باشد و وارد موارد و مسائل متفرقه و عمومی نشود.

جم، همچنین در خصوص فروشگاه گل‌گیس گفت: این فروشگاه دومین سرویس ارائه‌شده از سوی مجموعه گل‌گیس است که کوشیده‌ شده تا فضایی اختصاصی ویژه خانم‌های ایرانی ایجاد شود. در این فروشگاه تنها محصولات مرتبط با زنان از جمله محصولات مرتبط با زیبایی و مد و لباس ارائه می‌شود و فروش سایر اقلام و کالاهای عمومی و غیرمرتبط با زنان ممنوع است.

مدیر روابط عمومی گل‌گیس در خصوص آخرین قسمت سایت که مجله گل‌گیس نام دارد، گفت: مجله گل‌گیس سومین و آخرین سرویس ارائه‌شده از سوی مجموعه گل‌گیس است. در مجله گل‌گیس شما می‌توانید به مقالات مفیدی در زمینه آرایش و زیبایی، مد و لباس و سلامت جسم و روح دست یابید. مخاطبین در مجله گل‌گیس خانم‌های ایرانی هستند و سعی شده با ارائه مطالب کاربردی، کمکی در راستای کسب اطلاعات مفید و افزایش دانش مخاطبان صورت گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از وب‌سایت گل‌گیس به آدرسgolgis.com  مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گل گیس

گل‌گیس مجموعه‌ای از سرویس های گوناگون، ویژه خانوم‌های ایرانی است. گل‌گیس در سه زمینه معرفی خدمات سالن‌های آرایش و کلینیک‌های زیبایی زنانه، فروش محصولات مرتبط با زنان و ارائه مطالب جذاب و کاربردی در قالب مجله آنلاین، به پوشش نیازهای کاربران خود در این زمینه‌ها بپردازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بهداشت و درمان