اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394062547671501

خرید بی واسطه محصولات هنرمندان به صورت آنلاین میسر شد

کد: 1394062547671501

http://j.mp/1KqTLd9

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترنتی دست‌سازه‌های هنری پروانه آرت باهدف معرفی محصولات هنرمندان و ایجاد بستری برای خرید بی واسطه این محصولات فعالیت خود را آغاز کرد.

پروانه آرت شروع به کار کرد

در ایران هنرمندان بسیاری هستند که در شبکه‌های اجتماعی محصولات خود را به فروش می‌گذارند، اما استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای فروش محصولات دست‌ساز چندان حرفه‌ای نیست.

به گزارش روابط عمومی پروانه آرت، هنرمندان همچنین در این فروشگاه اینترنتی می‌توانند به صورت رایگان و با ادبیات‌ خاص‌شان خود را معرفی کرده و صفحه شخصی داشته باشند و علاوه بر آن می‌توانند توضیحات و عکس محصول خود را در صفحه شخصی خود قرار داده و همیشه آن را به‌روزرسانی کنند.

پوریا کریمی، مدیرعامل پروانه آرت با بیان اینکه این فروشگاه بعد از 4 ماه کار شبانه‌روزی تیم پروانه بر روی محصول و تحلیل بازار در قالب سایت عرضه شده است، افزود: «در ایران هنرمندان بسیاری هستند که در شبکه‌های اجتماعی محصولات خود را به فروش می‌گذارند، اما استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای فروش محصولات دست‌ساز چندان حرفه‌ای نیست. کاربران نیاز دارند تا برای خرید محصولات نمونه‌های مشابه آن را نیز ببینند و اگر نیاز به محصول خاصی دارند آن را به راحتی پیدا کنند. همچنین فرآیند سفارش و دریافت کالا در شبکه‌های اجتماعی امنیت ندارد و مشکلات بسیاری برای افراد ایجاد می‌کند. از سوی دیگر مدیریت سفارش‌ها و پرداخت‌ها در فضایی مانند شبکه اجتماعی برای هنرمندان سخت است.  برهمین اساس ما تلاش کرده ایم امکانی را فراهم کنیم که هنرمندان در پنل شخصی خود اطلاعات محصول و عکس آن را گذاشته و به راحتی حساب‌ها و سفارش‌های خود را مدیریت کنند.»

وی با تاکید براینکه شناخت هنرمند کمک بزرگی به درک محصول هنری می‌کند، تصریح کرد: «در ایران بازار روبه‌رشدی در زمینه دست‌سازه‌ها، هنر و صنایع دستی وجود دارد که از درآمد سالیانه آن 144 میلیون دلار مربوط به فروش آفلاین و 10 میلیون دلار مربوط به فروش آنلاین است که درصد رشد سالیانه 23 درصدی دارد.»

گفتنی است، این سایت برای جلوگیری از پراکندگی در شروع کار با محصول کیف کارش را شروع کرده است و در نظر دارد با گذر زمان محصولات جدید در مجموعه‌های دیگر را نیز به سایت اضافه کند و علاقه‌مندان برای دسترسی به پروانه آرت می‌توانند به ادرس ParvanehArt. com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پروانه آرت

پروانه بازاری برای خرید و فروش مستقیم دست سازه ها و آثار منحصر به فرد هنری است که توسط آن هنرمندان می توانند به راحتی و با کمک ما آثار خود را با برند خود معرفی کرده و با علاقه مندان آن ها ارتباط برقرار کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | صنایع دستی