اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092550651501

خرید دست‌سازه‌های هنری به صورت آنلاین میسر شد

کد: 1394092550651501

https://goo.gl/o9D6z5

، تهران , (اخبار رسمی): «پروانه آرت» یکی از تازه‌ترین پروژه‌های فضای استارتاپی ایران است که این امکان را برای هنردوستان فراهم می‌کند تا به صورت آنلاین آثار هنرمندان را ببینند و انتخاب کنند.

«پروانه آرت» یکی از تازه ترین پروژه های فضای استارتاپی ایران در زمینه خرید دست سازه های هنری است.

اکنون، صادرات صنایع دستی سالانه به طور متوسط 700 میلیون دلار ارز‌آوری برای کشور دارد که این رقم با نرخ رشدی حدود 23 درصد برای سال‌های آینده پیش‌بینی می‌شود

به گزارش روابط عمومی پروانه آرت، این پلت‌فرم امکان خرید آنلاین و البته مستقیم را برای کاربران فراهم می‌سازد. در این کسب‌وکار آنلاین این امکان وجود دارد تا هنرمندان برند و فعالیت خود را معرفی کرده و محصولات خود را برای فروش عرضه کنند.

پوریا کریمی، مدیر‌عامل پروانه آرت، در رابطه با نحوه شکل‌گیری این ایده گفت: «هنردستی و دست‌سازه قدمتی طولانی در تاریخ ما دارد. در چند سال اخیر استقبال و اقبال این محصولات بین مردم افزایش یافته و این در حالی‌ است که فضای مناسبی که در شان هنر و هنرمند باشد، برای عرضه این آثار وجود ندارد. ما تصمیم گرفتیم راه‌حلی برای این موضوع پیدا کنیم و با هنرمندان زیادی صحبت کردیم تا با دغدغه‌ها و مشکلات آنها آشنا شویم. همچنین مدل‌های مشابهی را که در دنیا مورد استفاده قرار گرفته بود بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم پروانه آرت را برای هنرمند ایرانی راه‌اندازی کنیم.»

بیش از 300 فروشگاه آفلاین برای عرضه این محصولات وجود دارد، ولی گاهی دیده می‌شود که اصالت نام و برند هنرمند فراموش و وجود واسطه‌ها در این مسیر باعث افزایش چند برابری قیمت محصول می‌شود، در حالی که هیچ نفعی برای صاحب اثر ندارد. این افزایش قیمت باعث کاهش علاقه مردم و دلسردی هنرمند می‌شود و در این میان فقط کسانی که نقش دلال را دارند سود می‌کنند.

پروانه‌ آرت سعی دارد تنها یک فروشگاه نباشد، به طوری که کارشناسان این مجموعه همراه هنرمند خواهند بود و به او کمک می‌کنند تا درک درستی از بازار داشته باشد. همچنین یکی از اصول مهم پروانه آرت معرفی هنرمند و کمک به بیشتر شناخته شدن و برندسازی آنهاست، زیرا آنها همیشه صاحبان معنوی محصولاتشان خواهند بود.

کریمی با بیان اینکه ایجاد رضایت و تجربه خوب برای هنرمند و هنردوست برای ما حائز اهمیت بسیاری است، ادامه داد: «تلاش ما بر این است که با دقت و حساسیت در کیفیت کالا و ایجاد تنوع در محصولات رضایت خاطر بیشتری برای خریداران ایجاد کنیم. همچنین سهولت و امنیت خرید در این پلتفرم از دیگر ویژگی‌های این سایت است.»

در حال حاضر بیش از 2000 صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی مختلف وجود دارد که دست‌سازه‌های هنری را به فروش می‌رسانند، ولی اصولا فضا و ساختار این شبکه‌ها برای خرید و فروش ساخته نشده و همین موضوع مشکلات زیادی برای طرفین ایجاد کرده است که بی‌اعتمادی نسبت به خرید و مشکلات برای واریز مبلغ از جمله این مشکلات است.

اکنون، صادرات صنایع دستی سالانه به طور متوسط 700 میلیون دلار ارز‌آوری برای کشور دارد که این رقم با نرخ رشدی حدود 23 درصد برای سال‌های آینده پیش‌بینی می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با همراهی کاربران و هنرمندان، پروانه آرت بتواند روزی سفیر هنر ایرانی در خارج از مرزهای کشور باشد تا فرهنگ و اصالت هنر ایرانی را بیش از پیش به جهانیان معرفی کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پروانه آرت

پروانه بازاری برای خرید و فروش مستقیم دست سازه ها و آثار منحصر به فرد هنری است که توسط آن هنرمندان می توانند به راحتی و با کمک ما آثار خود را با برند خود معرفی کرده و با علاقه مندان آن ها ارتباط برقرار کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]