اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394062847744667

نخستین استارتاپ ویکند سبز در تهران برگزار می‌شود

کد: 1394062847744667

https://goo.gl/drxELg

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ ویکند سبز با هدف مطرح کردن و اجرای ایده‌های مختلف برای حفظ محیط زیست در تاریخ 27، 28 و 29 آبان ماه امسال همزمان با هفته جهانی کارآفرینی با محورهای محیط زیست، انرژی های پاک و منابع طبیعی برگزار می شود.

اولین استارتاپ ویکند سبز در تهران برگزار میشود

افرادی که علاقه‌مند به محیط زیست هستند و دغدغه آن را دارند، اگر ایده‌های سبزی دارند که می‌تواند به محیط زیست کمک کند و در صورتی که دنبال یک تیم حرفه‌‌ای برای تجاری‌سازی ایده خود باشند، می‌توانند در نخستین استارتاپ ویکند سبز تهران شرکت کنند

به گزارش روابط عمومی استارتاپ ویکند سبز، سروناز آرین فر یکی از مسوولان برگزاری این رویداد گفت: «طبیعت بزرگترین خانه ی زندگی ماست. جزء به جزء تن این کره خاکی در تعاملی شگرف هستند تا بتوانند شرایط را برای ادامه ی حیات بشر مهیا کنند و امروز جهان ما، در بحرانی ترین روزهای خود به سر می برد.متاسفانه، جهان امروز از خطرناکترین آلاینده ها، مدفون شده در زیر خروارها زباله، تغییرات ناهمگون آب و هوایی، خاک خشک و ویران برخوردار است و تخریب های حاصل از فعالیت های بشر، بیش از پیش این کره  خاکی را تهدید می کند. برهمین اساس ما باید ادای دین خود را به زمین و محیط زیست مان انجام دهیم تا به نجات و حفظ آن کمک کنیم.»

وی افزود:«افرادی که علاقه‌مند به محیط زیست هستند و دغدغه آن را دارند، اگر ایده‌های سبزی دارند که می‌تواند به محیط زیست کمک کند و در صورتی که دنبال یک تیم حرفه‌‌ای برای تجاری‌سازی ایده خود باشند، می‌توانند در نخستین استارتاپ ویکند سبز تهران شرکت کنند.»

آرین فر با بیان اینکه استارتاپ ویکند سبز زمینه را برای مطرح کردن و اجرای ایده‌هایی در جهت حفظ محیط زیست و داشتن کسب‌و‌کاری سبز و دوستدار محیط زیست آماده می‌کند، تصریح کرد: «مربیان استارتاپ ویکند سبز، افراد خبره با تخصص‌های متفاوت از قبیل کارآفرینی، کسب‌ وکار، فنی و برنامه‌نویسی، طراحی، انرژی و محیط زیست هستند که تجربیات و راهنمایی های خود را با مخاطبین این رویداد یعنی فعالان حوزه محیط زیست، دارندگان ایده‌های سبز، مدیران تجاری، متخصصان کسب‌وکار، سرمایه‌گذاران، برنامه‌نویسان، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیکی در میان می گذارند.»

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی- تجربی در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، علاقه‌مندان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل دهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند. در روز اول ایده‌ها مطرح شده و برترین آنها برای اجرا انتخاب می‌شوند. در روز دوم، شرکت‌کنندگان به تیم‌های 7 یا 8 نفره تقسیم شده و هر گروه سعی می‌کند ایده‌ای را پخته‌تر کرده و به مرحله اجرا برساند. در روز سوم، تیم‌ها کارهای تکمیل شده خود را به هیات داوران ارائه داده و پس از سوال و جواب داوران، تیم‌های اول، دوم و سوم انتخاب می‌شوند و جوایزی برای ادامه کسب‌وکار خود دریافت می‌کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی رویداد استارتاپ ویکند سبز به آدرس  www.swgreen.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استارتاپ ویکند سبز

اولین استارتاپ ویکند سبز تهران در تاریخ‌های 27، 28 و 29 آبان ماه 1394 همزمان با هفته جهانی کارآفرینی برگزار می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

محیط زیست | مسابقه و فراخوان

رویدادمرتبط های:

| آغاز برگزاری رویداد استارتاپ ویکند سبز | پایان رویداد استارتاپ ویکند سبز