اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394071648244709

برج میلاد تهران عطر قهوه گرفت

کد: 1394071648244709

https://goo.gl/QJVjK6

، تهران , (اخبار رسمی): چهارمین جشنواره قهوه، کاکائو و صنایع وابسته کافکس ایران 2015 (مهرگان قهوه ایران) از 14تا 17مهرماه امسال از ساعت 15 تا 22 در برج میلاد تهران با حضور 32 شرکت داخلی و خارجی تولید، فرآوری، بسته بندی و صنایع مرتبط با قهوه در برج میلاد تهران برگزار شد.

در این نمایشگاه و جشنواره، علاوه بر نمایندگانی از صنعت و تجارت قهوه در کشورمان، نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، مالزی، مجارستان، سوئیس، انگلستان، فرانسه و ترکیه شرکت کردند.

همچنین نهادها، رسانه ها و موسسات مرتبط با قهوه از جمله انجمن قهوه استرالیا، انجمن قهوه اروپا، World Barista Championship استرالیا و Coffee TALK آمریکا مشارکت فرهنگی داشتند.

همچنین در این جشنواره، انجمن فرهنگی قهوه ایران که در مرحله عضوگیری است، معرفی شد.

هدف از برگزاری این جشنواره و نمایشگاه، معرفی و ارتقای صنعت قهوه و کاکائو در ایران، با توجه به پتانسیل این صنعت در زمینه صادرات غیرنفتی و توانمندی شرکت های داخلی عنوان شده است. با توجه به اینکه به تازگی فعالیت های بیشتری در زمینه فرآوری قهوه در کشور صورت می گیرد، این جشنواره سعی دارد ظرفیت شرکت های داخلی را در این زمینه معرفی کند.

سر و سامان دادن به دومین تجارت بزرگ دنیا بعد از نفت در کشور و افزایش سهم ایران در بازارهای جهانی از اهداف دیگر این جشنواره به شمار می رود.

یکی از برنامه های اختصاصی چهارمین جشنواره کافکس ایران، ذائقه سنجی مردم در زمینه قهوه بود. توجه به انواع قهوه مصرفی در کشور و آشنایی مردم با برندها و شیوه های گوناگون تهیه یک فنجان قهوه خوب، کیفیت محصولی را که در اختیار مردم قرار می گیرد، ارتقا خواهد داد.

استقبال مردم از این دوره و ادوار گذشته این نمایشگاه نشان دهنده اقبال آنان نسبت به این نوشیدنی است. هرچند در حال حاضر، قهوه جزو کالاهای لوکس محسوب می شود و یکی از خواسته های تولیدکنندگان قهوه در کشور نیز خارج کردن این کالا از رده کالاهای لوکس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کافکس ایران

گروه اشراق در سال 1379 به منظور ارتقای فرهنگ ایرانیان در سراسر دنیا تاسیس شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| پایان برگزاری چهارمین جشنواره قهوه، کاکائو و صنایع وابسته | آغاز برگزاری چهارمین جشنواره قهوه، کاکائو و صنایع وابسته