اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394072048330487

کیش؛ میزبان هجدهمین کنفرانس شیمی فیزیک ایران

کد: 1394072048330487

https://goo.gl/5EGxPg

، تهران , (اخبار رسمی): هجدهمین کنفرانس شیمی فیزیک ایران با همکاری دانشکده شیمی دانشگاه تهران، دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و انجمن شیمی ایران، 14 تا 17 اسفند 1394 در جزیره کیش برگزار‌ می‌شود.

با توجه به ماهیت بین‌رشته‌ای و چندرشته‌ای شیمی و فیزیک، تمامی استادان، دانشجویان و پژوهشگران از رشته‌های فیزیک، بیوشیمی، بیوفیزیک، بیوانفورماتیک و سایر رشته‌های مرتبط می‌توانند نتایج تحقیقات و تجربیات خود را در این کنفرانس ارائه دهند تا زمینه همکاری‌های علمی و تبادل دیدگاه‌های فی‌مابین در محیطی علمی فراهم شود. هدف از برگزاری این گردهمایی ایجاد فرصتی جهت ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی – پژوهشی در حوزه شیمی و فیزیک می‌باشد.

هجدهمین کنفرانس شیمی فیزیک در حالی برگزار می‌شود که حضور پژوهشگران و استادان این حوزه با ارائه دستاوردهای علمی، زمینه برقراری ارتباط و تبادل دانش و تجربیات بین فعالان این حوزه را فراهم کرده است.

گفتنی است که شروع ثبت‌نام جهت شرکت در کنفرانس از 20 مهرماه 94 و آخرین مهلت ارسال مقالات 15 دی‌ماه 94 می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت http://physchem18.kntu.ac.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران

سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه برنامه‌ریزی، اداره و هدایت کلیه امور دانشجویی دانشگاه از جمله امور رفاهی، بهداشت و درمان، مشاوره دانشجویی، امور انضباطی و سیاست‌گذاری و فراهم کردن تمهیدات لازم برای تأمین نیازهای رفاهی دانشجویان را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]