اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092250360043

با حضور دبیر شورای نظارت بر نشریات جهاد دانشگاهی

سامانه مدیریت یکپارچه نشریات (سمینا) رونمایی شد

کد: 1394092250360043

http://j.mp/1OpsY2v

، تهران , (اخبار رسمی): مراسم رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه نشریات (سمینا) با حضور دبیر شورای نظارت بر نشریات جهاد دانشگاهی در پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی انجام شد.

صفحه اول سامانه سمینا

در این مراسم پس از معرفی ویژگی‌های سامانه مذکور، هدف اصلی از طراحی و راه‌اندازی این سامانه مکانیزه شدن کلیه فرآیندهای مدیریت و انتشار الکترونیکی مجلات علمی عنوان شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده ICT جهاد دانشگاهی، سامانه مدیریت یکپارچه نشریات (سمینا) که به تازگی توسط مرکز خدمات تخصصی توسعه نرم‌افزار این پژوهشکده طراحی و راه‌اندازی شده است با حضور علی آیینه‌ساز، مدیرکل روابط عمومی و دبیر شورای نظارت بر نشریات جهاد دانشگاهی رونمایی شد.

در این مراسم پس از معرفی ویژگی‌های سامانه مذکور، هدف اصلی از طراحی و راه‌اندازی این سامانه مکانیزه شدن کلیه فرآیندهای مدیریت و انتشار الکترونیکی مجلات علمی عنوان شد. در ادامه پس از شمرده شدن مزیت‌های رقابتی سامانه، عنوان شد که در فاز بازاریابی سامانه نیز تاکنون پیاده‌سازی برای 13 نشریه صورت گرفته است.

در این مراسم که مدیر اداره ارتباط با مخاطبین روابط عمومی جهاد دانشگاهی، رئیس، مدیر انتشارات و کارشناسان پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی نیز حضور داشتند، علی آیینه‌ساز پیشنهاد  داد، تبادل اطلاعات علمی با همکاری مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) این سامانه برای تمامی نشریات متعلق به SID پیاده‌سازی شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.saminatech.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی

هسته اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی از سال 1372 و با ایجاد گروه پژوهشی مخابرات شکل گرفت و به تدریج و طی سالهای بعد با توسعه فعالیتهای تحقیقاتی این مجموعه و تشکیل دو گروه پژوهشی جدید با نامهای «دیجیتال» و «توسعه مدلهای کسب و کار فناوری اطلاعات» زمینه شکل گیری رسمی این پژوهشکده فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]