اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394092250370043

با تایید پایگاه بین‌المللی نمایه‌سازی

فصلنامه JIST نمایه شد

کد: 1394092250370043

https://goo.gl/pgSwTD

، تهران , (اخبار رسمی): فلصنامه علمی پژوهشی Journal of Information Systems and Telecommunication در پایگاه بین‌المللی نمایه‌سازی Indexcopernicus نمایه شد.

لوگوی پایگاه بین‌المللی نمایه‌سازی Indexcopernicus

Copernicus یک منبع اطلاعات علمی مبتنی بر وب است که از سال 1999 تأسیس شده و یک ابزار اساسی برای دانشمندان، محققان و سازمان‌های دولتی فراهم کرده است

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی فصلنامه (Journal of Information Systems and Telecommunication (JIST  در پایگاه بین‌المللی Copernicus نمایه شد.

شیرین گیلکی، مدیر انتشارات این مرکز گفت: ثبت‌نام و درخواست برای نمایه‌شدن در سایت مذکور در دسامبر 2014 با هدف افزایش خوانایی مقالات فصلنامه و معرفی در سطح بین‌المللی انجام شد. پس از ارسال نشریات به‌صورت الکترونیکی و چاپی به کشور لهستان، در اکتبر 2015 موافقت لازم در این خصوص از سوی پایگاه مربوطه اعلام شد و از این پس فصلنامه علمی پژوهشی JIST که توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی منتشر می‌شود، در فهرست Master Journal List این پایگاه به نشانی www.indexcopernicus.com نمایه خواهد شد.

وی اشاره کرد: این پایگاه، نشریات علمی را بر اساس شاخص‌های مختلف ارزیابی می‌کند و در این بررسی که توسط داوران و متخصصان Copernicus انجام شده، فصلنامه JIST امتیاز 83/58 را کسب کرده است.

گیلکی افزود: این فصلنامه پیش از این در پایگاه‌های استنادی علوم جهان اسلام، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، بانک اطلاعات نشریات کشور (مگیران) و مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) نیز نمایه می‌شده است.

وی در خصوص این پایگاه بین‌المللی نمایه‌سازی گفت: Copernicus یک منبع اطلاعات علمی مبتنی بر وب است که از سال 1999 تأسیس شده و یک ابزار اساسی برای دانشمندان، محققان و سازمان‌های دولتی فراهم کرده است. این پلت‌فرم آنلاین، یک گروه پژوهشی مجازی است که با هدف بهره‌وری علمی تشکیل شده و یک محیط تحقیقاتی کامل است که ابزار مورد نیاز برای تحقیقات بین‌المللی را ایجاد می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی

هسته اصلی پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی از سال 1372 و با ایجاد گروه پژوهشی مخابرات شکل گرفت و به تدریج و طی سالهای بعد با توسعه فعالیتهای تحقیقاتی این مجموعه و تشکیل دو گروه پژوهشی جدید با نامهای «دیجیتال» و «توسعه مدلهای کسب و کار فناوری اطلاعات» زمینه شکل گیری رسمی این پژوهشکده فراهم گردید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | رسانه‌ها