اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394101951514941

موسسه توسعه آینده برتر برگزار می‌کند

کارگاه‌های حمایتی خیاطی برای بانوان سرپرست خانوار در تهران

کد: 1394101951514941

https://goo.gl/u9vhr2

، تهران , (اخبار رسمی): برگزاری دوره‌های کاربردی خیاطی زنان سرپرست خانوار با هدف توانمندسازی و ایجاد فرصت‌های شغلی آنان در «موسسه توسعه آینده برتر» ادامه دارد. این دوره‌ها با اهتمام به ایجاد روحیه خودباوری بانوان سرپرست خانوار و به منظور اهداف عام‌المنفعه در این موسسه در حال اجراست و برای 6 ماهه اول سال 1395هنرجو می‌پذیرد.

کارگاههای حمایتی خیاطی " توسعه آینده برتر "

تجهیز و راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی موسسه «توسعه آینده برتر» با سرمایه بخش خصوصی، تنها با اهداف عام‌المنفعه و در جهت گسترش حس نوع‌دوستی و حمایت از بنیان خانواده انجام شده است که استمرار آن باعث اشتغالزایی پایدار و درآمدزایی بلندمدت برای گروه‌های هدف خواهد بود

مدیر موسسه توسعه آینده برتر در جمع هنرجویان این کارگاه‌ها گفت:  توانمندسازی، آموزش و اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار و گروه‌های حمایت‌پذیر از مهم‌ترین اولویت‌های «توسعه آینده برتر» است و بر همین اساس تا پایان سال جاری همچنان به پذیرش و ثبت‌نام این افراد برای 6 ماهه اول سال 1395 تاکید داریم.

شاهین‌نیا با اشاره به نیاز حمایتی در بین طبقات مختلف اجتماعی تاکید کرد: تجهیز و راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی موسسه آینده برتر با سرمایه بخش خصوصی تنها با اهداف عام‌المنفعه و در جهت گسترش حس نوع دوستی و حمایت از بنیان خانواده انجام شده است و استمرار آن باعث اشتغالزایی پایدار و درآمدزایی بلندمدت برای گروه‌های هدف خواهد شد.

او ضمن اعلام حمایتی بودن دوره‌ها و امکانات این مرکز افزود: دوره‌های آتی «توسعه آینده برتر»  مانند دوره آموزشی قنادی و شیرینی‌پزی و دوره رزین و دکوپاژ ویژه عید نوروز از ابتدای بهمن ماه تا پایان سال جاری در این مرکز دایر خواهد بود و دوره‌های حمایتی بعدی نیز با توجه به درخواست و استقبال هنرجویان تدوین و اجرا می‌شود.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای هنرجویان این دوره، از آنان خواست برای رسیدن به اهداف مشخص  در زمینه رشد فردی  و استقلال خانواده خود تلاش بیشتری نشان دهند و در این مسیر از توصیه‌های کارشناسان مشاوره و مددکاری  موسسه توسعه آینده برتر استفاده کنند.

گفتنی است طرح حمایتی کارگاه‌های خیاطی موسسه توسعه آینده برتر از ابتدای سال جاری در حال برگزاری است و اولین گروه از هنرجویان این طرح  با موفقیت، در حال آموزش و استعدادیابی در دوره‌های مذکور هستند. موسسات خیریه  و مردمی، جهت معرفی و ثبت‌نام علاقه‌مندان می‌توانند با شماره26327012 - 021روابط عمومی موسسه توسعه آینده برتر تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توسعه آینده برتر

توانمندسازی حتی یک آموزش نیست، «آینده برتر» فقط قدم اول را آموزش می‌داند و دیده‌بانی ومربیگری همراهانش را تا پایان خوش این فرآیند از وظایف مهم خود می‌داند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کار و استخدام | مد و لباس