اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394111152474608

جشنواره تخفیف 50 درصدی خرید کتاب به مناسبت دهه فجر

کد: 1394111152474608

https://goo.gl/iVQ4oW

، تهران , (اخبار رسمی): انتشارات جنگل به مناسبت دهه فجر، تخفیف‌های 50 درصدی برای خرید کتاب از این انتشارات در نظر گرفته است. این تخفیف، کتاب‌های حوزه زبان و حقوق را دربر می‌گیرد.

جشنواره تخفیف 50 درصدی خرید کتاب به مناسبت دهه فجر

به گزارش روابط عمومی  انتشارات جنگل، مجتبی سجاد، مدیرعامل این انتشارات، در این راستا گفت: «انتشارات جنگل، در ایام دهه فجر کتاب‌های زبان انگلیسی را با تخفیف 50 درصد و کتاب‌های حقوق را با تخفیف 20 درصد به فروش می‌رساند.»

وی با بیان اینکه از این جشنواره استقبال بسیار خوبی شده است، افزود: «انتشارات جنگل از آذرماه سال 1369 فعالیت خود را در دو حوزه تخصصی زبان خارجی و حقوق آغاز کرده است اما در راستای خدمت به نویسندگان تخصصی در حوزه‌های مختلف نیز چنانچه کتابی در اختیار این نشر قرار گرفته و مورد پذیرش واقع گردد، انتشارات جنگل حاضر است با هزینه نویسنده اقدام به چاپ و نشر کتاب کند ، به‌طوریکه طی همکاری با نهاد های ملی و ارگان های دولتی نظیر بانک مرکزی ، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، قوه قضاییه و همچنین شرکتهای بزرگ بخش خصوصی آثارمختلفی به چاپ و تولید رسیده است.»

قابل ذکر است، فروشگاه مرکزی انتشارات جنگل، این تخفیف را جهت خریداران کتاب در نظر گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  به آدرس www.junglepub.org  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات جنگل

انتشارات جنگل با تکیه بر 3 دهه سابقه فعالیت و در اختیار داشتن امکانات مدرن و پیشرفته، پرسنل مجرب ، با بهره­ مندی از توان فنی و ظرفیت­ های موجود، بستری مناسب برای تبادل اندیشه و همکاری با شما سروران گرانقدر را فراهم نموده و همواره آرزو و خواسته قلبی ما بهترین کیفیت، نازلترین قیمت و تخفیف استثنایی در تولید و خدمت­ رسانی به جامعه علمی و دانشگاهی کشور اسلامی و عزیز ایران بوده و هست. وبسایت چاپخانه انتشارات جنگل: https://jangal.press/ وبسایت انتشارات جنگل: https://jangal.com/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
https://telegram.me/junglepub
کانال تلگرام انتشارات جنگل
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | حراج و تخفیف

رویدادمرتبط های:

| آغاز تخفیف خرید کتاب از انتشارات جنگل | پایان تخفیف خرید کتاب انتشارات جنگل