اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394112552954683

عکاسی از خوراکی‌ها چه طعمی دارد؟

کد: 1394112552954683

http://j.mp/1XsMIsr

، تهران , (اخبار رسمی): هنر عکاسی ترکیبی از دو کلمه یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است. این هنر دشواری‌ها و سختی‌های خود را دارد. به عنوان مثال یکی از دشواری‌های عکاسی از غذا این است که بو و طعم غذا را انعکاس نمی‌دهد، بنابراین عکاسی از غذا باید با ظرافت و دقت بالا صورت گیرد.

عکس‌های فوق‌العاده از آشپزی و خانواده‌ی آشپز ایرانی در وبسایت رنگیتر

به گزارش روابط عمومی رنگیتر، این سایت مجموعه عکس‌هایی از غذاها را که از سوی عکاسان ماهنامه سانازسانیا گرفته شده، در اختیار عموم قرار داده است. این مجموعه عکس شامل عکس‌های فوق‌العاده‌ای برای پس‌زمینه‌، تابلو و هدر وب‌سایت است که در دسته‌بندی تصاویر پس‌زمینه قرار می‌گیرند.

مجموعه رنگیتر همچنین در حال اضافه کردن عکس‌های بیشتری به این مجموعه عکس است و در حال حاضر بیش از 400 عکس از غذاهای ایرانی و خارجی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. موضوعاتی که تاکنون عکاسی شده‌اند شامل آش و آبگوشت، اردور، غذاهای سنتی آمریکای لاتین، پاستا، پلو، چاشنی‌ها، خوراک، خورشت، غذاهای دریایی، دسر، دلمه، ساندویج، سوپ، شامی، شیرینی، صبحانه، کباب، کتلت، کوفته، کوکو، کیک، غذاهای گوشتی، مرغ و نوشیدنی‌ها می‌شود.

گفتنی است که در کنار مجموعه عکس‌های غذا، مطلب آموزشی درباره فوت و فن عکاسی از خوراکی‌ها قرار داده شده است که می‌توان از طریق لینک رنگیتر به آن دسترسی داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس  www.rangitar.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رنگیتر

رنگیتر وب سایتی برای جستجو و انتخاب با کیفیت‌ترین عکس‌ها جهت استفاده در چاپ، طراحی، تهیه گزارش و .....میباشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]