اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394120553570428

بنیانگذار جشنواره موبایل اعلام کرد:

جشنواره وب و موبایل محرکی برای ایجاد انگیزه رقابت میان توسعه‌دهندگان این صنعت

کد: 1394120553570428

http://j.mp/1QeViJT

، تهران , (اخبار رسمی): هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران با هدف رشد اکوسیستم موبایل و اپلیکیشن موبایل در ایران در تاریخ 3 اسفند در کتابخانه ملی به کار خود پایان داد. گفتنی است که جشنواره وب در 4گروه اصلی و جشنواره موبایل در 13 گروه اصلی برگزار شد.

هشتمین جشنواره وب و موبایل

شایان شلیله، بنیانگذار جشنواره وب، درباره وجه تمایز این جشنواره در مقایسه با سال‌های پیش گفت: «ثبت‌نام برای شرکت‌کنندگان در جشنواره در یک سایت واحد صورت می‌گیرد، این در حالی است که در سال‌های گذشته شرکت‌کنندگان باید در دو سایت ثبت‌نام خود را انجام می‌دادند.»

داوری این جشنواره به دو صورت و با رای مردمی و همچنین رای داوران انجام گرفت. رضا الفت‌نسب، دبیر انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی و دبیر اجرایی جشنواره وب و موبایل ایران درباره داوری این جشنواره گفت: «از مراکز دولتی و خصوصی مانند مرکز توسعه تجارت الکترونیک و مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت کرده‌ بودیم که بر نحوه داوری این جشنواره نظارت داشته باشند.»

میلاد احرام‌پوش، بنیانگذار جشنواره موبایل‌ نیز درباره دستاوردهای این جشنواره گفت: «یکی از دستاوردهای جشنواره وب و موبایل توجه به کاربردپذیری و تجربه کاربری است که پیش از این به آن توجه نمی‌شد، اما در حال حاضر بسیاری از سایت‌های شرکت‌کننده در این جشنواره به این موضوع توجه و آن را رعایت می‌کنند.»

او همچنین درباره هدف از برگزاری این جشنواره گفت: «هدف اصلی جشنواره رشد اکوسیستم موبایل و اپلیکیشن موبایل در ایران و دادن انگیزه رقابت به توسعه‌دهندگان وب و موبایل بود.»

این جشنواره به همت انجمن صنفی کسب‌وکار اینترنتی و با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان، جیرینگ و دیجی‌کالا، شبکه تبلیغات اینتورک، اخبار رسمی و ... برگزار شد. حامیان دولتی این جشنواره مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، مرکز رسانه‌های دیجیتال، ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و سازمان فناوری اطلاعات و حامیان خصوصی آن آژانس رسانه‌ای اخباررسمی و شرکت دیجی‌کالا بودند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره می‌توانند به آدرس www.iwmf.ir مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

به استناد مادة 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و در اجرای آیین‌نامه انجمن‌های صنفی و کانون های مربوط و به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارفرمایان که خود متضمن حفظ منافع جامعه نیز باشد ؛ این انجمن صنفی تشکیل می‌گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]