اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1394121354015117

آشپزی در خانه آسان می‌شود

کد: 1394121354015117

http://j.mp/1M12Vyi

، تهران , (اخبار رسمی): آشپزی بعد از یک روز پرمشغله گاهی بسیار دشوار است و ممکن است سوالاتی برای افراد و مخصوصا خانم‌ها پیش بیاید که چه غذایی بپزند؟ غذای جدید یا یک غذای تکراری؟ اصلا آیا فرصت یا حوصله خرید مواد اولیه غذا را دارند یا خیر؟ این دلایل باعث می‌شود برخی از آشپزی کردن منصرف شده و به غذای بیرون از خانه روی بیاورند.

آشپزی در خانه هم آسان شد

در ایران چند سالی است که آموزش و سفارش آنلاین غذاها امکان‌پذیر شده است و با مراجعه به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آشپزی به‌راحتی می‌توان به چنین امکانی دست پیدا کرد، اما ایده آشپزی آسان در منزل از جمله موضوعاتی است که از دید بسیاری از فعالان حوزه آنلاین پنهان مانده است.

اینکه بتوان خیلی راحت و بی‌دغدغه در خانه آشپزی کرد و درعین‌حال از آن لذت برد، یکی از موضوعاتی است که خیلی‌ها به دنبال آن هستند و حال، گروه ایزی‌پز امکان آشپزی آسان در خانه را فراهم کرده است.

فرناز ولوی، بنیانگذار وبسایت ایزی‌پز در این رابطه گفت: «ایزی‌پز وب‌سایتی‌ در زمینه آشپزی است که به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند و علاوه بر پیشنهاد هفتگی غذاهای جدید، دستور پخت انواع غذاها و مواد اولیه موردنیاز برای پخت آن را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کیفیت، تازگی و به‌اندازه بودن مواد اولیه، از ویژگی‌های‌ محصولات ایزی‌پز است، به‌طوری‌که با صرف هزینه‌ای اندک می‌توان لذت خوردن غذایی تازه را تجربه کرد.»

وی افزود: «بیشتر غذاهایی را که در این وب‌سایت پیشنهاد می‌شوند، غالبا در هر رستورانی نمی‌توان پیدا کرد. همچنین با مراجعه به این وب‌سایت، می‌توان غذاهایی را با توجه به سلیقه و رژیم غذایی موردنظر خود، پیدا و دستور پخت و مواد اولیه آن را در منزل دریافت کرد.»

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت ایزی‌پز به آدرس www.easypaz.com مراجعه کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایزی پز

درایزی پز ،دوستداران سلامتی و تنوع غذایی ،از میان غذاهای پیشنهادی هفته غذاهای مورد علاقه شان را انتخاب و یک بسته هیجان انگیز از دستور پخت و مواد اولیه تازه اندازه گیری شده درب منزل رایگان تحویل می گیرید. با ایزی پز همه می توانند با مواد اولیه تازه تر از سوپر مارکت ها و دستورپخت های سرآشپزهای حرفه ای از آشپزی لذت ببرند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]