اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395020455175247

همایش آموزش طراحی و راه اندازی سایت با وردپرس در 6 ساعت

نخستین همایش آموزشی طراحی و راه‌اندازی سایت در مشهد برگزار می‌شود

کد: 1395020455175247

http://j.mp/1TfiULI

، مشهد , (اخبار رسمی): نخستین همایش آموزشی طراحی سایت در 6 ساعت، روز دوشنبه 27 اردیبشهت ماه امسال در مرکز همایش‌های مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته ارم در مشهد برگزار می‌شود.

همایش آموزش طراحی سایت با وردپرس در 6 ساعت وب سایت رسمی همایشwww.wpsites.ir

به گزارش روابط‌ عمومی زمان تغییر، این همایش به ارائه روش‌های طراحی، نصب و راه‌اندازی سایت به صورت تئوری، عملی و کاربردی از انتخاب دامنه و هاست تا تحویل پروژه آماده شده به مشتری و تمامی نکاتی مهم در زمان طراحی و راه‌اندازی سایت می‌پردازد.

در این همایش سعی شده با انتقال دانش تخصصی و کاربردی از طریق سخنرانی اساتید، مشاوران و مدیران متخصص حوزه طراحی و توسعه وب تجارت الکترونیک دیجیتال مارکتینگ و نیز ارائه تجربیات و نتایج زمینه‌های کسب دانش و تجربه برای صاحبان کسب‌وکار، مدیران و دانشگاهیان و کلیه فعالان حوزه اینترنت فراهم شود.
مخاطبین همایش کلیه مدیران بخش خصوصی، صاحبان کسب و کار، دانشگاهیان،کارشناسان فروش، فعالان حوزه اینترنت و سایر علاقه‌مندان به کسب درآمد از اینترنت هستند.

قابل ذکر است، پکیج کاربردی و آموزشی شامل فایل آموزشی مطالب ارائه شده در همایش به همراه دی‌وی‌دی جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین قالب‌های طراحی سایت شرکتی، خبری، فروشگاهی و آموزشی و ضروری ترین افزونه‌های مورد استفاده در سایت‌های جدید با قابلیت به‌روزرسانی به مدت یک سال به ارزش 500 هزار تومان به صورت رایگان به شرکت‌کنندگان در همایش اهدا می‌شود.

همچنین به تمامی شرکت‌کنندگان در همایش گواهی آموزشی از سازمان فنی حرفه ای اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در همایش می‌توانند به آدرس سایت رسمی همایش www.wpsites.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زمان تغییر

تیم اجرایی و آموزشی زمان تغییر تجربه زیادی در آموزش، مشاوره و فعالیت در زمینه کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت و شبکه های اجتماعی دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط:

| همایش آموزشی طراحی سایت در 6 ساعت