اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395022856030090

سفر پیاده 600 کیلومتری از ایران تا آفریقا برای صلح

کد: 1395022856030090

http://j.mp/1TkecAv

، تهران , (اخبار رسمی): رضا عابدینی، فعال صلح طلب ایرانی، به تازگی سفری را با پای پیاده از ایران به مقصد آفریقا آغاز کرده است که در آن با اشتراک گذاری عکس ها و نوشته هایش در وبسایت و اینستاگرام شخصی خود تلاش دارد تا پلی بین انسان ها از ملیت های گوناگون ایجاد کرده و پیام خود مبنی بر «صلح و سازش» را به گوش جهانیان برساند.

سفر پیاده 600 کیلومتری از ایران تا آفریقا برای صلح

این سفر 3 ماهه که با شعار "تفاوت داریم ولی اختلاف نه، یکی هستیم" از تاریخ 8 اسفند ماه 94 آغاز و با ورود به کشور تانزانیا وارد ماه سوم شده است.

رضا عابدینی سهی در مورد اهداف این سفر گفت: "صلح "مفهومی است فراگیر که همه‌ی وجوه زندگی ما را در بر می‌گیرد. به باور ما تنها راه نجات بشر "گسترش فرهنگ صلح" و همزیستی مسالمت‌آمیز است که در گروی "دیگرپذیری و شناخت فرهنگ ملیت‌ها" و اقوام گوناگون است.

وی تصریح کرد که با توجه به نقش تعیین‌کننده کودکان به عنوان آینده‌سازان جهان باید دیدگاه‌ها و موضع‌گیری‌ها در مورد تفاوت‌های قومیتی، ملیتی، نژادی، زبانی و مذهبی از بین رفته و زبان مشترک "انسانیت" و "صلح و دوستی" جایگزین آن شود  و این مهم برای کودکان درونی شود.

عابدینی سهی در این راستا ادامه داد که برای دستیابی به جهانی عاری از خشونت، ناگزیر به تغییر نگرش در شیوه تربیت فرزندان‌مان هستیم. کودکان، با عشق و صلح ذاتی پا به این جهان می‌گذارند و مفاهیم و مصائبی چون جنگ و تبعیض جوهر وجودیشان را تخریب می‌کند. چاره رسیدن به جهانی آرام، نهادینه کردن مفهوم صلح و سازش در خودمان و انتقال آن به دیگران و مهم‌تر از همه کودکان است.

وی در مسیر سفر 600 کیلومتری خود که از تهران آغاز و در کنیا پایان می‌یابد تلاش دارد در راستای گسترش فرهنگ صلح وبا مدد اندیشه‌ی "دگرپذیری"، پیام "سازش" را به تمامی آنانی که در این سفر در مسیرش قرار می‌گیرند برساند.

این اقدام صلح طلبانه از سوی شرکت پارس آنلاین و چهره‌هایی مانند مهتاب کرامتی، بهاره کیان افشار، عیسی امیدوار و امامی از جامعه هنری مورد حمایت و همراهی قرار گرفته است.

گفتنی است رضا عابدینی، عکس ها و روزنوشت های خود را از این سفر منحصر به فرد، در وبسایت خود به آدرس www.yekihastim.com و اینستاگرام خود به آدرس www.Instagram.com/yekihastim/ به اشتراک گذاشته است که به طور مداوم به روزرسانی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای‌نتورک ( Anetwork )

Anetwork یک فراهم کننده خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران است که در سال 89 و براساس نیاز جامعه به تبلیغات در فضای مجازی سرویسی جدید را ایجاد کرد تا آگهی دهندگان بتوانند تبلیغات در فضای مجازی را مدیریت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست