اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051677710090

منبعی نو برای تبلیغات ATL و برندینگ ارایه شد

تبلیغات و بازاریابی موفق با «بالای خط»

کد: 1395051677710090

http://goo.gl/05Ry38

، تهران , (اخبار رسمی): وبلاگ جدید ای‎نتورک رونمایی شد تا موضوع تبلیغات محیطی، چاپی و خلاقیت و برندینگ متمرکزتر دنبال شود.

بالای خط، منبعی نو برای تبلیغات ATL و برندینگ

محوریت این وبلاگ، بیشتر روی ایده‎هایی است که در ایده‌پردازی تبلیغات آنلاین الهام‌بخش هستند.

به گزارش روابط عمومی آژانس دیجیتال مارکتینگ ای‎نتورک، بالای خط، نام  این وبلاگ است که از عبارت Above The Line گرفته شده‎است  .این مخفف، به روش‎های تبلیغاتی‎ تعلق می‎گیرد که عموم مردم را هدف‌گیری می‎کنند و مانند روش‎های آنلاین، هدفمندی خاصی نمی‎توان برای آن‎ها درنظر گرفت؛ هرچند که  در کنار لوگوها، خلاقیت‎های گرافیکی درون تبلیغ‎های چاپی و محیطی را هم، زیر ذره‎ بین قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش ،شاخه‎های اصلی «بالای خط» در چند دسته بندی خلاصه می شود:

گرافیک در تجارت: گرافیک همیشه در فعالیت‏‎های تجاری حضور داشته و مانند چاشنی روی طعم هر فعالیت تجاری تاثیر می‎گذارد و نقش تعیین کننده دارد. عمده مطالبی که در این بخش می‎بینید، درباره تغییر لوگو‎ها وتحلیل آنها هستند.

تحلیل تبلیغات خارجی و داخلی: در این بخش بیشتر با تحلیل‎های کامل و حساب شده ایده‎های تبلیغاتی روبرو می‎شوید.

تبلیغات محیطی: پشت هر بیلبوردی، داستانی نهفته است که در بالای خط، همه آن داستان‎ها بازگو می‎شود و اطلاعات جالبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

ایده‎ پردازی و خلاقیت: مهمترین عامل موفقیت کمپین‎های تبلیغات محیطی، ایده‎پردازی و خلاقیت به کار رفته در آنها به حساب می‎آید. این بخش از بالای خط به این موضوع مهم اختصاص داده شده‌است تا شما را از بهترین نمونه‎ها با خبر سازد.

برای مطالعه مطالب بالای خط، کافی است به آدرس Balayekhat.ir مراجعه کنید و مشترک خبرنامه این وبلاگ شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ای‌نتورک ( Anetwork )

Anetwork یک فراهم کننده خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران است که در سال 89 و براساس نیاز جامعه به تبلیغات در فضای مجازی سرویسی جدید را ایجاد کرد تا آگهی دهندگان بتوانند تبلیغات در فضای مجازی را مدیریت کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]