اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395031856815314

روش هایی که با آن درفضای مجازی بهتردیده می شوید

7 قدم، برای ایجاد «بک لینک‌های» حرفه ای

کد: 1395031856815314

https://goo.gl/zeB5X6

، (اخبار رسمی): این بک‌ لینک‌ها هستند که دنیای وب و فضای مجازی را کنترل می کنند و از این نظر یکی از مهمترین ابزارها برای هر وب‌مستری محسوب می شود. به همین دلیل 7 راه ایجاد بک لینک‌هایی خوب و موثر را درادامه می خوانید.

با 7 قدم، بک لینک‌های حرفه ای ایجاد کنید!

همانطور که می دانید این بک‌ لینک‌ها هستند که دنیای وب و فضای مجازی را کنترل می کنند و از این نظر یکی از مهمترین ابزارها برای هر وب‌مستری محسوب می شود. با ظهور گوگل، SEO (بهینه سازی سایت) نیز تحت تاثیر قرار گرفت و دچار تحول شد. از آن روز بود که "بک لینک‌"ها به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در دنیای SEO مورد توجه قرار گرفت. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم درباره 7 راهی صحبت کنیم که ما را در ایجاد بک لینک‌هایی خوب و موثر کمک می کند. تا پایان، همراه ما باشید!

 

قدم اول:با متنی که می نویسید، تبلیغ کنید!

اگر چه مدت زمان زیادی است که تبلیغ بر پایه‌ متن، یکی از بهترین وموثرترین راه‌های ایجاد یک بک لینک حرفه ای محسوب می شود، اما در همین رابطه نیز نکاتی وجود دارد که باید مدنظر قرار داد.

در ابتدا باید دانست که این روش به خوبی و کارآمدی وبلاگ نویسی به صورت میهمان (روشی که در ادامه راجع به آن صحبت می کنیم) نیست! با این حال برای موفقیت در آن، باید توجه کنید متنی که می نویسید، فقط در وب سایت‌ها و وبلاگ‌های مرتبط گذاشته شود. برای مثال اگر شما صاحب یک کمپانی SEO هستید، فقط مجازید در جاهایی متن یا مقاله بگذارید که در رابطه با بهینه سازی وب سایت‌ها و فضای وب فعالیت می کنند.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که شما باید نهایت استفاده از انکر تکست‌ها (واژه‌هایی که قابلیت کلیک کردن دارند) و واژه های کلیدی را بکنید! در غیر این صورت متن و لینکی که می دهید فاقد ارزش خواهد بود.

یکی از دیگر از موارد مهم، توجه به وب سایتی است که قرار است متن خود را در آن ثبت کنید. در نظر داشته باشید وب سایتی که انتخاب می کنید علاوه بر کیفیت عالی و معتبر بودن، در موتورهای جستجو نیز رنک و رتبه خوبی داشته باشد. علاوه بر این بایستی به dofollow بودن لینک‌هایی که میگذارید هم توجه کنید ، چرا که بسیاری از موتورهای جستجو همانند گوگل، لینک‌های nofollow را نادیده گرفته و حساب نمیکنند.

• لینک های dofollow به لینک هایی گفته می شود که موتورهای جستجو هنگام برخورد به آنها به کراول (Crawl) کردن لینک مورد نظر می پردازند.

• لینک های nofollow نیز لینک هایی هستند که موتورهای جستجو چندان توجهی به آنها ندارند و در حین جستجو، آنها را حساب نمی کنند.

قدم دوم: از عضویت خود در شبکه های اجتماعی، نهایت استفاده را ببرید!

این راه، یکی از کارآمدترین و صدالبته کم استفاده ترین روش‌هایی است که می توانید برای ایجاد بک لینک خوب، از آن بهره ببرید. بسیاری از این سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، دارای پیج رنک بالایی هستند که همین مزیت به نوبه‌ خود اثر مستقیمی روی پیج رنک اکانت و پروفایل شما نیز خواهد داشت. اگرچه بعضی از این شبکه‌ها اعضا و دنبال کننده‌های کمی دارند، اما در مقابل، شبکه‌های اجتماعی با فالوئرهای بسیار و میلیونی نیز کم نیستند.

مثلا آخرین باری که من ، پروفایل توئیتر خودم را چک کردم، داری پیج رنک 5 بود! و این بدین معناست که شما می توانید با استفاده از همین قضیه تعداد زیادی بک لینک حرفه ای ایجاد کنید. تعداد زیادی از این شبکه های اجتماعی، این اجازه را به شما می دهند که در قسمت بیوگرافی، لینک‌هایی به وب سایت یا وبلاگ خود نیز بدهید. این قابلیت را دست کم نگیرید و نهایت استفاده را از آن ببرید!

 

قدم سوم: از سایت‌های خبریِ مرجع غافل نشوید!

یکی دیگر از موثرترین راه های ایجاد بک لینک‌ها، استفاده از سایت‌های خبری اصلی و مرجع است که اگر به درستی انجام شود، تاثیر زیادی در کار شما خواهد داشت. شیوه کار این دسته از وب سایت‌ها به این شکل است که آنها محتوا و مطالب زیادی را برای پخش و انتشار در سایر وب سایت‌های خبری کوچکتر و زیرشاخه‌ خود تامین می کنند که این به معنای فرصت بهتری برای بیشتر دیده شدن شما و در نتیجه فضای وسیعتری برای بک لینک‌های شماست.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که برای استفاده از این روش، حتما دقت کنید که عناوین انتخابی شما به حد کافی جذاب وتحریک کننده باشد تا افراد بیشتری جذب آن شوند. علاوه بر این حتما به یاد داشته باشید، لینک خود را در اواسط متن هم بگنجانید. چون ممکن است بسیاری از افراد متن شما را برداشته و کپی کنند و برای اینکه مشخص نشود متن متعلق به خودشان نیست هیچ گونه لینکی به وب سایت شما نمی دهند. اما با این روش، می توان تا حدودی با این مشکل مقابله کرد. 

 

قدم چهارم: تبادل لینک داشته باشید!

اگرچه این راه، یکی از قدیمی ترین روش‌هاست، اما هنوز هم  که هنوز است اثر خود را دارد و برای افزایش رنکینگ بعضی از واژهای کلیدی و keywordها، از همین روش "تبادل لینک" استفاده می شود. 

اگر تصمیم بر استفاده از این روش دارید، باید توجه داشته باشید که داشتن یک وب سایت جداگانه غیر از وب سایت کنونی، جهت ثبت لینک‌های طرف مقابل، امری بسیار ضروری است. چرا که با این کار، امنیت وب سایت اصلی خود را زیاد کرده و از جریمه شدن توسط موتورهای جستجو (به علت استفاده‌ زیاد از لینک‌ها) جلوگیری می کنید.

 

قدم پنجم: از وب سایت‌های منتشر کننده‌ اسناد و اطلاعات استفاده کنید!

یکی دیگر از راه های فوق العاده موثر، ثبت کردن مقالات،مطالب و کتاب‌های الکترونیکی خود در وب سایت‌‌ها و پایگاه‌های انتشار اسناد و مطالب است.

شما می توانید این کار را با جمع کردن پست‌ها و مطالب سایت خود و تبدیل آنها به یک فایل pdf انجام دهید. سپس آن را در یکی از این وب سایت‌ها آپلود کرده و در کنار آن، بک لینکی هم به وبسایت خودتان بدهید.

بسیاری ازافراد از انجام این روش ترسیده و خودداری می کنند، اما مطمئن باشید برخلاف تصور آنها، این راه، بک لینک‌های بسیار خوبی به شما می دهد. چون اغلب این سایت‌های انتشار اسناد، توسط گوگل و همچنین سایر موتورهای جستجو رتبه دهی و اعتبار سنجی شده و لینک‌هایی که در اغلب آنها وجود دارد نیز، dofollow می شوند.

 

قدم ششم: در سایر وبلاگ‌ها و وب سایت‌ها، بصورت میهمان فعالیت کنید و پست بگذارید!

این راه نیز یکی دیگر از مهمترین روش‌هایی است که می توانید جهت ایجاد بک لینک‌های "یک طرفه" به وب سایت خود، استفاده کنید. در این روش برخلاف روش تبلیغ با استفاده از متن (روش اول)، می توانید بک لینک‌های مطمئن‌تر و با کیفیت تری ایجاد کنید، چرا که وب سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که شما به صورت میهمان در آنها پست می گذارید،  چندین بار توسط گوگل اعتبارسنجی می شود و بنابراین هیچکس حق گذاشتن پست‌های تکراری و اسپم را ندارد.

وبلاگ‌ها و وب سایت‌های زیادی وجود دارد که دارای پیج رنک بالایی هستند و متن ومقاله‌ شما می تواند برای مدتی در صفحه‌ اول آنها باقی بماند. در این صورت با گذاشتن یک پست و متن عالی، اعتبار خودتان را بالا برده و در نتیجه افراد بیشتری را به وب سایت خود هدایت می کنید.

 

قدم هفتم: درست و بجا کامنت بنویسید!

اظهار نظرهای زیادی مبنی براین وجود دارد که گذاشتن کامنت و نظردر وبلاگ‌ها و وب سایت‌ها، نمی تواند در ایجاد بک لینک‌ها موثر باشد. اما  این روش تست شده و واقعا اثرگذار است!

اگرچه اسپم کردن افرادی که در کامنت‌ها و نظراتشان فقط بک لینک می دهند را پیشنهاد نمی کنیم، با این حال شما هنوز هم می توانید از این روش به نفع خود استفاده کنید! تنها به این شرط که سعی کنید کامنت‌های باارزشی بگذارید. 

نکته‌ مهمی که باید بدانید این است که بعضی از این کامنت‌ها هیچ تاثیری در ایجادبک لینک‌ها ندارند و این شامل آن دسته از نظراتی می شود که در وب سایت‌ها و وبلاگ‌های nofollow گذاشته می شود. در مقابل، وب سایت‌ها و کامنت‌های dofollow هستند که بهترین اثر را دارند و کافی است لیستی از آنها را تهیه کنید تا در مواقع نیاز از این راه استفاده کرده و حداکثر بهره را ببرید.

 

یک نکته ضروری

در پایان ذکر این نکته ضروری است که تمام لینک‌ها از اعتبار و ارزش یکسانی برخوردار نیستند. بنابراین با ایجاد بک لینک‌های باکیفیت و حرفه ای تر می توانید اثر بهتری بر SEO بگذارید که این، خود به معنای افزایش ترافیک و بازدید از وب سایت شماست. با انجام تمام موارد و پیشنهادات بالا، هم نتایج بهتری خواهید گرفت و هم مشاهده خواهید کرد که چگونه رنکینگ شما در موتورهای جستجو، به طرز شگفت آوری بالا خواهد رفت. موفق باشید!

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیجی سئو

دیجی سئو قسمتی از پروژه‌ای بنام شبکه تجارت الکترونیک آزاد/متن باز ایران است. که به پشتوانه این پروژ‌ه قصد بر بهینه‌سازی سایت‌ها و روش‌های مارکتینگ آنلاین دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]