اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395033057765363

مدیر بیمه های درمان بیمه دانا:

شبکه فروش تحت پوشش بیمه درمان قرار می گیرند

کد: 1395033057765363

http://j.mp/24YVpwC

، تهران , (اخبار رسمی): نمایندگان فعال و برتر شرکت بیمه دانا از پوشش ها و طرح های بیمه های درمانی مناسب تری بهره مند خواهند شد.

تدینی

به گزارش اخبار رسمی، به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دانا، تدینی مدیر بیمه های درمان این شرکت، با اعلام  این خبر افزود: در راستای  ارج نهادن به تلاش و کوشش نمایندگانی که فعالیت هدفمند آنان، شان و جایگاه بیمه دانا را در صنعت بیمه ارتقا می دهد، این مدیریت وظیفه خود می داند که همسو و در جهت ایجاد انگیزه به چنین اهتمامی، طرح های حمایتی در قالب پوشش های درمانی مناسب را در اختیار شبکه فروش فعال و خلاق قرار دهد. تدینی ارائه چنین طرح هایی را منوط به تبیین و تنظیم نظامنامه طبقه بندی نمایندگان دانست و خاطر نشان کرد: ظرف یک ماه آینده قرار است الگوی طبقه بندی نمایندگان از سوی مدیریت امور نمایندگان و شعب کشور در اختیار این مدیریت قرار گیرد.

 تدینی ادامه داد: با توجه به ضرورت تمدید قرارداد درمان نمایندگان و شبکه فروش ظرف سه روز آینده، اجرای این طرح به مرداد و پس از آماده سازی طرح طبقه بندی نمایندگان موکول خواهد شد.

مدیر بیمه های درمان بیمه دانا ضمن تشکر از تلاش بی وقفه کلیه عوامل فروش این شرکت ، ابراز امیدواری کرد که با مشارکت و هم اندیشی شبکه فروش بتوان با ارائه طرح های انگیزشی و حمایتی، زمینه برای ایجاد شرایط بهینه جهت افزایش سهم شبکه فروش از تولید بیمه های درمان فراهم شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه