اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826185155363

با هدف اعتلای فرهنگ ماندگار عزاداری امام حسین(ع)

سوگواره عکس با اربعینیان برگزار می شود

کد: 13950826185155363

https://goo.gl/ZkLKso

، تهران , (اخبار رسمی): بیمه دانا با هدف اعتلای فرهنگ ماندگار عزاداری سرور و سالار شهیدان و 72 تن از یاران با وفای ایشان، سوگواره عکس" با اربعینیان" برگزار می کند.

بیمه دانا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دانا این سوگواره که با اهداف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، تداوم برقراری پیوند دین، هنر و رسانه در بین عزاداران اربعین، مستند سازی جلوه های ویژه در مراسم اربعین ایران و عراق و معرفی تک نگاره های گذشت و فداکاری در مراسم جهانی اربعین برگزار خواهد شد، می کوشد جلوه های خاص و ناب دلدادگی و عاشقی زائران اربعین حسینی را به تصویر کشد .

علاقه مندان به شرکت در این سوگواره می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 15 آذر ماه جاری به نشانی الکترونیکی  [email protected]  ارسال کنند .

قابل ذکر اشت  نتایج سوگواره و برگزاری نمایشگاه نیز در 25 آذر ماه جاری اعلام خواهد شد .

بر اساس این گزارش از بین آثار دریافتی، به 12 اثر برگزیده که شامل 8 اثر از برگزیدگان عکاسی با دوربین و 4 اثر برگزیده با تلفن همراه خواهد بود، لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد .

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت بیمه دانا به نشانیwww.dana-insurance.com  مراجه کنند یا با شماره  تلفن های 17-88777716-021 تماس گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه دانا

بیمه دانا در بیست و دوم خرداد ماه سال 1353 با مشارکت بیمه Commercial Union انگلیس بصورت شرکت سهامی عام با سرمایه بخش خصوصی تأسیس شد و در تیرماه 1358 براساس مصوبه شورای انقلاب و دولت موقت به همراه 12 شرکت بیمه خصوصی ملی اعلام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی