اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040258945401

کالا یا خدمات خود را با کدام ابزار معرفی می کنید؟

کد: 1395040258945401

http://j.mp/28PuwIQ

، تهران , (اخبار رسمی): برای ارتباط و اطلاع رسانی ابزارهای متفاوتی وجود دارد که ما همواره در تلاشیم تا ابزارهای موثر و سریعتر را برای ارتباط با مخاطبان خود انتخاب کنیم.

در فاصله سال های 2000 تا 2015 ، رشد فعالیت های آنلاین موبایلی نسبت به دسکتاپ 8 برابر بوده است.

در فاصله سال های 2000 تا 2015 ، رشد فعالیت های آنلاین موبایلی نسبت به دسکتاپ 8 برابر بوده است.

در این بین نقش بسترهای آنلاین، همانند اینترنت و ابزارهای متصل به آن مثل کامپیوتر، تبلت، موبایل و ... را نمی توان نادیده گرفت. وجود این بستر باعث شده، تا ارتباط و اطلاع رسانی به سریعترین شیوه امکان پذیر شود. اما در بین این ابزارها موثرترین آن ها کدامند؟ بیایید با هم آمارهای موجود را بررسی اجمالی کنیم: 

  • در فاصله سال های 2000 تا 2015 ، رشد فعالیت های آنلاین موبایلی نسبت به دسکتاپ 8 برابر بوده است.

  • 61.5 درصد  کاربران اینترنت در ایران از طریق موبایل فعالیت های خود را انجام می دهند.

  • طبق پیش بینی ها فقط تا دو سال دیگر (2018) تعداد کاربران موبایل در جهان از 1.5 میلیارد نفر به 5 میلیارد نفر خواهد رسید.

​حالا با توجه به آمارهای فوق می توان ادعا کرد که یکی از سریعترین و موثرترین ابزارها برای ارتباط و اطلاع رسانی موبایل است. یعنی می توان موبایل را همانند بیلبوردی فرض کرد که به صورت دائمی پیش روی چشمان مخاطبان قرار گرفته است.

شما برای تبلیغات روی این بیلبورد چه برنامه ای دارید؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کلاک پارس

تیم فنی شرکت کلاک پارس با عنایت به نیاز روز افزون جامعه‌ در بخش فناوری اطلاعات ، همراه این موج عظیم حرکت خود را از سال 1382 آغاز و طی چند سال گذشته پروژه‌های متعددی را به انجام رسانده است.نیاز به ایجاد یک شخصیت حقوقی برای فعالیت در عرصه‌ اقتصادی ما را بر آن داشت که تحت یک نام حقوقی ادامه‌ی فعالیت دهیم که حاصل آن ثبت شرکت کلاک پارس در تیر ماه سال 1392 در اداره ثبت شرکت‌ های تهران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]