اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395040659635416

عضو هیات مدیره بانک ایران زمین تاکید کرد

همسویی با سیاست های کلان اقتصادی دولت

کد: 1395040659635416

https://goo.gl/pSKGBv

، تهران , (اخبار رسمی): در ضیافت افطاری که با حضور اعضای هیات مدیره، مدیران ارشد بانک، جمعی از مشتریان و اصحاب رسانه در هتل ارم تهران برگزار شد، این بانک از مشتریان ارزنده خود تقدیر کرد.

ضیافت افطار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی این بانک با اشاره به برنامه تدارک دیده شده، گفت: بانک ایران زمین با هدف قدردانی از حمایت های همیشگی مشتریان و به مناسبت پنجمین سال تاسیس خود برنامه ای را تدارک دید تا برای بیش از 2 هزار مشتری ارزنده خود در سراسر کشور قدردانی ویژه ای را داشته باشد.

قدیمی افزود: این برنامه با هدف برقراری ارتباط دوسویه بیشتر میان بانک و مشتریان و آشنایی هرچه بیشتر با آنها فراهم شده و اعتقاد داریم رضایت مشتریان که جزء ذینفعان بانک هستند؛ از اولویت کارها و هدف اصلی ماست.

وی یادآور شد: در حقیقت آنها مهمترین ناظران بر فعالیت ما بوده بنابراین امیدواریم مشتریان گرامی در آینده ای نزدیک با انتقال نقطه نظرات و پیشنهادات خود، ما را در امر خطیر خدمت رسانی همراهی کنند.

وی در اظهارات خود با اشاره به جایگاه مشتری در بانک ایران زمین، گفت: نگاه مدیران ارشد و همه پرسنل ما ارائه خدمتی صادقانه و درخور شأن به مشتریان است.

عضو هیات مدیره بانک ایران زمین، همچنین حضور موثر در عرصه اقتصادی کشور همسو با سیاست های کلان دولت را از اهداف بانک ایران زمین دانست و بر اجرا و همراهی با سیاست های بانک مرکزی تاکید کرد.

قدیمی اظهار کرد: بانک ایران زمین به منظور حمایت از سیاست های دولت و بانک مرکزی جزو اولین بانک هایی است که پرداخت وام ازدواج 10میلیونی به زوج های جوان را آغاز کرده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با حمایت ها و همراهی مشتریان در آینده نزدیک شاهد فعال‌تر شدن باشگاه مشتریان بانک بوده و تسریع روند رو به رشد بانک را شاهد باشیم.

در این مراسم مجید شایسته دیگر عضو هیات مدیره بانک ایران زمین نیز در سخنانی از مشتریان ارزنده بانک قدردانی و جلب رضایت مشتریان درارائه خدمات را از اهداف مهم بانک دانست.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه