اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980514392255416

در راستای گسترش همکاری صورت گرفت:

دیدار مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت کیمیاتجارت و نمایندگی ایران خودرو

کد: 13980514392255416

http://bit.ly/31obYaV

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین با مدیران ارشد شرکت های بازرگانی کیمیا تجارت و نمایندگی ایران خودرو دیدار و راهکارهای توسعه همکاری دوجانبه را مورد بررسی قرار دادند.

دیدارمدیراستانی بانک ایران زمین ازشرکت های کیمیاتجارت ونمایندگی ایران خودرو
دیدار مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت کیمیاتجارت و نمایندگی ایران خودرو

به گزارش روابط عمومی، این دیدارها که با هدف خدمت‌رسانی بهتر وگسترش تعاملات همه جانبه صورت گرفت، محمدرضا سبزواری مدیر استان با اشاره به سختی‌های کاری در شرکت‌های بازرگانی به عنوان تکمیل‌کننده زنجیره مصرف در بخش صنعت و تولید به اهمیت روابط فی‌مابین بانک‌ها با این شرکت‌ها در چهارچوب تعامل سازنده اشاره و رفع حجم زیادی از مشکلات و موانع موجود در استان را در گرو همکاری موثر بین دستگاه‌های مختلف دانست.

سبزواری ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان این شرکت که با تلاش شبانه‌روزی خود شعار رونق تولید را زنده نگه داشته‌اند، آمادگی مجموعه بانک ایران زمین را جهت هرگونه همکاری و مساعدت اعلام کرد.

سپس خوشا مدیر بازرگانی کیمیا تجارت به تشریح زمینه فعالیت‌های شرکت پرداخت و با قدردانی از همکاری و مساعدت بانک ایران زمین طی سال‌های اخیر در راستای کسب خدمات مطلوب و مستمر و رسیدگی به مشکلات خواستار تعامل و همکاری بیشتر بانک ایران زمین و شرکت کیمیا تجارت شد.

در پایان حسینی مدیرعامل نمایندگی ایران خودرو استان با ارائه توضیحاتی به تشریح تنوع فعالیت‌ها بر اساس در خواست مشتریان پرداخته و افزایش همکاری فی مابین به ویژه در زمینه صدور انواع ضمانت نامه وگشایش اعتبار اسنادی را خواستار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه